#1
Fijne avond iedereen merk dat iedereen weer lekker negatief is! Ik ga lekker op bed aan ik ga nog even een boek lezen ❤️✌🏼
Show me!Ja moet je mail zien als je het niet gelooft
Pas maar op dat er geen aangifte tegen jou gedaan wordt. Misschien geen beveiligingswerk doen tot je mentaal stabiel bent. Zoek weer een baantje in een sportschool ofzo.Nou jongens verschillende dienst gehad vannacht heb 4uur geslapen. Ik moest op een schuurfeest draaien, alles ging goed sfeer ging goed tot het einde. Tot we moesten vegen (mensen naar huis sturen) paar vechtpartijen buiten 2beveiligers van ons continu heen en weer lopen op gegeven moment liep het uit de klauwen. En ging er een andere collega ff kijken en het duurde lang voordat hij terug kwam. Dus toen rende ik heen want ik wist dat het mis was. Ik zag dat mijn collega werd geslagen toen heb ik een front kick uitgedeeld, en een jongen van achter een hoek gegeven die een collega vast had. Toen ben ik tegen de hek aan geduwd door 5man en toen ik op de grond lag werd er volledig op mijn ingeslagen mijn jas alles kapot. Gelukkig had ik mijn dekking hoog dus de meeste waren mis maar ik heb 1 beste op mijn slaap gehad dus die is wel blauw. En ik heb mijn pink gebroken. Een collega is met een boksbeugel geslagen. Vannacht ruim 3uur geslapen..👍🏼🙁 binnenkort aangifte doen van mishandeling en juridische stappen ondernemen. Wel heftig allemaal hoe agressief mensen zijn tegenwoordig.
Telefonisch en moet ondertekenen op bureau dat ik erachter stahoe heb je nu de aangifte gedaan ?
Dit is wel dodelijk gevaarlijk voor een verslaafde in herstel. Waarom?En ik deed dit soort oefeningen thuis, terwijl er (en nog steeds) twee gram hoge kwaliteit coke in mijn nachtkastje ligt (het pakje peuken van de gestopte roker).
h7ahahDus je zegt dat je pas op de 28e aangifte kan doen? 28 augustus?😂
je kan toch ook tijdelijk uitkering nemen ? (leuk is anders, maar als het niet anders kan denk ik wel het overwegen waard)zeker omdat jij je volledig moet focussen op herstel /stabiel blijven/ houden aan afsprakenMoet toch me geld verdienen of kom jij mij geld over maken el capone
Love dankjewel❤️ Hun willen mij het liefst dood zien daar geloof ik in. Daar haal ik mijn motivatie uit ik ga morgen naar de gym ondanks me vinger kijken wat ik kan doen.Focus je gwn lekker op wie er wel is 🫶🏼🙏🏼
Dm staat open. Komt denk ik dat er vaak nieuwe zijn die wel trollen. Niet te veel persoonlijk nemen en je hart blijven luchten.
Yesss playing the victim card again.Jammer ik dacht dat dit forum echt er voor was om mijn mental health journey te delen. En ik heb de aantal dagen echt positieve dagen gehad ik vind het jammer dat bepaalde mensen mij onderuit proberen te halen of te trollen of uit te lachen graag zie ik dat mijn account word verwijderd of iig anoniem word gemaakt en dat dit topic word gewist. Ik ga verder opzoek naar een forum waar je gewoon word ontvangen met open armen zonder dat je word uit word gelachen of gepest. Dankje voor de mensen die wel altijd goede bedoelingen hebben gehad. Goodbye

Als je er ergens met open armen ontvangen bent dan is het hier wel. Je wordt nu alleen goed aangesproken op het gedrag wat je laat zien en dan is vluchten en/of de slachtofferrol aannemen blijkbaar je copingsmechanisme.Jammer ik dacht dat dit forum echt er voor was om mijn mental health journey te delen. En ik heb de aantal dagen echt positieve dagen gehad ik vind het jammer dat bepaalde mensen mij onderuit proberen te halen of te trollen of uit te lachen graag zie ik dat mijn account word verwijderd of iig anoniem word gemaakt en dat dit topic word gewist. Ik ga verder opzoek naar een forum waar je gewoon word ontvangen met open armen zonder dat je word uit word gelachen of gepest. Dankje voor de mensen die wel altijd goede bedoelingen hebben gehad. Goodbye
Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.Ik ga me zo maar weer eens aan een post wijden.
Gaslighting 101. Rot op met je onzin hier.Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.
De meesten vergeten dat ze zelf ook in problemen zitten of hebben gezeten en dat de struggle groot is. Ik heb een aantal goede dagen gehad maar ik merk niet eens dat ik negatief ben maar dat deze mensen in deze gewoon bewust negatief proberen te praten. Jullie zijn tering negatief
Stuur je adres gaan we zien wie op onzin isGaslighting 101. Rot op met je onzin hier.
Mr negativo jij. Jij bent ook een grote man.Gaslighting 101. Rot op met je onzin hier.
een post maar vind dat die erg ver gaatIk ga me zo maar weer eens aan een post wijden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."