#1
Ik ben helemaal de kluts kwijt ik ben zo bang zo angstig zo onrustig echt niet normaal
De diazepam maakt me zo onrustig en huilbuien als ik het om 12 uur neem
Als ik de diazepam 2,5 mg om 9 of 10 uur neem krijg ik zo รฉรฉn ademhalingsproblemen ik stik bijna ook al ben ik buiten en dat komt denk ik door de methadon 70 mg die ik neem om 8 uur
Mensen ik ben ten einde raad ik kan nu niet eens 2 minuten met iemand praten en dan irriteer ik me of zo moet ik weg ik wil alleen maar alleen zijn , maar ik kan niet meer nadenken ik denk alleen hoe kom ik hier uit
Ik ben al zolang bezig dat ik het niet meer weet
Ik ben constant aan het huilen want zie geen verbetering en omdat ik heb geprobeerd af te bouwen en ging niet ga nu weer af bouwen op advies van de psychiater met 1 mg diazepam om de dag maar ik hoop zo dat het gaat helpen
Ik heb zo een hartkloppingen die zijn begonnen toen ik wou afbouwen diazepam maar toen ik het kreeg heb ik meteen de dosis weer naar 20 mg verhoogd en nog heb ik de klachten ik ben zo in de war
Ik loop alleen maar te huilen omdat ik weet dat niks me gaat helpen
Ik ben gewoon kapot helemaal kapot
Het gaat zo slecht met me maar gevoelens
Ik ben zo ziek door de medicatie echt niet normaal
Ik weet het niet meer en de psychiater weet het ook niet meer
Ik ben een hopeloos geval
De diazepam maakt me zo onrustig en huilbuien als ik het om 12 uur neem
Als ik de diazepam 2,5 mg om 9 of 10 uur neem krijg ik zo รฉรฉn ademhalingsproblemen ik stik bijna ook al ben ik buiten en dat komt denk ik door de methadon 70 mg die ik neem om 8 uur
Mensen ik ben ten einde raad ik kan nu niet eens 2 minuten met iemand praten en dan irriteer ik me of zo moet ik weg ik wil alleen maar alleen zijn , maar ik kan niet meer nadenken ik denk alleen hoe kom ik hier uit
Ik ben al zolang bezig dat ik het niet meer weet
Ik ben constant aan het huilen want zie geen verbetering en omdat ik heb geprobeerd af te bouwen en ging niet ga nu weer af bouwen op advies van de psychiater met 1 mg diazepam om de dag maar ik hoop zo dat het gaat helpen
Ik heb zo een hartkloppingen die zijn begonnen toen ik wou afbouwen diazepam maar toen ik het kreeg heb ik meteen de dosis weer naar 20 mg verhoogd en nog heb ik de klachten ik ben zo in de war
Ik loop alleen maar te huilen omdat ik weet dat niks me gaat helpen
Ik ben gewoon kapot helemaal kapot
Het gaat zo slecht met me maar gevoelens
Ik ben zo ziek door de medicatie echt niet normaal
Ik weet het niet meer en de psychiater weet het ook niet meer
Ik ben een hopeloos geval