#1
kan je dat niet het beste aan de voorschrijver vragenHoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?
kan je dat niet het beste aan de voorschrijver vragenHoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?
Mwah werkingsduur staat op internet en kan het hier vragen huisarts heeft het druk zat. Ik doe wel wat hier word gezegd.kan je dat niet het beste aan de voorschrijver vragen
Advies: accepteer het en heb het fijn op andere manieren. Misschien gaat het weg maar misschien ook niet.Side effect van de citalopram worden nu wel echt vervelend met name de seksuele effecten. Kom bijna niet klaar en blijf soms gewoon slap. Het is ook erg vervelend voor me vriendin als dit niet weggaat is dit niet de middel voor mij dit ook met me huisarts gesproken ben iemand die erg van seks houd en op die manier is het weinig aan😅
Heeft iemand een advies?❤️
Dat is zo maar hoort niet zo te zijn. Ik vind het niet fijn. Als het niet weggaat ga ik ermee stoppen of een ander middel proberen. Arts zei dat dat wel af kon nemen omdat ik nog maar kort op de 20mg zit bijna 2week. Maar zit al 4week op 10mg toen had ik er ook last van maar wel minder. Nu lukt het bijna helemaal niet meer lijkt ook minder gevoel te geven.Advies: accepteer het en heb het fijn op andere manieren. Misschien gaat het weg maar misschien ook niet.
Kijk het eerst een tijdje aan. Je moet niet in paniek allerlei conclusies trekken. Zulke dingen hebben tijd nodig en je lichaam en geest moeten er aan wennen.Dat is zo maar hoort niet zo te zijn. Ik vind het niet fijn. Als het niet weggaat ga ik ermee stoppen of een ander middel proberen. Arts zei dat dat wel af kon nemen omdat ik nog maar kort op de 20mg zit bijna 2week. Maar zit al 4week op 10mg toen had ik er ook last van maar wel minder. Nu lukt het bijna helemaal niet meer lijkt ook minder gevoel te geven.
En toch merk ik wel dat mijn gemoedstand beter is momenteel. Ik hoop gwn dat die seks bijwerkingen weggaan want dat niet klaarkomen komt door celexa dat heeft de arts gezegd. Dat komt omdat ik nu net 2week op 20mg zit over 2week kijken we verder zei die anders moeten we naar iets anders kijken. Want ik wil kunnen ejaculerenWaarschijnlijk dubbel zo slecht als dat je je voelde voordat je begon met benzo’s.
Dat is wat benzo’s doen, het verdoven en uitstellen en de klap komt als je gaat afbouwen en uiteindelijk stoppen.
Ik denk dat je veel meer alleen kunt als dat je denkt, zeker als er vanaf het begin was gefocust op manieren om met je onrust en angst om te gaan ipv op het voorschrijven van middelen. Met behulp van bijv je sociaal netwerk en de POH-GGZ. Ik heb zo het gevoel dat je er nu mét alprazolam slechter bij zit dan voordat je aan die troep begon (je bovenstaande reactie ontkracht dat zegmaar niet). Dat is deels het verloop van een angststoornis, maar deels ook iets wat je zelf bewerkstelligt doordat je in je hoofd een 'easy way out' hebt geïmplementeerd voor als je je rot voelt. Alleen die easy way out is door tolerantie opbouw helemaal niet zo easy meer. En tadaa: nu voel je je kut én heb je een verslaving erbij.Verlaagd libido heb ik niet. Ik heb juist zin in seks maar ik kan niet klaarkomen. Klopt maar denk je dat ik dit allemaal alleen kan vooral JIJ doet net alsof het allemaal zo makkelijk is.
Dat is superkut, dat weet ik. Ik heb het niet alleen in gedachten voor me gezien, ik heb het een aantal jaar daadwerkelijk voor me gezien. Het is niet voor niets dat ik voor wondzorg niet zo snel een arts bezoek: ik ben goed getraind, ik kan veel zelf. Een headsup: met jezelf wat aandoen maak je problemen nóg groter, schiet je niets mee op.Weet je wat er gebeurd als ik die xanax niet neemt dan zie ik beelden door mijn hoofd heen gaan hoe ik mezelf dingen aandoe.
Om je te laten zien dat ik dit weet. Gevoelens, angst, verdriet. Het kan allemaal aanvoelen als horror. Maar in principe ga je er niet dood aan.En de gedachtes zijn horror
Dat is niet wat we hier lezenmet de xanax en citalopram ben ik tenminste nog enigszins mezelf
Nee, je kunt er niet nu gelijk mee stoppen, daarvoor ben je nu te afhankelijk. Maar het is wel tijd om, straks met hulp, je mindset te veranderen. Je kan een heleboel wél zelf, het is alleen wel gewoon supermegafuckingkut (soms). Daar ontkom je niet aan.en straks van de xanax af. Dat irriteert mij het meeste aan jou wat verwacht je nou dan? Dat ik nu gelijk stop?
Daarom is het ook zo jammer dat je huisarts zo makkelijk benzo's voorschreef.Kan toch helemaal niet heb maandag een intake met VNN heb daar professionele hulp bij nodig en tot die tijd moet ik ze gewoon slikken. En ik luister gewoon naar alles wat hun zeggen en ik blijf gewoon continu in gesprek heb ook aangegeven wat ik nodig denk te hebben.
Die gevoelens kom je gewoon doorheen, ook als je soms denkt dat je dood gaat.Plus ik praat best open als ik mij fijn voel bij een persoon dus dat komt wel goed ben alleen bang voor de detox het is mijn eerste keer om ergens vanaf te komen. Dus ik ga het ervaren maar ik heb al wel een gevoel hoe het gaat voelen. Wil het met hun ook hebben over citalopram.
Ik snap dat dit een belangrijk onderdeel is. Maar gezien jou situatie is dit wel het laatste waar je je nu zorgen om moet maken.Want ik wil kunnen ejaculeren
Inmiddels is @trippymeeuw 21 ( als ik het goed heb)Pak je verantwoordelijkheid, niet in de slachtofferrol
Je bent nog jong kerel. Als dit allemaal achter de rug is kun je nog 60 jaar klaarkomen.En toch merk ik wel dat mijn gemoedstand beter is momenteel. Ik hoop gwn dat die seks bijwerkingen weggaan want dat niet klaarkomen komt door celexa dat heeft de arts gezegd. Dat komt omdat ik nu net 2week op 20mg zit over 2week kijken we verder zei die anders moeten we naar iets anders kijken. Want ik wil kunnen ejaculeren
Wat is dit?Hee Meeuw,
Wanneer kom je nou eindelijk battlen in de DBB contest?
Triest kunnen jullie mij niet met rust laten. Ik hoop dat jullie allemaal de kanker krijgen bij het dbb. Laat mij gewoon met rust heb mijn account verwijderd daarHee Meeuw,
Wanneer kom je nou eindelijk battlen in de DBB contest?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."