Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
144 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
En toch merk ik wel dat mijn gemoedstand beter is momenteel. Ik hoop gwn dat die seks bijwerkingen weggaan want dat niet klaarkomen komt door celexa dat heeft de arts gezegd. Dat komt omdat ik nu net 2week op 20mg zit over 2week kijken we verder zei die anders moeten we naar iets anders kijken. Want ik wil kunnen ejaculeren
Klik om te vergroten...
Je bent nog jong kerel. Als dit allemaal achter de rug is kun je nog 60 jaar klaarkomen.

Wat een mooie berichten @Mevrouw Pløp @Torchic @N3K0 en de rest 🙏
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kaassaus zei:
Hee Meeuw,
Wanneer kom je nou eindelijk battlen in de DBB contest?
Klik om te vergroten...
Wat is dit?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks iedereen❤️
K
KaassausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hee Meeuw,
Wanneer kom je nou eindelijk battlen in de DBB contest?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kaassaus zei:
Hee Meeuw,
Wanneer kom je nou eindelijk battlen in de DBB contest?
Klik om te vergroten...
Triest kunnen jullie mij niet met rust laten. Ik hoop dat jullie allemaal de kanker krijgen bij het dbb. Laat mij gewoon met rust heb mijn account verwijderd daar
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippymeeuw zei:
Ik hoop dat jullie allemaal de kanker krijgen bij het dbb.
Klik om te vergroten...
Moet dat nou zo? Triest hoor.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Wat is dit?
Klik om te vergroten...
Ik twijfel tussen Dinosaur Ballet Battle en Drunk Beekeepers Brigade
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Harry In De Warrie zei:
Ik twijfel tussen Dinosaur Ballet Battle en Drunk Beekeepers Brigade
Klik om te vergroten...
Gok: Dutch BodyBuilding.

Maar die van jou zijn ook heel goed mogelijk.
C
CybertronLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Wat is dit?
Klik om te vergroten...
Meeuw heeft dit riedeltje ook twee jaar lang op een ander forum volgehouden. Continu de aandacht naar zich toe willen trekken en in de slachtofferrol willen kruipen.
Hij heeft toen ook veel adviezen en hulp gekregen waar hij helemaal niets mee deed, om dan even later weer te komen huilen omdat alles zo kut gaat in zijn leven.
Na een tijd hadden we het daar wel gehad met die onzin. Ik vind het trouwens echt bewonderingswaardig hoeveel geduld jullie hebben voor iemand die helemaal niets doet met 99% goede tips langs jullie kant.
Als hij een beetje tegenwoord kreeg werd ie boos en mocht je kanker krijgen of hoopte die dat je partner doodviel oid.

Denk dat je overigs ook alles met een korrel zout moet nemen wat hier neergepend wordt, zoals zijn bodybuildingcarriere, please. Hij heeft misschien één jaar een beetje deftig getraind en dat droogtrainen was ook een ramp met één en al geklaag waar hij ook helemaal niets deed met adviezen. Meeuw doet zelden wat met advies, op geen enkel vlak.

En dit moet je nou ook weer niet zien als een aanval Meeuw, ik heb heel je topic zitten doorspitten en het is gewoon weer opnieuw hetzelfde allemaal. Je kan niet op het ene forum vertrekken om dan dezelfde kermis te beginnen op een ander forum en denken dat het anders gaat zijn, niet als je opnieuw niets doet met goedbedoelde hulp.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik sluit me aan bij de woorden van @Mevrouw Pløp 🤗

Succes met je behandeling!

