Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee Meeuw, Wanneer kom je nou eindelijk battlen in de DBB contest?"
"hoelang neem je nou benzo's elke dag? Ik ken iemand die een jaar valium heeft genomen en 8 jaar gaba-receptor damage (bedridden bijna) heeft gehad. Moet je echt zwaar mee uitkijken. Er is zelfs een forum voor deze mensen: Forums - BenzoBuddies Community Forum"
"Spatsen zei: Jij wou advies? nou dan krijg je advies! Weet je nog dat je die foto plaatste? Dat je s’nachts naar het spoor bent gelopen, en het allemaal niet meer zag zitten? Besef jij je nu wel dat je qwa middelengebruik nu dieper in de shit zit als toen? Je glijdt letterlijk de afgrond in. Als jij nu niet serieus hulp gaat zoeken, en het probleem aanpakt, dan gaat dit echt verkeerd met je aflopen. Je bent mentaal heel onstabiel, er hoeft maar een tegenslag te gebeuren zoals je relatie die klapt ( die is overigens al niet al te best door alle 1 richtingsverkeer van haar kant ) en dan?… Wat ga je dan doen ? Je zakt steeds dieper en dieper weg, maar ergens heb je een keer de bodem, en dan is het klaar…afgelopen….over en uit. Klik om te vergroten... Ik zeg altijd: het leven is hard, maar een trein is harder"
"Benzos zijn gevaarlijk, zoiets moet je micro verlagen over maanden al dan niet een jaar"
"Coke is gewoon lekker, volkomen normaal"
"Mevrouw Pløp zei: Goed, voordat ik het topic open gooi het volgende. @gr0yper, @Kaassaus en @Cybertron, wat jullie reden ook moge zijn om van DBBforum naar hier te komen, we gaan hier iets anders met elkaar om dan daar. Jullie hebben genoeg ervaring met @trippymeeuw om te weten hoe hem te triggeren. Die ervaring mogen jullie hier inzetten om dat dus NIET te doen. Zien we dit als moderators wel, dan is het mogelijk direct een enkeltje naar de DF-kerkers. En geloof me, daar valt niks te bodybuilden. Dit geldt ook voor het ongepast met lachsmileys reageren etc. Daarnaast is anonimiteit een groot goed en hebben we een stel heel heerlijke eerlijke leden. Krijgen wij geruchten dat jullie doorlinken naar DBBforum dan is het ook een enkeltje DF-kerkers. Daarnaast lees ik in ieder geval in het bericht van @Cybertron ook een zorg naar @trippymeeuw en een waarschuwing naar ons. Daar wil ik graag even op in gaan. Het patroon wat je omschrijft herkennen wij ook, en dat heb je misschien even terug in het topic ook gelezen. Maar we gaan hier over het algemeen iets voorzichtiger om met mentale kwetsbaarheid: zo zacht als kan, zo hard als moet. Dat is niet zonder reden, DF heeft een vrij brede ledenlijst waar relatief veel mensen met 'een rugzakje' of een kwetsbaarheid tussen zitten. Veel van ons weten een balans te vinden in afstand houden maar wel een helpende hand uitsteken. Soms ga je daarin even over je eigen grenzen (dan is een tijdje op negeer zetten een prima optie) en soms ga je even op je bek. Ook dat is dan vooral een leerpunt voor jezelf: niet meer kwartjes ergens ingooien dan dat je er over hebt. Zolang er geen forumregels overtreden worden (of in een enkel geval iemand zichzelf compleet onmogelijk maakt zonder de forumregels te overtreden) is iedereen hier welkom. Tot slot voor @trippymeeuw : ik hoop dat je in therapie écht gaat werken aan de irritatiepunten die er blijkbaar op DBB ook al waren en nu weer: je onzekerheid, het continu in de slachtofferrol duiken, het continu het ene zeggen en het andere doen, het hoog van de toren blazen en niets waarmaken. En je enorm snel aangevallen voelen. Je maakt je leven daar echt zelf ontzettend moeilijk en instabiel mee, en met de 'easy way out' die je voor jezelf hebt gecreëerd (waar ik het in een eerdere post over had, lees maar terug) maak je het nog makkelijker in die slachtofferrol te duiken. En geloof me, er echt voor gaan in therapie betekent dat je soms even 0% vertrouwen hebt in je therapeut(en), dat je ze soms heeul graag even met hun hoofd tegen de muur zou tikken, dat je soms het allerliefste weg zou lopen. En dat dan uiteindelijk blijkt dat ze gewoon gelijk hadden en dat je precies die dingen nodig had om bij de basis van het probleem te komen. En dan voelt het of je met 50km/h op het asfalt van je mountainbike geflikkerd bent en heel je lijf open ligt. Therapie, ontwikkeling en herstel zijn bij momenten gewoon heel kut, heel pijnlijk en heel, heel lelijk. En juist dan moet je doorzetten. No pain no gain! En als iemand je boos maakt of irriteert, gebruik dat dan als spiegel: wat vertelt dat gevoel jou over jezelf? En wat kun je daarmee? Dat brengt je tien keer meer dan de aanval inzetten en gaan lopen schelden en dreigen (dat brengt je vooral tijd in de DF-kerkers). Tijd om het topic weer te openen! Wees gegroet, Uw halfslachtig 'vakantie'vierende mod. Bekijk bijlage 52739 Klik om te vergroten... Gaan we een keer op date mevrouw plop? Ik plop even een zolpidem, lees het morgen wel tijdens mijn schijtbreak op het werk."
"trippymeeuw zei: Sorry het is niet zo erg als het was. Heb er ook nikd van genomen bii mij had ook geen effect het waren hele kleine likjes. Ik besef me dat ik op moment van verveling snel naar middelen grijp. Excuses ik ben nu net wakker en voel me prima. Klik om te vergroten... Bro waarom neem je niet enkel in het weekend drugs?"
"Geen idee, als ik mijn oor op je zusje dr been leg ruik ik ook de zee Hoort erbij"