Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#1
RnB_fan zei:
100% zeker een troll. Met al je kansloze persoonlijke berichten.

Zoek het lekker uit met je methadon, haha.
Klik om te vergroten...

RnB_fan zei:
100% zeker een troll. Met al je kansloze persoonlijke berichten.

Zoek het lekker uit met je methadon, haha.
Klik om te vergroten...
Voor wat zit jij hier op dit forum om mensen uit te lachen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diametha zei:
Ik ben ten einde raad ik wil àlles proberen en misschien ook afleiding
Klik om te vergroten...
Alles behálve dat wat nodig is:

Compleet JA zeggen tegen je gevoelens, hoe afschuwelijk ze ook zijn: jullie mogen er ook zijn.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diametha zei:
Dus dan de dak
Maar als het niet lukt met de 70 mg
Heb vandaag mijn hoop gevestigd dat het ietsje gaat lukken
Dus hopelijk komt het morgen ietsje beter
Elke keer denk ik morgen gaat het wat beter worden
Mijn hoofd is je moet eten je moet drinken en dan zo een doen gevoel en denk ik morgen gaat het ietsje beter dan is het tijd geven
Kon ik maar rustig zitten en van het weer genieten of desnoods een filmpje op tik tok en Instagram
Heb geen filmpjes of muziek flgeluiterd sinds november
Het is opstaan lopen tot de avond slaap medicatie heen en weer lopen thuis tot ik duizelig word gaan liggen in slaap vallen en het slapen lijkt kort omdat ik niet droom lijkt het 10 minuten geslapen
En volgende dag hetzelfde
Ben zo toe aan ontspanning maar lukt niet probeer het met neefjes naar de speeltuin en praten met me familie maar kan niet stilzitten moet gaan lopen
Hopelijk morgen werkt de 70 mg wat beter
Klik om te vergroten...
Als je suicidaal wordt bel je 113 of anders mij.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Lees je eigen berichten eens terug. Steeds maar weer de focus op hoe rot je je voelt en wat er niet lukt. Eén hoop negativiteit die je keer op keer herhaalt. Stap eens van die draaimolen af en probeer de suggesties op te volgen en niet te blijven hangen in de ellende en “wat als ik dit had gedaan”. Dat heb je niet gedaan dus accepteer zoals het nu is.
Klik om te vergroten...
Ik accepteer het en probeer ook geen oplossing meer te vinden want heeft tijd nodig maar ik zit vanaf februari zo dat zijn maanden geen weken
Maar gevoelens is moeilijk een afleiding voor te vinden vooral als je vanuit het niets moet huilen en omdat het al zolang duurt je raakt ontmoedigd en hopeloos
Geloof me ik doe echt mijn best maar het is zo moeilijk 😭en vooral je merkt maaar geen enkele verbetering zelfs met het verhogen van methadon
Het enigste waar ik nu aan denk ook tijdens het huilen is geef het tijd
Dat helpt me met de zelfmoord gedachten
Maar de andere gevoelens de somberheid die accepteer ik maar is moeilijk om mee te leven en daar bedoel ik mee ,ik kan niet met mensen praten ik kan niet met mijn familie praten ik kan helemaal niks alles staat stil
En de diazepam maakt je slaperig anders was ik nog actiever om dingen te doen
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diametha zei:
Ik accepteer het en probeer ook geen oplossing meer te vinden want heeft tijd nodig maar ik zit vanaf februari zo dat zijn maanden geen weken
Maar gevoelens is moeilijk een afleiding voor te vinden vooral als je vanuit het niets moet huilen en omdat het al zolang duurt je raakt ontmoedigd en hopeloos
Klik om te vergroten...