Ga ervoor vechten en stel je open! Het gaat niet makkelijk zijn maar uiteindelijk zul je veranderingen gaan opmerken.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Best wel sneu dat jullie hem cyber stalken. Zegt meer over jullie dan meneer meeuw.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cybertron zei:
Meeuw heeft dit riedeltje ook twee jaar lang op een ander forum volgehouden. Continu de aandacht naar zich toe willen trekken en in de slachtofferrol willen kruipen.
Hij heeft toen ook veel adviezen en hulp gekregen waar hij helemaal niets mee deed, om dan even later weer te komen huilen omdat alles zo kut gaat in zijn leven.
Na een tijd hadden we het daar wel gehad met die onzin. Ik vind het trouwens echt bewonderingswaardig hoeveel geduld jullie hebben voor iemand die helemaal niets doet met 99% goede tips langs jullie kant.
Als hij een beetje tegenwoord kreeg werd ie boos en mocht je kanker krijgen of hoopte die dat je partner doodviel oid.

Denk dat je overigs ook alles met een korrel zout moet nemen wat hier neergepend wordt, zoals zijn bodybuildingcarriere, please. Hij heeft misschien één jaar een beetje deftig getraind en dat droogtrainen was ook een ramp met één en al geklaag waar hij ook helemaal niets deed met adviezen. Meeuw doet zelden wat met advies, op geen enkel vlak.

En dit moet je nou ook weer niet zien als een aanval Meeuw, ik heb heel je topic zitten doorspitten en het is gewoon weer opnieuw hetzelfde allemaal. Je kan niet op het ene forum vertrekken om dan dezelfde kermis te beginnen op een ander forum en denken dat het anders gaat zijn, niet als je opnieuw niets doet met goedbedoelde hulp.
Klik om te vergroten...
Hm Jezus. Ik had al m'n bedenkingen bij de oprechtheid van dit hele verhaal. Weet niet of het waar is wat je zegt uiteraard.

Bestaan die topics nodig en kan je misschien een linkje delen?

De reden dat men hier zo geduldig is heeft ook met de aard van het forum te maken: 1 van de uitgangspunten is Harm Reduction en het stigma van gebruik af krijgen. Er zijn veel van dit soort hulp topics omdat hier veel ervaring mee is.

Jammer dat sommigen hier (ogenschijnlijk) misbruik van maken.
C
CybertronLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harry In De Warrie zei:
Best wel sneu dat jullie hem cyber stalken. Zegt meer over jullie dan meneer meeuw.
Klik om te vergroten...
Er zijn genoeg leden van het ander forum die hier ook lid zijn. Als je dan hier precies hetzelfde verhaal ophangt (met zowat dezelfde naam notabene) gaan er wel lampjes branden bij deze mensen.
FredKroket zei:
Hm Jezus. Ik had al m'n bedenkingen bij de oprechtheid van dit hele verhaal. Weet niet of het waar is wat je zegt uiteraard.

Bestaan die topics nodig en kan je misschien een linkje delen?

De reden dat men hier zo geduldig is heeft ook met de aard van het forum te maken: 1 van de uitgangspunten is Harm Reduction en het stigma van gebruik af krijgen. Er zijn veel van dit soort hulp topics omdat hier veel ervaring mee is.

Jammer dat sommigen hier (ogenschijnlijk) misbruik van maken.
Klik om te vergroten...
Daar zijn wel linkjes van ja. Hij heeft vaak gevraagd om alles wat hij ooit gepost heeft te verwijderen, maar dat kan niet dus het staat er bijna allemaal nog.
Wil hem alleen niet hier in het openbaar "aan de schandpaal" hangen zeg maar.

Dat snap ik heel goed en vind ik ook goed. Dat lijkt echter in dit topic (wat een verrassing) niet zo goed te lukken. Ik heb hem in al die tijd (helaas opnieuw) vrij weinig zien doen met alle adviezen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
misschien is het handig als je die linkjes naar @Mevrouw Pløp stuurt oid
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Goed, voordat ik het topic open gooi het volgende.

@gr0yper, @Kaassaus en @Cybertron, wat jullie reden ook moge zijn om van DBBforum naar hier te komen, we gaan hier iets anders met elkaar om dan daar. Jullie hebben genoeg ervaring met @trippymeeuw om te weten hoe hem te triggeren. Die ervaring mogen jullie hier inzetten om dat dus NIET te doen. Zien we dit als moderators wel, dan is het mogelijk direct een enkeltje naar de DF-kerkers. En geloof me, daar valt niks te bodybuilden. Dit geldt ook voor het ongepast met lachsmileys reageren etc. Daarnaast is anonimiteit een groot goed en hebben we een stel heel heerlijke eerlijke leden. Krijgen wij geruchten dat jullie doorlinken naar DBBforum dan is het ook een enkeltje DF-kerkers.

