Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
@Diametha begrijp me niet verkeerd, ik gun je echt het beste en je situatie klinkt heel naar (en ik herken 'm deels van een cold turkey Benzo afkick) maar ga eens luisteren en aan de slag met de adviezen. Telkens weer hetzelfde posten en dezelfde vragen blijven stellen brengt je echt niet verder. Ik merk bovendien dat het me wat geïrriteerd maakt en dat ik skeptisch word als ik weer "huilen en lopen" (etc...) van je lees. Hoe naar het ook moge zijn, zo in zelfmedelijde blijven zitten maakt 't echt niet makkelijker voor je.
Klik om te vergroten...
Ik ga de huisarts om een praktijkondersteuner vragen en gemeente om WMO vragen
Alleen de methadon moest ik nog een kans geven voor dat ik het omhoog doe
Ik ben nu zo duizelig door de mertazepine 45 mg dheb 5 mg Diazepam al genomen ga straks ga straks de methadon nemen rond half 9
Ik probeer elke advies te volgen hier die ik krijg
Ben alleen zo duizelig van de mertezepine kan mijn bed niet uit komen ben wel aan het trillen met mijn benen en wou naar de wc bijna op mijn bek gevallen en zag in de spiegel dat mijn pupillen niet normaal groot zijn
Ik ga de huisarts effe die bericht sturen van de praktijkondersteuner en straks de gemeente bellen en ja ik moet naar de psychiater luisteren over de methadon
Ik ga vandaag naar de 70 mg want ik leef in een hel
Bedankt allemaal maar ben zo duizelig 45 mg mertezepine hebben me duizelig gemaakt maar de onrust is niet weg ben helemaal aan het trillen op bed als opsta ben zo duizelig
Bedankt allemaal voor de reacties
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diametha zei:
Ik ga de huisarts om een praktijkondersteuner vragen en gemeente om WMO vragen
Alleen de methadon moest ik nog een kans geven voor dat ik het omhoog doe
Ik ben nu zo duizelig door de mertazepine 45 mg dheb 5 mg Diazepam al genomen ga straks ga straks de methadon nemen rond half 9
Ik probeer elke advies te volgen hier die ik krijg
Ben alleen zo duizelig van de mertezepine kan mijn bed niet uit komen ben wel aan het trillen met mijn benen en wou naar de wc bijna op mijn bek gevallen en zag in de spiegel dat mijn pupillen niet normaal groot zijn
Ik ga de huisarts effe die bericht sturen van de praktijkondersteuner en straks de gemeente bellen en ja ik moet naar de psychiater luisteren over de methadon
Ik ga vandaag naar de 70 mg want ik leef in een hel
Bedankt allemaal maar ben zo duizelig 45 mg mertezepine hebben me duizelig gemaakt maar de onrust is niet weg ben helemaal aan het trillen op bed als opsta ben zo duizelig
Bedankt allemaal voor de reacties
Klik om te vergroten...
Vertel de huisarts ook maar dat je meer mirtazapine hebt genomen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Ik merk bovendien dat het me wat geïrriteerd maakt en dat ik skeptisch word als ik weer "huilen en lopen" (etc...) van je lees. Hoe naar het ook moge zijn, zo in zelfmedelijden (of is het de slachtoffer rol?) blijven zitten maakt 't echt niet makkelijker voor je.
Klik om te vergroten...
Dat gevoel heb ik dus ook nu.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Dat gevoel heb ik dus ook nu.
Klik om te vergroten...
Huisarts mailde en zegt dat ze een afspraak gaat plannen met de praktijkondersteuner ze is er 1 keer per week meer kan ze niet doen
Ik moet op mijn psychiater wachten totdat ie terug is van vakantie
Heb haar over de Mertazepine verteld ze zegt dat ik me op me eigen dosis moet houden en dat het voor een keer geen kwaad kan
Ben nog helemaal duizelig van de mertezepine en onrustig en de depressie begint nu ook weer
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De huisarts belt me net en zegt hoe vervelend het ook is ik moet op mijn psychiater wachten want hij weet meer over mijn behandeling en dat ik het beste op hem kan wachten naar de crisis dienst gaan zou het misschien alleen maar erger maken
Ze zegt ik moet daar gaan als ik het echt niet meer vol kan houden
Dat zeg ik haar steeds van ik hou het niet meer en zij zegt steeds ik zou wachten op mijn psychiater want die weet over je behandeling crisis dienst is tijdelijk en als ze me naar huis sturen wordt het het daarna erger
Ze zegt bel boven ij ziekenhuis dan maar
Heb ik gedaan die zeggen dat ze me terug bellen later in de middag omdat het druk is
Wat moet ik nog meer doen ?
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik word helemaal gek zou gebeld worden door de psychiater maar is nog steeds niet gebeurd en probeer ze zelf te bellen maar niemand neemt op
Ik leef in een hel maar zij nemen me niet serieus lijkt het
Word echt helemaal gek en hopeloos
Ben zo depressief
Heeft iemand een tip om trek te krijgen om te eten
Vooral met dit weer heb ik niks kunnen eten vandaag zelfs drinken ging ook niet
Voel me heel zwak en droge mond
Bedankt dat ik me hier kon afleiden zonder negatieve reacties
Bijna weer tijd voor de slaap medicatie dus weer een dag volgehouden
Bedankt dat ik mijn hart mocht luchten
Probeer steeds niet aan morgen te denken want dan wordt ik nog onrustiger
De depressie en huilen heb ik sowieso maar de onrust heb ik ook maar wordt zo heftig als ik aan morgen denk of als ik aan het slapen moet denken dat het niet gaat lukken
Graag tips om te eten als die er zijn anders bedankt voor alles 🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik word helemaal gek zou gebeld worden door de psychiater maar is nog steeds niet gebeurd en probeer ze zelf te bellen maar niemand neemt op
Ik leef in een hel maar zij nemen me niet serieus lijkt het
Word echt helemaal gek en hopeloos
Ben zo depressief
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Troll alert.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#9
RnB_fan zei:
Troll alert.
Klik om te vergroten...
Ik ben helemaal down en depressief en aan het huilen en jij noemt dat troll
Bedankt meer kan ik niks zeggen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PapaverMan zei:
Mirtazepine is ook geen slaapmiddel maar een antidepressivum. Zolpidem is je slaapmedicatie en diazepam tegen dagelijkse angst en paniek. En. Eehoog die methadon nou gewoon naar 70mg.
Klik om te vergroten...
En anti depressiva’s staan er om bekend dat ze de eerste weken de klachten juist erger maken tot het z’n werk gaat doen