Diametha zei:
en daar bedoel ik mee ,ik kan niet met mensen praten ik kan niet met mijn familie praten ik kan helemaal niks alles staat stil
Klik om te vergroten...
Zit hier niet gewoon de issue?
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#6
PapaverMan zei:
Gram van 30% misschien. 70 is niet extreem hoog. En was al met toestemming toch? Maar wel waar idd, zou niet veel hoger gaan. Ik vind de meeste klachten ook niet echt klinken als methadon gerelateerd eerlijk gezegd. Eerder die mirtazepine maar daar houdt het wel heel lang voor aan. Zit hier niet gewoon psychische oorzaak achter? Want ik ben nog nooit accuut depressief geworden van een opiaat.
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook
Ik denk dat de oorzaak een van de andere medicatie is mirtezepine of zolpidemtartraat
Maar psychiater denkt steeds methadon en moet het tijd geven dat doe ik nu ook
Alleen gevoelens zijn zo moeilijk te negeren
Echt doe zo hard mijn best maar het is moeilijk vooral als het maanden aan de gang is
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diametha zei:
Dat denk ik ook
Ik denk dat de oorzaak een van de andere medicatie is mirtezepine of zolpidemtartraat
Maar psychiater denkt steeds methadon en moet het tijd geven dat doe ik nu ook
Alleen gevoelens zijn zo moeilijk te negeren
Echt doe zo hard mijn best maar het is moeilijk vooral als het maanden aan de gang is
Klik om te vergroten...
Mijn huisarts vind mirtezepine niet verslavend zegt ze
Ik ga het met de psychiater bespreken of ik het kan stoppen als het niet verslavend is
Maar hij gaf het als slaapmiddel en vond slapen zo belangrijk dat ik de zolpidemtartraat erbij kreeg in februari
Want toen ik bij de psychiater kwam sliep ik 1 uurtje Max door de ontwenning
Maar geef mij liever pijn of slapeloosheid dan wat ik nu meemaak met deze gevoelens en huilbuien
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Lees je eigen berichten eens terug. Steeds maar weer de focus op hoe rot je je voelt en wat er niet lukt. Eén hoop negativiteit die je keer op keer herhaalt. Stap eens van die draaimolen af en probeer de suggesties op te volgen en niet te blijven hangen in de ellende en “wat als ik dit had gedaan”. Dat heb je niet gedaan dus accepteer zoals het nu is.
Klik om te vergroten...
Dit bedoel ik nou met:
( zucht)
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#9
PapaverMan zei:
Zit hier niet gewoon de issue?
Klik om te vergroten...
Dat kan maar omdat het al zolang aan de gang is heb ik me een beetje teruggetrokken
Want ben niet zo gezellig meer
Het is heen en weer lopen en kan me niet concentreren als iemand tegen me praat dus luister nauwelijks in het begin was het nog geeft niet maar nu na zolang is het niet meer leuk en mensen willen ook hun problemen luchten naar iemand die luistert en die ze kan helpen met hun probleem
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Dit bedoel ik nou met:
( zucht)
Klik om te vergroten...
Sorry maar gevoelens kan je moeilijk effe vergeten
Tenminste zo gaat het bij mij
En vooral als het door medicatie is
Stel je voor je hebt medicatie die pijn weg haalt
Ik heb een een combi of een medicatie die je somber en laat huilen daar kan je moeilijk wat aan doen totdat je van de medicatie af bent die het veroorzaakt
Want anders blijft het zo
Zo ervaar ik het want hiervoor was ik nooit zo depressief en huilen (wel eens gehad)maar niet zo heftig
En ben bij verschillende psychiaters hiervoor geweest en nooit diagnose van je bent depressief
Hiervoor van november tot december ben ik zeker bij 8 psychiaters geweest van punt p ,normale psychiaters en spoedeisende psychiatrie en altijd diagnose het is lichamelijk
In je hoofd ben je 100procent
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Diametha zei:
Sorry maar gevoelens kan je moeilijk effe vergeten
Tenminste zo gaat het bij mij
En vooral als het door medicatie is
Stel je voor je hebt medicatie die pijn weg haalt
Ik heb een een combi of een medicatie die je somber en laat huilen daar kan je moeilijk wat aan doen totdat je van de medicatie af bent die het veroorzaakt
Want anders blijft het zo
Zo ervaar ik het want hiervoor was ik nooit zo depressief en huilen (wel eens gehad)maar niet zo heftig
En ben bij verschillende psychiaters hiervoor geweest en nooit diagnose van je bent depressief
Hiervoor van november tot december ben ik zeker bij 8 psychiaters geweest van punt p ,normale psychiaters en spoedeisende psychiatrie en altijd diagnose het is lichamelijk
In je hoofd ben je 100procent
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb jij nog aardig wat knoppen om te zetten daarboven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diametha zei:
Dus wat moet ik doen voor het tijdelijk lijden?
Klik om te vergroten...
Ophouden met die koppigheid en eens echt beginnen te luisteren naar wat mensen zeggen.

