#1
Heb eig standaard mijn xanax bij mij waar ik ook ben
Beter afbouwen. @trippymeeuw zit er nu al een maand aan. Da’s te lang om cold turkey te gaan.Elke keer als je Xanax neemt en het werkt uit komt de angst en paniek harder terug. Zou er per direct mee stoppen.
Ja advies van Huisarts is om het gewoon door te gebruiken tot de intake van VNN en dat VNN het verder afhandeldBeter afbouwen. @trippymeeuw zit er nu al een maand aan. Da’s te lang om cold turkey te gaan.
Ik kan alleen stoppen met de hulp van vnn. Ik ben verslaafd dat geef ik toe. Ik heb ambulante dagelijkse hulp nodig om er vanaf te komen. En een behandeling om mij weer goed te voelen. Ambulant of kliniek maakt mij niet uit op 17juli heb ik de afspraak en dan ga ik beginnen. Ik geef toe ik kan gewoon niet zonder nu.Elke keer als je Xanax neemt en het werkt uit komt de angst en paniek harder terug. Zou er per direct mee stoppen.
Goed plan. Best neem je elke dag rond dezelfde tijd dezelfde dosis.Ja advies van Huisarts is om het gewoon door te gebruiken tot de intake van VNN en dat VNN het verder afhandeld
Beter wel ja. Dan zit je met Alprazolam toch wel aan 2 à 3 doseringen per dag.is het niet zo dat er een spiegel opgebouwd moet worden
Ik neem nu 2x 1.0mg per dag. Is wel een goed idee om elke dag rond hetzelfde tijdstip te nemen want dat deed ik niet. Vaak ga ik lang op bed liggen als ik wakker ben en dan word ik onrustig wakker.Goed plan. Best neem je elke dag rond dezelfde tijd dezelfde dosis.
PreciesAngst voor de angst?
Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.Ik neem nu 2x 1.0mg per dag. Is wel een goed idee om elke dag rond hetzelfde tijdstip te nemen want dat deed ik niet. Vaak ga ik lang op bed liggen als ik wakker ben en dan word ik onrustig wakker.
Ja miss dat ik daardoor ook heftiger reageer heb het nu ook wel maar in vlagen doe voel ik het weer ff erg en dan vaagt het weer weg.Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.
Hoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.
In principe dan 24 / 2 = 12uHoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?
kan je dat niet het beste aan de voorschrijver vragenHoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?
Mwah werkingsduur staat op internet en kan het hier vragen huisarts heeft het druk zat. Ik doe wel wat hier word gezegd.kan je dat niet het beste aan de voorschrijver vragen
Verlaagd libido heb ik niet. Ik heb juist zin in seks maar ik kan niet klaarkomen. Klopt maar denk je dat ik dit allemaal alleen kan vooral JIJ doet net alsof het allemaal zo makkelijk is. Weet je wat er gebeurd als ik die xanax niet neemt dan zie ik beelden door mijn hoofd heen gaan hoe ik mezelf dingen aandoe. En de gedachtes zijn horror met de xanax en citalopram ben ik tenminste nog enigszins mezelf en straks van de xanax af. Dat irriteert mij het meeste aan jou wat verwacht je nou dan? Dat ik nu gelijk stop? Kan toch helemaal niet heb maandag een intake met VNN heb daar professionele hulp bij nodig en tot die tijd moet ik ze gewoon slikken. En ik luister gewoon naar alles wat hun zeggen en ik blijf gewoon continu in gesprek heb ook aangegeven wat ik nodig denk te hebben. Plus ik praat best open als ik mij fijn voel bij een persoon dus dat komt wel goed ben alleen bang voor de detox het is mijn eerste keer om ergens vanaf te komen. Dus ik ga het ervaren maar ik heb al wel een gevoel hoe het gaat voelen. Wil het met hun ook hebben over citalopram.Het is niet dat je niet gewaarschuwd bent 🤷🏼♀️ je lost niks op met die xanax, je maakt problemen alleen maar groter. Ik weet niet of je zelfs iets kunt zeggen over de werking van de citalopram zolang je standaard aan de benzo's zit of ze aan het afbouwen bent.
Ejaculatie lijkt me niet het belangrijkste toch? Genoeg andere dingen om van te genieten. Also:
Bekijk bijlage 52535
Zo goed werkt die alprazolam anders ook niet voor je. Je maakt je nog steeds ontzettend druk over vanalles. Seks is niet het belangrijkste in het leven en je gaat ook niet dood. Je moet alleen leren op een andere manier met onrust en emoties om te gaan dan door pillen te slikken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."