#1
Ik ga de huisarts om een praktijkondersteuner vragen en gemeente om WMO vragen@Diametha begrijp me niet verkeerd, ik gun je echt het beste en je situatie klinkt heel naar (en ik herken 'm deels van een cold turkey Benzo afkick) maar ga eens luisteren en aan de slag met de adviezen. Telkens weer hetzelfde posten en dezelfde vragen blijven stellen brengt je echt niet verder. Ik merk bovendien dat het me wat geïrriteerd maakt en dat ik skeptisch word als ik weer "huilen en lopen" (etc...) van je lees. Hoe naar het ook moge zijn, zo in zelfmedelijde blijven zitten maakt 't echt niet makkelijker voor je.
Alleen de methadon moest ik nog een kans geven voor dat ik het omhoog doe
Ik ben nu zo duizelig door de mertazepine 45 mg dheb 5 mg Diazepam al genomen ga straks ga straks de methadon nemen rond half 9
Ik probeer elke advies te volgen hier die ik krijg
Ben alleen zo duizelig van de mertezepine kan mijn bed niet uit komen ben wel aan het trillen met mijn benen en wou naar de wc bijna op mijn bek gevallen en zag in de spiegel dat mijn pupillen niet normaal groot zijn
Ik ga de huisarts effe die bericht sturen van de praktijkondersteuner en straks de gemeente bellen en ja ik moet naar de psychiater luisteren over de methadon
Ik ga vandaag naar de 70 mg want ik leef in een hel
Bedankt allemaal maar ben zo duizelig 45 mg mertezepine hebben me duizelig gemaakt maar de onrust is niet weg ben helemaal aan het trillen op bed als opsta ben zo duizelig
Bedankt allemaal voor de reacties