Diametha zei:
Zoals ik zei ik vecht nu niet meer tegen
Klik om te vergroten...
Vechten is het enige wat je doet.

Lees je überhaupt wat hier gepost wordt?

Je kunt toch niet ontkennen dat je aan het vechten bent? Je ervaart hele nare gevoelens. Dat is begrijpelijk dat je die niet wilt hebben, dus je vecht ertegen. Oftewel: je verzet je ertegen. Dat is toch wat je doet? Wij begrijpen ook wel dat het moeilijk is om er niet tegen te vechten, maar begin dan tenminste eerst door te erkennen dat je weldegelijk vecht tegen je gevoelens, vecht tegen wat is. Als je dat al niet eens erkent, hoe kun je dan zelfs maar beginnen hieraan te gaan werken?

Wees nou eens eerlijk tegen jezelf: je vecht tegen jezelf. Geef dat nou toe, dan kun je beginnen te werken aan ophouden tegen jezelf, tegen je gevoelens te vechten.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ophouden met die koppigheid en eens echt beginnen te luisteren naar wat mensen zeggen.


Vechten is het enige wat je doet.

Lees je überhaupt wat hier gepost wordt?

Je kunt toch niet ontkennen dat je aan het vechten bent? Je ervaart hele nare gevoelens. Dat is begrijpelijk dat je die niet wilt hebben, dus je vecht ertegen. Oftewel: je verzet je ertegen. Dat is toch wat je doet? Wij begrijpen ook wel dat het moeilijk is om er niet tegen te vechten, maar begin dan tenminste eerst door te erkennen dat je weldegelijk vecht tegen je gevoelens, vecht tegen wat is. Als je dat al niet eens erkent, hoe kun je dan zelfs maar beginnen hieraan te gaan werken?

Wees nou eens eerlijk tegen jezelf: je vecht tegen jezelf. Geef dat nou toe, dan kun je beginnen te werken aan ophouden tegen jezelf, tegen je gevoelens te vechten.
Klik om te vergroten...
Ok wat raad je me aan te doen want ik weet het niet en ik niet nadenken letterlijk door wat ik voel en het huilen
Wat zal ik doen help me dan a.u.b.
ik vind je advies om niet te vechten ok
Maar ik weet niet wat ik moet doen
Ik kan niet stilzitten en slaperig door de diazepam
Zeg me a.u.b. wat ik moet doen want ik weet het echt niet
Hoe moet ik me overgeven als ik me zo voel
Zeg me a.u.b. ik weet het echt niet en ben ten einde raad
Geef me een voorbeeld hoe ik mijn dag moet doorbrengen a.u.b. als je kan
En bedankt 🙏
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Diametha zei:
Ok wat raad je me aan te doen want ik weet het niet en ik niet nadenken letterlijk door wat ik voel en het huilen
Wat zal ik doen help me dan a.u.b.
ik vind je advies om niet te vechten ok
Maar ik weet niet wat ik moet doen
Ik kan niet stilzitten en slaperig door de diazepam
Zeg me a.u.b. wat ik moet doen want ik weet het echt niet
Hoe moet ik me overgeven als ik me zo voel
Zeg me a.u.b. ik weet het echt niet en ben ten einde raad
Geef me een voorbeeld hoe ik mijn dag moet doorbrengen a.u.b. als je kan
En bedankt 🙏
Klik om te vergroten...
Je pakt momenten op de dag dat je even géén afleiding in wat voor vorm dan ook zoekt. Je gaat zitten en je gaat precies exact datgene dat je voelt bewust VOELEN. Alleen maar VOELEN.

Bouw het langzaam op: 30 seconden alleen maar VOELEN, 1 minuut alleen maar VOELEN.

Niet van proberen te ontsnappen. Niet denken "hoe ga ik hier ooit vanaf komen" niet denken "mijn situatie is hopeloos". Dat is allemaal alleen maar vluchten en vechten.