Daarnaast lees ik in ieder geval in het bericht van @Cybertron ook een zorg naar @trippymeeuw en een waarschuwing naar ons. Daar wil ik graag even op in gaan. Het patroon wat je omschrijft herkennen wij ook, en dat heb je misschien even terug in het topic ook gelezen. Maar we gaan hier over het algemeen iets voorzichtiger om met mentale kwetsbaarheid: zo zacht als kan, zo hard als moet. Dat is niet zonder reden, DF heeft een vrij brede ledenlijst waar relatief veel mensen met 'een rugzakje' of een kwetsbaarheid tussen zitten. Veel van ons weten een balans te vinden in afstand houden maar wel een helpende hand uitsteken. Soms ga je daarin even over je eigen grenzen (dan is een tijdje op negeer zetten een prima optie) en soms ga je even op je bek. Ook dat is dan vooral een leerpunt voor jezelf: niet meer kwartjes ergens ingooien dan dat je er over hebt. Zolang er geen forumregels overtreden worden (of in een enkel geval iemand zichzelf compleet onmogelijk maakt zonder de forumregels te overtreden) is iedereen hier welkom.

Tot slot voor @trippymeeuw : ik hoop dat je in therapie écht gaat werken aan de irritatiepunten die er blijkbaar op DBB ook al waren en nu weer: je onzekerheid, het continu in de slachtofferrol duiken, het continu het ene zeggen en het andere doen, het hoog van de toren blazen en niets waarmaken. En je enorm snel aangevallen voelen. Je maakt je leven daar echt zelf ontzettend moeilijk en instabiel mee, en met de 'easy way out' die je voor jezelf hebt gecreëerd (waar ik het in een eerdere post over had, lees maar terug) maak je het nog makkelijker in die slachtofferrol te duiken.

En geloof me, er echt voor gaan in therapie betekent dat je soms even 0% vertrouwen hebt in je therapeut(en), dat je ze soms heeul graag even met hun hoofd tegen de muur zou tikken, dat je soms het allerliefste weg zou lopen. En dat dan uiteindelijk blijkt dat ze gewoon gelijk hadden en dat je precies die dingen nodig had om bij de basis van het probleem te komen. En dan voelt het of je met 50km/h op het asfalt van je mountainbike geflikkerd bent en heel je lijf open ligt. Therapie, ontwikkeling en herstel zijn bij momenten gewoon heel kut, heel pijnlijk en heel, heel lelijk. En juist dan moet je doorzetten. No pain no gain!

En als iemand je boos maakt of irriteert, gebruik dat dan als spiegel: wat vertelt dat gevoel jou over jezelf? En wat kun je daarmee? Dat brengt je tien keer meer dan de aanval inzetten en gaan lopen schelden en dreigen (dat brengt je vooral tijd in de DF-kerkers).

Tijd om het topic weer te openen!

Wees gegroet,
Uw halfslachtig 'vakantie'vierende mod.
Bekijk bijlage 52739
Klik om te vergroten...
Thank you! Voor je mooie woorden, maar die gasten zijn er puur om mij op te kast te jagen en onzekerheid aan te praten die kicken daarop. Dit hebben ze 4jaar gedaan en dat is normaal daar. Daarom krijgen ze geen nieuwe leden omdat als je niet vol aan de anabolen zit je een pussy bent en een loser bent. Hun zijn allemaal niet veel beter als ons. Als je het zo bekijkt.

Ik ga er gewoon niet op in. Die gasten gek.

