#1
Ik kan niet meer nadenkenBedankt voor je tip 🙏
Ik ga het zo proberen echt bedankt voor de tip
Mensen moeten me zeggen precies wat ik moet doen van AnaarZ
Echt bedankt voor je tip en ga het zo proberen
Ik kan niet meer nadenkenBedankt voor je tip 🙏
Ik ga het zo proberen echt bedankt voor de tip
Het helpt wel eventjes maar door de onrust doe ik het heen en weer lopenBedankt voor je tip 🙏
Ik ga het zo proberen echt bedankt voor de tip
Het helpt eventjes omdat je het eventjes doet.Het helpt wel eventjes maar door de onrust doe ik het heen en weer lopen
En wat ik voel zit niet in mijn hoofd het is een gevoel bij mijn borst zo een vieze down gevoel
Maar het hielp wel eventjes
Bedankt 🙏
Beter dan niks 🙏
Ik heb het geprobeerd maar het gaat niet .mijn hoofd wordt wel rustig maar die gevoel op mijn borst die gaat niet weg en daar zit te probleemHet helpt eventjes omdat je het eventjes doet.
Het helpt lang als je het lang doet.
Dit is ook niet iets dat je ineens zal gaan "fixen".Ik probeer het Mindless maar het is zo moeilijk en ik heb me over gegeven en toch is het huilen en onrust terwijl ik slaperig ben van de diazepam allemaal tegelijk zo moeilijk en àlles tegelijk maakt je gek maar heb me gewoon overgegeven doe wat je zegt heeft tijd nodig (alles heeft tijd nodig en ik ben gesloopt had ik deze forum maar ontdekt in november of minstens februari maar doe mijn best )
Onrustig terwijl je slaperig ben
Somber depressie en huilen
Ik heb me overgegeven maar het is geen leven zo ik wou dat ik een beetje verbetering voelde dat geeft je hoop maar nu is het dit is het
Ik word helemaal gek Wou dat ik ze niet tegelijk had
Ik geef me over
Maar zulke gevoelens weet het niet meer
Ik hoop tenminste dat die onrust weg gaat dan heb ik alleen die gevoelens nog en kon ik slapen overdag
Maar àlles tegelijk maakt me gek 😭😭😭😭
Mindless bedankt 🙏
Bedankt voor je geduld met me
Maar het komt vanuit het nietsDit is ook niet iets dat je ineens zal gaan "fixen".
Aan de andere kant: elk moment is weer een nieuwe kans om opnieuw alles te accepteren hoe het is. Letterlijk een nieuw begin waarin je dieper en dieper kan loslaten. Wat iets is dat in de praktijk vaak oefening vergt. Voor de meeste mensen is krampachtig vasthouden aan het verleden en aan hun overtuigingen makkelijker dan dat allemaal loslaten. Want die pijn is tenminste iets bekends.
Het blijft heel raar. Zo’n wervelstorm aan emotie die ineens zonder reden verschijnt.. rare reactie op de middelen die je neemt. Want die zijn allemaal ontworpen om juist te dempen en verdoven. Daarom ishet ook lastig voor ons om je te helpen. Ik ken de middelen die je gebruikt maar die reactie kan ik er niet mee rijmen.Maar het komt vanuit het niets
Niet door verleden of heden
Het komt het is een gevoel zonder reden en zonder niks
Daarom denk ik dat het met de medicatie te maken heeft
Maar ik accepteer wat me overkomt en heeft tijd nodig
Dan maar huilen en zo voelen kan er niks aan doen
Maar bedankt 🙏 voor je hulp
Maakt verder ook niet uit wat de reden is. Het feit is dat het er is. Je kunt dan ofwel in weerstand daartegen zijn, of in acceptatie daarvan.Maar het komt vanuit het niets
Niet door verleden of heden
Het komt het is een gevoel zonder reden en zonder niks
Daarom denk ik dat het met de medicatie te maken heeft
Maar ik accepteer wat me overkomt en heeft tijd nodig
Dan maar huilen en zo voelen kan er niks aan doen
Maar bedankt 🙏 voor je hulp
Daarom word ik ook gekHet blijft heel raar. Zo’n wervelstorm aan emotie die ineens zonder reden verschijnt.. rare reactie op de middelen die je neemt. Want die zijn allemaal ontworpen om juist te dempen en verdoven. Daarom ishet ook lastig voor ons om je te helpen. Ik ken de middelen die je gebruikt maar die reactie kan ik er niet mee rijmen.
Ik neem nu 10 mg diazepam over uurtje 15 mg mirtezepine en na één uurtje 10 mg zolpidemtartraatDaarom word ik ook gek
Het is zo raar wat ik meemaak
Ik ben helemaal radeloos
Daarom ook die zelfmoord gedachten omdat het zo raar is wat meemaak en het wil maar niet een kleine verbetering komen
Het is elke dag hetzelfde verhaal wat ik ook doe
Nu als ik de 70mg methadon neem begin ik na een half uur niet normaal te zweten en dat duurt één uurtje ongeveer
Maar ik zweet niet normaal alsof ik uit douch stap
Heb het nu al 3 dagen
En de depressie somberheid of wat het ook is bij mijn borst zo een warme gevoel die je down maakt dat is vanaf ik wakker word
En het huilen is meestal na 1 uur middag
En dan nog de onrust die wordt het heftigst na 1 uur als ik de methadon slik
En slaperig na een uur als ik de diazepam slik
Ik word er gewoon gek van
Het lijkt alsof er iets is aangetast bij mijn zenuwstelsel door het te lang aan het ontwennen van november tot in februari was ik zooooooo onrustig en sliep Max 1 uuuurtje en vaak helemaal niet voor weken
Ik ben gewoon radeloos en kan dit niet meer aan en denk vaak aan zelfmoord
Omdat het onverklaarbaar is
Methadon verhogen helpt ook niet meer en de medicatie heeft het erger gemaakt
Misschien als ik alleen methadon had was ik wel beter geworden
Maar nu door de overstap en de mertezepine en de zolpidemtartraat weet je niet meer waar het door komt
Eerst was het duidelijk opiaten ontwenning
Nu kan het bijwerkingen zijn
Medicatie die niet samen gaat die dit uitlokt
Ikweet het niet en zelfmoord is de makkelijkste manier om vanaf te komen
Ik zit nu alleen maar te denken wacht tot vrijdag dan zie je de psychiater dan moet ik opgenomen worden of het wordt zelfmoord als hij niet met een verklaring komt
Elke keer als het heftig wordt probeer ik het te accepteren en denken dat het tijdelijk isMaakt verder ook niet uit wat de reden is. Het feit is dat het er is. Je kunt dan ofwel in weerstand daartegen zijn, of in acceptatie daarvan.
