#1
Zie je ook in dat je met dat eindeloos herhalen jij jezelf aardig gek aan het maken bent?
Oude patronen doorbreken is ook moeilijk.
[/QUOTE
Hoe oud zijn die patronen dan? En het kan geen kwaad om wat zelfreflectie te houden.
Jezelf rond wentelen in je ellende, daar word je alleen maar slechter van.
Je moet er ook zelf wat aan doen.
Als ik doorgegaan was met dat rond wentelen in de shit, dan was ik nooit van de drank en pillen af gekomen.
Je moet op een gegeven moment de stier bij de horens pakken en actie ondernemen.
Wij hier zijn geen arts, geen psychiater, wij hebben die adviezen gegeven die wij kunnen geven in deze complexe vraagstukken, het woord is nu aan de professionele hulp vind ik.