Ter info over VNN ik heb een intake gehad van 2uur samen met mijn vriendin waarbij ik veel vragenlijsten moest beantwoorden. Ik had een klik met de behandelaar en vond de vrouw aardig en kon goed praten met haar. Ze zijn nu op vakantie, 8augustus gaan we aan de slag. En dan heb ik een gesprek met de behandelaar en psychiater hun 2 samen gaan mijn behandelen. Dan krijg ik ook te horen wat we gaat gebeuren. Qua contact met de huisarts is het eig waardeloos ze zijn bijna niet te bereiken en als ze bellen kom ik net uit de nachtdienst. Heb ook continu nagedacht wat ik wil bereiken met mijn therapie ik wil gewoon alles aanpakken van jeugdtrauma’s tot aan het vreemdgaan online tot het deepweb verhaal. De hele put moet open gewoon alles zoals het is. Alleen dan kunnen zij mij helpen ik moet alles vertellen wat er in me kop zit.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cybertron zei:
Er zijn genoeg leden van het ander forum die hier ook lid zijn. Als je dan hier precies hetzelfde verhaal ophangt (met zowat dezelfde naam notabene) gaan er wel lampjes branden bij deze mensen.

Daar zijn wel linkjes van ja. Hij heeft vaak gevraagd om alles wat hij ooit gepost heeft te verwijderen, maar dat kan niet dus het staat er allemaal nog.
Wil hem alleen niet hier in het openbaar "aan de schandpaal" hangen zeg maar.

Dat snap ik heel goed en vind ik ook goed. Dat lijkt echter in dit topic (wat een verrassing) niet zo goed te lukken. Ik heb hem in al die tijd (helaas opnieuw) vrij weinig zien doen met alle adviezen.
Klik om te vergroten...
Ja snap ik. Bedankt voor je waarschuwing in ieder geval
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Prima maar laat het met rust. Wat voor meerwaarde is het om hem zo lastig te vallen. En nu doe je ook indirect hem aan de schandpaal hangen. Dit heeft hij niet nodig in zijn herstelprocess.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Klik om te vergroten...
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
trippymeeuw zei:
Wil toch nog even terugkomen op het slachtofferrol. Ik ben gewoon beschadigd ik heb heel veel meegemaakt. Ben op gegroeid met huiselijk geweld, pesterijen op het middelbare continu met stress/angst op school om in elkaar geslagen te worden. Continu gepest door mijn uiterlijk ( ik had door de stress/angst een tic ontwikkelt dat ik mijn wimpers eruit trok waardoor ik er nog al anders uit zag) hierdoor kreeg ik de volle laag vooral van meiden van mijn leeftijd toen 13. Ik kreeg dagelijks te horen dat ik eng was. Dus stop ff met oordelen of slachtoffer rol bla bla bla. Ik heb gewoon een ziekte en ik ga daar binnenkort hulp voor krijgen om alles in het verleden om te lossen maar ook echt alles. Want ik merk ook dat ik stukken van mijn kindertijd qua geweld en trauma hele vage heringeren soms nog naar boven komen. Vroeger was ik als kind overal bang voor ik durfde niet alleen te slapen dit leidde tot grote frustratie bij mijn ouders. Dus stop met oordelen over slachtofferrol ik heb zat in mijn rugzak waar anderen 50jaar voor moeten leven.

Scheiding van mijn ouders waar ik midden in stond en overal ben bij betrokken. Trauma’s uit mijn kinderjaren het slaan het opsluiten.
Klik om te vergroten...
Misschien moet je dit eens doorlezen.
Dan snap je meer wat wij bedoelen.

www.desteven.nl

Slachtofferrol: je voelt je slachtoffer van de situatie

Slachtofferrol: voelt u zich slachtoffer van een bepaalde situatie? Wist u dat dit een normale reactie bij stress en veranderingen is? Wat moet u doen?
www.desteven.nl www.desteven.nl
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Net weer op de weegschaal gestaan 78.4kg vind het toch vreemd want ik eet echt niks. Kan dit door de medicatie komt? Want ik heb vandaag helemaal nog niks gegeten mijn eetlust is 0

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."