Acceptatie is in het begin moeilijk omdat je gewend bent weerstand te bieden. Zo gewend dat het automatisch gaat. Hoe meer je accepteert, hoe meer dat je standaard mindset zal worden.
Uit je hoofd komen en in je lichaam is het "geheim". In je lichaam betekent: in je gevoel: emoties en sensaties bewust voelen
Als je dit blijft herhalen, uitgesproken, uitgetypt of zelfs alleen maar gedacht, zal dit je realiteit blijven.Maar het is kapot moeilijk
En de oorzaak is ook niet te achterhalen het is zo moeilijk
Moeilijk de oorzaak te vinden moeilijk te accepteren moeilijk de tijd te geven moeilijk vol te houden echt je raakt helemaal op
Dit was voor mij zo’n belangrijke realisatie. Het leven is niet moeilijk, ik maak het moeilijker dan noodzakelijk. Soms is het gewoon shit, maar ik ben vooral zielig zodra ik dat zelf vind. Viel overigens niet meer om dit echt te voelen en de gewoontes van tientallen jaren los te laten. Maar 't kan!Wist je dat je met je woorden je letterlijke realiteit vormt?
Ja voor mij ook.Dit was voor mij zo’n belangrijke realisatie. Het leven is niet moeilijk, ik maak het moeilijker dan noodzakelijk. Soms is het gewoon shit, maar ik ben vooral zielig zodra ik dat zelf vind.
Herken ik wel. Ook het Zen-gedachtengoed spreekt me aan. "dingen zijn", "de wereld is", "ik ben". Ladingen van goed of slecht zijn voor iedereen anders.Ja voor mij ook.
Daarnaast: sterke taal gebruiken is zooo belangrijk.
Dus in plaats van bijvoorbeeld:
"Ik hoop dat ik betere gezondheid ga krijgen" (zwakke taal)
Bijvoorbeeld:
"Ik ontvang gezondheid" (sterke taal)
Nog beter, maar je moet het met autoriteit uitspreken/denken, oftewel: je moet het geloven, ondanks dat het nog niet zo is:
"Ik ben gezond" "Het is makkelijk"
De "Ik ben" en ook de "Het is" zijn niet slechts een paar woorden. Alles dat daarna komt is geladen met scheppingskracht. Dit is hoe we onze wereld creëren.
Don't believe it? Fake it til you make it. Op een gegeven moment zie je dat je al de hele tijd altijd middels je gebruik van taal je wereld creërt, maar dat je waarschijnlijk negatieve of zwakke taal gebruikt. Daarom lukt niks.
"Ik ben" is onze naam vóór onze gegeven naam. Je geeft jezelf, je geeft leven aan je realiteit/wereld middels "Ik ben".Herken ik wel. Ook het Zen-gedachtengoed spreekt me aan. "dingen zijn", "de wereld is", "ik ben". Ladingen van goed of slecht zijn voor iedereen anders.
Dit is idd ook mijn ervaring. Maar wel op voorwaarde dat je ook handelt waar nodig. Dat is soms nog best lastig. Eindeloos afwachten en jezelf beter willen denken is ook niet de weg. Hetmoet een soort basishouding worden die automatisch gaat. Dan helpt het enorm.Ja voor mij ook.
Daarnaast: sterke taal gebruiken is zooo belangrijk.
Dus in plaats van bijvoorbeeld:
"Ik hoop dat ik betere gezondheid ga krijgen" (zwakke taal)
Bijvoorbeeld:
"Ik ontvang gezondheid" (sterke taal)
Nog beter, maar je moet het met autoriteit uitspreken/denken, oftewel: je moet het geloven, ondanks dat het nog niet zo is:
"Ik ben gezond" "Het is makkelijk"
De "Ik ben" en ook de "Het is" zijn niet slechts een paar woorden. Alles dat daarna komt is geladen met scheppingskracht. Dit is hoe we onze wereld creëren.
Don't believe it? Fake it til you make it. Op een gegeven moment zie je dat je al de hele tijd altijd middels je gebruik van taal je wereld creërt, maar dat je waarschijnlijk negatieve of zwakke taal gebruikt. Daarom lukt niks.
Zeker waar. Sterke taal hanteren (ook in gedachten) en er ook naar handelen.Dit is idd ook mijn ervaring. Maar wel op voorwaarde dat je ook handelt waar nodig. Dat is soms nog best lastig. Eindeloos afwachten en jezelf beter willen denken is ook niet de weg. Hetmoet een soort basishouding worden die automatisch gaat. Dan helpt het enorm.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."