Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
153 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Fijne avond iedereen merk dat iedereen weer lekker negatief is! Ik ga lekker op bed aan ik ga nog even een boek lezen ❤️✌🏼
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Ja moet je mail zien als je het niet gelooft
Klik om te vergroten...
Show me!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
trippymeeuw zei:
Nou jongens verschillende dienst gehad vannacht heb 4uur geslapen. Ik moest op een schuurfeest draaien, alles ging goed sfeer ging goed tot het einde. Tot we moesten vegen (mensen naar huis sturen) paar vechtpartijen buiten 2beveiligers van ons continu heen en weer lopen op gegeven moment liep het uit de klauwen. En ging er een andere collega ff kijken en het duurde lang voordat hij terug kwam. Dus toen rende ik heen want ik wist dat het mis was. Ik zag dat mijn collega werd geslagen toen heb ik een front kick uitgedeeld, en een jongen van achter een hoek gegeven die een collega vast had. Toen ben ik tegen de hek aan geduwd door 5man en toen ik op de grond lag werd er volledig op mijn ingeslagen mijn jas alles kapot. Gelukkig had ik mijn dekking hoog dus de meeste waren mis maar ik heb 1 beste op mijn slaap gehad dus die is wel blauw. En ik heb mijn pink gebroken. Een collega is met een boksbeugel geslagen. Vannacht ruim 3uur geslapen..👍🏼🙁 binnenkort aangifte doen van mishandeling en juridische stappen ondernemen. Wel heftig allemaal hoe agressief mensen zijn tegenwoordig.
Klik om te vergroten...
Pas maar op dat er geen aangifte tegen jou gedaan wordt. Misschien geen beveiligingswerk doen tot je mentaal stabiel bent. Zoek weer een baantje in een sportschool ofzo.

Ja mensen hebben een kort lontje. Maar jij lijkt me nu absoluut niet de persoon om de-escalerend of weloverwogen op te treden in dit soort situaties.

Daarbij ben je ook nog eens continu onder invloed, omdat je jezelf anders (helemaal) niet onder controle hebt. Red flag.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
hoe heb je nu de aangifte gedaan ?
Klik om te vergroten...
Telefonisch en moet ondertekenen op bureau dat ik erachter sta
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
RnB_fan zei:
En ik deed dit soort oefeningen thuis, terwijl er (en nog steeds) twee gram hoge kwaliteit coke in mijn nachtkastje ligt (het pakje peuken van de gestopte roker).
Klik om te vergroten...
Dit is wel dodelijk gevaarlijk voor een verslaafde in herstel. Waarom?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Dus je zegt dat je pas op de 28e aangifte kan doen? 28 augustus?😂
Klik om te vergroten...
h7ahah
daar kan geen reet van kloppen zeker als het is gegaan zoals je zei
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippymeeuw zei:
Moet toch me geld verdienen of kom jij mij geld over maken el capone
Klik om te vergroten...
je kan toch ook tijdelijk uitkering nemen ? (leuk is anders, maar als het niet anders kan denk ik wel het overwegen waard)zeker omdat jij je volledig moet focussen op herstel /stabiel blijven/ houden aan afspraken
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jammer ik dacht dat dit forum echt er voor was om mijn mental health journey te delen. En ik heb de aantal dagen echt positieve dagen gehad ik vind het jammer dat bepaalde mensen mij onderuit proberen te halen of te trollen of uit te lachen graag zie ik dat mijn account word verwijderd of iig anoniem word gemaakt en dat dit topic word gewist. Ik ga verder opzoek naar een forum waar je gewoon word ontvangen met open armen zonder dat je word uit word gelachen of gepest. Dankje voor de mensen die wel altijd goede bedoelingen hebben gehad. Goodbye
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Amber.cherry zei:
Focus je gwn lekker op wie er wel is 🫶🏼🙏🏼
Dm staat open. Komt denk ik dat er vaak nieuwe zijn die wel trollen. Niet te veel persoonlijk nemen en je hart blijven luchten.
Klik om te vergroten...
Love dankjewel❤️ Hun willen mij het liefst dood zien daar geloof ik in. Daar haal ik mijn motivatie uit ik ga morgen naar de gym ondanks me vinger kijken wat ik kan doen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
trippymeeuw zei:
Jammer ik dacht dat dit forum echt er voor was om mijn mental health journey te delen. En ik heb de aantal dagen echt positieve dagen gehad ik vind het jammer dat bepaalde mensen mij onderuit proberen te halen of te trollen of uit te lachen graag zie ik dat mijn account word verwijderd of iig anoniem word gemaakt en dat dit topic word gewist. Ik ga verder opzoek naar een forum waar je gewoon word ontvangen met open armen zonder dat je word uit word gelachen of gepest. Dankje voor de mensen die wel altijd goede bedoelingen hebben gehad. Goodbye
Klik om te vergroten...
Yesss playing the victim card again.

