#1
Zou ook zo min mogelijk op sociale media zitten als ik jou was want daar ben je gewoon te prikkelbaar voor. Gewoon lekker de focus op jezelf en aan jezelf werken 💪
Goed bezig. Blijf praten.Bij psycholoog geweest met mijn moeder voor de vragen over mijn ontwikkelingsjaren. Volgende week start met trauma therapie. Vanavond 19:00 coach call. En morgen stage van 15:30-22:00. En gesprek over mijn contract met de locatiehoofd. En donderdag 3 uurtjes naar school. En vrijdag van 7:00-10:00 stage met mijn stagebegeleider. Best te doen denk ik. Wel goede gesprekken gehad met de psycholoog. Heb sowieso last van dwang en angststoornis.
Ja dat sowieso.Goed bezig. Blijf praten.
Goede zaak dat je serieus medisch onderzocht wordt. Maar nog belangrijker: dat je praat over je angst, problemen en gevoelens. Ik zou je adviseren om je pijlen vooral te richten tot datgene waar je invloed op hebt: namelijk middelengebruik en de regulatie van je eigen gemoedstoestand. Ik spreek uit ervaring dat het maanden kan duren voordat paniek en (sociale) angst na algehele abstinentie daadwerkelijk verdwijnt. Tijd is je grootste vriend (hoewel dat in het begin niet zo lijkt).Word ook doorverwezen naar een hersenspecialist om bepaalde testen te doen voor een zeldzame genetische afwijking.
Heb je de precieze werking van THC al eens onderzocht? Slim om je in te verdiepen voor zover nog niet gedaan. Dan zul je veel zaken herkennen. Herkenning kan leiden tot gemoedsrust en minder angst.Merk aan het stoppen met blowen minder eetlust, sneller vol. Meer moe aan de einde van de dag.
Ik kan een collega appen om dit delen waarmee ik zitHmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.
Het is een stage, bedoeld om te leren. En waar je ook fouten mag maken. Daar leer je misschien nog wel het meest van. En zelf al was je "gewoon" in dienst ofzo dan nog mag je fouten maken, als je er maar van leert. Chill. Probeer de lat niet zo hoog te leggen voor jezelf.Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.
Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/
Goede stappen. Blijf praten over dingen die je dwars zitten. Als je 't binnenhoudt gaat je hoofd er negativiteit van maken.Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.
Precies! Die collega kan ik ook echt goed mee. Denk dat zij mij ook wel kan helpen. Denk dat ik vanmiddag gewoon moet gaan en gewoon de werkzaamheden weer gewoon doe.Goede stappen. Blijf praten over dingen die je dwars zitten. Als je 't binnenhoudt gaat je hoofd er negativiteit van maken.
Ja das wel een goeieHoe heb je al die maanden overleefd toen je forumloos was?
Jij bent echt scherp de laatste tijdHoe heb je al die maanden overleefd toen je forumloos was?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."