#1
@Diametha gelukkig is het afkicken van de interpunctie wel gelukt
Volgens mij is de conclusie dat je Methadon te snel afgebouwd is en dat je het beste terug naar een hogere dosis kunt gaan en die langzaam afbouwen. Veel meer kunnen wij ook niet voor jou doen. Dat zul je zelf met een arts of psychiater moeten regelen.Ik ben hier vooral voor hulp met mijn gevoelens en mijn verslaving jullie reacties zijn allemaal lief maar helpen me niet echt
Ben jullie echt dankbaar maar heb hulp nodig om me beter te voelen en ben zo in de war en ben helemaal alleen en ben zo bang om gek te worden dat ik zelfmoord de enige oplossing zie of als iemand weet waar ik terecht kan sorry ben aan het lopen van de onrust en ben zo in de war weet niet of ik nog logisch klink bedankt voor jullie reacties uit de diepste van mijn hart
Nee joh je maakt niemand gek hier. Als iemand het zat is kan die je gewoon op mute zetten. Als berichten typen hier helpt doe dat dan vooral. Stuur mij of iemand anders hier met opiaten ervaring desnoods PM's als je je schaamt. We weten echt waar je vandaan komt, heb het ook heel erg zwaar gehad en anderen hier ook. Dus we snappen echt waar je doorgaat en niemand heeft 'last' van je. Maak je daar niet druk om.Als iemand zoiets heeft meegemaakt de combinatie van medicatie die ik nu neem wil graag weten hoe hij erdoorheen is gekomen en waar hij de hulp heeft gekregen
Vooral als je alleen bent met als ik is het zo moeilijk
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen is er misschien een plaats waar ik terecht kan want hou het niet vol zo a.u.b.
ik denk dat ik teveel hier bezig ben en maak jullie ook gek bedankt en tot ziens
Niks afbouwen nu, pas in de kliniek.Papaverman heel erg bedankt voor je reactie love broer
Ik ben zo angstig zo depressief zo aan het huilen weet niet wat ik moet doen weet ook niet hoe ik moet stabiliseren zit al op 50 mg methadon en 20 mg diazepam
Weet iemand of 15 mg Mertazepine en 10 mg zolpidemtartraat ook daardoor komt dat ik me angstig voel onrustig en depressief maakt ?
ben ten einde raad en ben zo alleen ik word helemaal gek
Zal ik proberen aftebouwen van Diazepam of methadon? Ik weet niet meer wat ik moet doen ik kan niet meer eten kan niet meer drinken alleen maar sigaretten roken en huilen en onrust kan helemaal niks doen heeft iemand advies wat ik kan doen a.u.b.
Goed advies. Dagboek bijhouden hielp mij heel erg,Ik denk ook niet dat je moet afbouwen.
Aansterken is wel aan te raden.
Niet teveel roken, sporten/ wandelen, zo gezond mogelijk eten, routinematig leven met bedtijden en liefst sociale momenten.
Dagboekje schrijven, misschien lezen over je verslaving/ depressies.., of leuk leesmateriaal zoeken, hobbies onderhouden..., om maar eens wat voor de hand liggende zaken te benoemen.
Je weet dus niet hoeveel methadon je in het verleden gebruikte? Ook niet bij benadering?Ik gebruikte methadon kreeg het van iemand maar was elke keer andere dosis van 20 mg en dan weer 3 keer 20 mg en dan weer 1 keer 40 mg de hoogste en dat was eenmalig was 3 keer 60 toen hij weg was bogen ontwenning ik naar eerste hulp want wist niet wat het was zei hebben gezegd ontwenning methadon ik aanmelden bij Jellinek moest 3,5 maanden wachten toen ik aan de beurt was kreeg 30 mg en ze wouden niet omhoog
Iedereen voelt zich weleens onrustig of depressief. Dat hoort bij het leven denk ik. Dus het is normaal om je af en toe onrustig of depressief te voelen. Voor mij is het lastig om te beoordelen of het ziekelijke vormen aanneemt.Als je stabiel bent heb je dan de onrust nog af en toe en voel je je weleens depressief of is dat allemaal weg totdat je begint met afbouwen?
Hoe langer je gebruikt hoe voorzichtiger/langzamer je af moet bouwen, maar het verschil tussen 6 en 3 maanden is niet groot. Daar zou ik me niet zo druk om maken.Heeft dat gevolgen voor het afbouwen straks of maakt het niks uit of je ze 3 maanden gebruikt of 6 maanden gebruikt?
Je kan gewoon op dezelfde dosis blijven. Je krijgt dan wel gewenning (je merkt er minder van) maar geen ontwenning. Je krijgt pas ontwenning als je gaat minderen.Is het bij Diazepam dat je na een tijdje je dosis moet verhogen anders ontwenning krijgt of is het dezelfde als methadon je kan op je dosis blijven
Ik heb ‘t zelf niet ervaren maar als de gewenning toeneemt kan er wel degelijk ontwenning optreden tussen de giften in.Je kan gewoon op dezelfde dosis blijven. Je krijgt dan wel gewenning (je merkt er minder van) maar geen ontwenning. Je krijgt pas ontwenning als je gaat minderen.
Ik ken dat wel met kortwerkende benzos, maar met diazepam lijkt me dat toch een beetje sterk.Ik heb ‘t zelf niet ervaren maar als de gewenning toeneemt kan er wel degelijk ontwenning optreden tussen de giften in.
Oh dat was zeker niet mijn bedoeling! Ik was een beetje hardop aan het nadenken, maar daar moet ik voorzichtiger mee zijn.Othershore je maakt me nu helemaal in de war
Dat vraag ik me ook af: komt het door de methadon of niet? Dat weet ik niet. Om die vraag te beantwoorden moet je arts zijn denk ik, en een goeie ook.Maar ben nu te twijfelen of het ook door de methadon komt de onrust
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."