Voor een minuutje vlucht en vecht je even niet, maar mag het er even allemaal zijn, hoe pijnlijk het ook voelt. OMARM het gevoel. Daarna mag je weer beginnen met vechten tegen de situatie. Daarna mag je weer beginnen te lijden, áls je daarop staat. Maar voor een minuutje: geen weerstand, geen vechten en dus geen lijden, óndanks de pijn. Alleen maar je gevoel voelen, precies zoals deze is.

Het is te doen, maar je moet het wel doen. Hierover gaan nadenken gaat 0,0 uithalen. Je moet het daadwerkelijk gaan doen.

En lukt dat, dan ga je meer van dat soort momentjes voor jezelf creëren waarin je dit gaat doen.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Je pakt momenten op de dag dat je even géén afleiding in wat voor vorm dan ook zoekt. Je gaat zitten en je gaat precies exact datgene dat je voelt bewust VOELEN. Alleen maar VOELEN.

Bouw het langzaam op: 30 seconden alleen maar VOELEN, 1 minuut alleen maar VOELEN.

Niet van proberen te ontsnappen. Niet denken "hoe ga ik hier ooit vanaf komen" niet denken "mijn situatie is hopeloos". Dat is allemaal alleen maar vluchten en vechten.

Voor een minuutje vlucht en vecht je even niet, maar mag het er even allemaal zijn, hoe pijnlijk het ook voelt. OMARM het gevoel. Daarna mag je weer beginnen met vechten tegen de situatie. Daarna mag je weer beginnen te lijden, áls je daarop staat. Maar voor een minuutje: geen weerstand, geen vechten en dus geen lijden, óndanks de pijn. Alleen maar je gevoel voelen, precies zoals deze is.

Het is te doen, maar je moet het wel doen. Hierover gaan nadenken gaat 0,0 uithalen. Je moet het daadwerkelijk gaan doen.

En lukt dat, dan ga je meer van dat soort momentjes voor jezelf creëren waarin je dit gaat doen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je tip 🙏
Ik ga het zo proberen echt bedankt voor de tip
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Diametha zei:
Bedankt voor je tip 🙏
Ik ga het zo proberen echt bedankt voor de tip
Klik om te vergroten...
Ik kan niet meer nadenken
Mensen moeten me zeggen precies wat ik moet doen van AnaarZ
Echt bedankt voor je tip en ga het zo proberen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Diametha zei:
Bedankt voor je tip 🙏
Ik ga het zo proberen echt bedankt voor de tip
Klik om te vergroten...
Het helpt wel eventjes maar door de onrust doe ik het heen en weer lopen
En wat ik voel zit niet in mijn hoofd het is een gevoel bij mijn borst zo een vieze down gevoel
Maar het hielp wel eventjes
Bedankt 🙏
Beter dan niks 🙏
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Diametha zei:
Het helpt wel eventjes maar door de onrust doe ik het heen en weer lopen
En wat ik voel zit niet in mijn hoofd het is een gevoel bij mijn borst zo een vieze down gevoel
Maar het hielp wel eventjes
Bedankt 🙏
Beter dan niks 🙏
Klik om te vergroten...
Het helpt eventjes omdat je het eventjes doet.

Het helpt lang als je het lang doet.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Het helpt eventjes omdat je het eventjes doet.

Het helpt lang als je het lang doet.
Klik om te vergroten...
Ik heb het geprobeerd maar het gaat niet .mijn hoofd wordt wel rustig maar die gevoel op mijn borst die gaat niet weg en daar zit te probleem
Maar bedankt voor alles 🙏
Daarom denk ik dat het door de medicatie komt en alleen het weghalen van medicatie helpt
Geen nieuwe medicatie of dosissen verhogen
Maar medicatie weghalen
Als het met denken te makenheeft zou het 100 procent helpen
Maar dit is een gevoel die je somber maakt
Mijn hoofd is leeg denk aan niks meer
Maar heb een gevoel die vies is bij mijn borst zo een warm gevoel die je down maakt
Daarom moeilijk te beschrijven wat ik voel
Maar heel erg bedankt 🙏
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb bloedafname gedaan toen ik pas bij de psychiater kwam vitamine d tekort en magnesiumhydroxide gekregen
Vorige week thiamine nog van hem gekregen en heb zelf multivitamine Davitamon gekocht
Maar ga over 2 weken nog een keer vragen voor bloedonderzoek dit keer voor alles kanker hiv echt alles

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."