kan ook zijn dat @Diametha niet goed tegen dit medicijn kan en dat je moet overstappen naar een ander anti depressiva

ik weet hoe het is om af te kicken van opiaten,benzos,anti dep, anti psychotica dus ik weet zeker wel hoe je je voelt maar wij kunnen vrij weinig doen behalve jou advies geven

het ligt echt in de handen van de artsen,

Wat ik je wel als advies ga meegeven:

vitamine C hoog doseren (elke 2uur 1500/2000mg) deze is ferry important trust me

cbd olie

valeriaan

Deze supplementen kunnen een hoop verschil maken
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor je advies
Ik maak echt een verschrikkelijk tijd mee
Maar heb mertazepine en zolpidemtartraat als slaap medicatie gekregen heb ze gekregen voor dat de depressie en huilbuien begonnen toen ik erg onrustig was en slapeloosheid had
Zal ik de psychiater vragen om mertezepine weer omruilen voor Quetiapine want dat is wat ik eerder kreeg
Maar sliep er niet goed van en volgens de psychiater maakt Quetiapine je onrustig overdag of heb je een andere medicatie die ik aan hem kan vragen
Nogmaals bedankt voor je advies en hulp
Ben nog niks aan het afbouwen nu moet eerst stabiliseren zodat ik een beetje rust krijg en dan pas aan afbouwen denken
Of heb jij ander advies die ik aan de psychiater kan voorstellen
Nogmaals bedankt voor je reactie advies en hulp 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#12
RnB_fan zei:
Troll alert.
Klik om te vergroten...

Paranoize. zei:
En anti depressiva’s staan er om bekend dat ze de eerste weken de klachten juist erger maken tot het z’n werk gaat doen

kan ook zijn dat @Diametha niet goed tegen dit medicijn kan en dat je moet overstappen naar een ander anti depressiva

ik weet hoe het is om af te kicken van opiaten,benzos,anti dep, anti psychotica dus ik weet zeker wel hoe je je voelt maar wij kunnen vrij weinig doen behalve jou advies geven

het ligt echt in de handen van de artsen,

Wat ik je wel als advies ga meegeven:

vitamine C hoog doseren (elke 2uur 1500/2000mg) deze is ferry important trust me

cbd olie

valeriaan

Deze supplementen kunnen een hoop verschil maken
Klik om te vergroten...
Heb thiamine en magnesiumhydroxide gekregen is dat ook goed ?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paranoize. zei:
En anti depressiva’s staan er om bekend dat ze de eerste weken de klachten juist erger maken tot het z’n werk gaat doen

kan ook zijn dat @Diametha niet goed tegen dit medicijn kan en dat je moet overstappen naar een ander anti depressiva

ik weet hoe het is om af te kicken van opiaten,benzos,anti dep, anti psychotica dus ik weet zeker wel hoe je je voelt maar wij kunnen vrij weinig doen behalve jou advies geven