Stop met huilie huilie doen man. Nu zijn wij weer diegene die je pesten.

Veel plezier op het nieuwe forum. Bye bye 👋 👋 👋 👋

th - 2023-07-31T011920.120.jpeg
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Jammer ik dacht dat dit forum echt er voor was om mijn mental health journey te delen. En ik heb de aantal dagen echt positieve dagen gehad ik vind het jammer dat bepaalde mensen mij onderuit proberen te halen of te trollen of uit te lachen graag zie ik dat mijn account word verwijderd of iig anoniem word gemaakt en dat dit topic word gewist. Ik ga verder opzoek naar een forum waar je gewoon word ontvangen met open armen zonder dat je word uit word gelachen of gepest. Dankje voor de mensen die wel altijd goede bedoelingen hebben gehad. Goodbye
Klik om te vergroten...
Als je er ergens met open armen ontvangen bent dan is het hier wel. Je wordt nu alleen goed aangesproken op het gedrag wat je laat zien en dan is vluchten en/of de slachtofferrol aannemen blijkbaar je copingsmechanisme.

Je kunt je omgeving veranderen door op zoek te gaan naar een ander forum. Maar besef ook dat je je eigen houding, gedachten en patronen wel daar naartoe meeneemt.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naam voor ander forum. meeuwTrippy 😅.

Maar ff serieus. Voordat je post denk dan eens na. Gaat dit mij helpen? Heb ik hier iets aan? Wat zouden andere leden kunnen denken bij het lezen van mijn bericht. Hoe kom ik over.

Die hele situatie hebben wij niets aan om te weten. En jij schiet er niets mee op het te delen. En helemaal omdat jij vorige week nogal dom bezig bent geweest waarom ga je dan überhaupt naar zo’n feest?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Ik ga me zo maar weer eens aan een post wijden.
Klik om te vergroten...
Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.
De meesten vergeten dat ze zelf ook in problemen zitten of hebben gezeten en dat de struggle groot is. Ik heb een aantal goede dagen gehad maar ik merk niet eens dat ik negatief ben maar dat deze mensen in deze gewoon bewust negatief proberen te praten. Jullie zijn tering negatief
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippymeeuw zei:
Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.
De meesten vergeten dat ze zelf ook in problemen zitten of hebben gezeten en dat de struggle groot is. Ik heb een aantal goede dagen gehad maar ik merk niet eens dat ik negatief ben maar dat deze mensen in deze gewoon bewust negatief proberen te praten. Jullie zijn tering negatief
Klik om te vergroten...
Gaslighting 101. Rot op met je onzin hier.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Gaslighting 101. Rot op met je onzin hier.
Klik om te vergroten...
Stuur je adres gaan we zien wie op onzin is
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Gaslighting 101. Rot op met je onzin hier.
Klik om te vergroten...
Mr negativo jij. Jij bent ook een grote man.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dankje DBB dat jullie het hier hebben verpest weer kon hier mijn ei kwijt. Ik hoop dat de daders van DBB echt echt heeel iets ernstig overkomt
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Verwijder me kanker account dan en wis alles
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
amen , hoop echt dat mocht je dit nog lezen dat je aan jezelf gaat werken ondanks alles wat ik heb gelezen zowel hier als via dm wens ik je het allerbeste toe je kan het , en je bent het waard , :redheart:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Ik ga me zo maar weer eens aan een post wijden.
Klik om te vergroten...
een post maar vind dat die erg ver gaat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6869707172...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."