het ligt echt in de handen van de artsen,

Wat ik je wel als advies ga meegeven:

vitamine C hoog doseren (elke 2uur 1500/2000mg) deze is ferry important trust me

cbd olie

valeriaan

Deze supplementen kunnen een hoop verschil maken
Klik om te vergroten...
Ja ik heb idd ook zakken van paar kilo magnesium , vitamine C en niacine staan. Goede tip.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paranoize. zei:
En anti depressiva’s staan er om bekend dat ze de eerste weken de klachten juist erger maken tot het z’n werk gaat doen

kan ook zijn dat @Diametha niet goed tegen dit medicijn kan en dat je moet overstappen naar een ander anti depressiva

ik weet hoe het is om af te kicken van opiaten,benzos,anti dep, anti psychotica dus ik weet zeker wel hoe je je voelt maar wij kunnen vrij weinig doen behalve jou advies geven

het ligt echt in de handen van de artsen,

Wat ik je wel als advies ga meegeven:

vitamine C hoog doseren (elke 2uur 1500/2000mg) deze is ferry important trust me

cbd olie

valeriaan

Deze supplementen kunnen een hoop verschil maken
Klik om te vergroten...
Houdt dan wel erg lang aan hoor die bijwerkingen. Maar is idd kwestiebvan andere proberen. Maar idd vitamine C extreem hoog. Ik koop kilozakken. En ik gebruik soms covalov (niet uit NL maar Rusland of Oost europa), valeriaan met klein beetje fenobarbital (18mg) en nog wat kruiden.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Diametha zei:
Heb thiamine en magnesiumhydroxide gekregen is dat ook goed ?
Klik om te vergroten...
Thiamine hoort bij B-vitaminen en magnesium hydroxide is laxeermiddel tegen constipatie van je opiaten. Haal grote zak vitamine C. Helpt idd IME.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een gevoel kan je niet depressief of gek maken. Jij die NEE blijft schreeuwen naar dat gevoel wél.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan is het geen depressie maar een gevoel die zo vies is dat je begint te huilen
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het is zo een gevoel dat je ervan gaat huilen en je voelt een vieze gevoel
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
Een gevoel die vanuit je borst komt bij je hart is het heftigst maar het is op je hele borst en je gaat huilen
Ik hoop dat de 70 mg methadon het een heel klein beetje verlicht dan weet ik dat ik goed zit en het is dan een kwestie van volhouden het wordt met de dag of om de 2 dagen ietsje beter . Als het niet vandaag gebeurd dan morgen
Dan heb ik hoop
Maar als ik helemaal geen verbetering voel dan
Gelukkig is het mooi weer om te lopen
Nu afwachten wat de 70 mg gaat doen die onrust is er nog en de depressie ook
Ik denk dat ik naar de kerk ga
God vragen om hulp ook de moskee en de tempel ga àlles proberen waar ik God om hulp kan vragen en misschien kan ik daar ergens tot rust komen
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Diametha zei:
Nu afwachten wat de 70 mg gaat doen die onrust is er nog en de depressie ook
Klik om te vergroten...
Je moet echt even afwachten. Het zal sowieso tijd nodig hebben. Niet meteen wanhopen als het nog even moeilijk gaat. Dit is een proces dat waarschijnlijk nog weken gaat duren. Probeer vandaag goed voor jezelf te zorgen en kijk het even aan.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diametha zei:
Dan is het geen depressie maar een gevoel die zo vies is dat je begint te huilen
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het is zo een gevoel dat je ervan gaat huilen en je voelt een vieze gevoel
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
Een gevoel die vanuit je borst komt bij je hart is het heftigst maar het is op je hele borst en je gaat huilen
Ik hoop dat de 70 mg methadon het een heel klein beetje verlicht dan weet ik dat ik goed zit en het is dan een kwestie van volhouden het wordt met de dag of om de 2 dagen ietsje beter . Als het niet vandaag gebeurd dan morgen
Dan heb ik hoop
Maar als ik helemaal geen verbetering voel dan
Gelukkig is het mooi weer om te lopen
Nu afwachten wat de 70 mg gaat doen die onrust is er nog en de depressie ook
Ik denk dat ik naar de kerk ga
God vragen om hulp ook de moskee en de tempel ga àlles proberen waar ik God om hulp kan vragen en misschien kan ik daar ergens tot rust komen
Klik om te vergroten...
Leven is vaak kut. Daar kun je mee om leren gaan of je kan het veranderen. Religie heb ik nog nooit iemand clean van zien worden.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben alleen aaan het huilen dus hoe kan ik tegen die gevoelens vechten
Door de onrust alleen aan het lopen
Ook al twijfel ik over de medicatie neem het toch elke dag en op tijd
Mijn enige ding is wil niet stabiliseren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."