#1
Ik heb zo een spijt dat ik aan de methadon ben begonnen want dat heeft naar dit geleid en bij mij was het ik kreeg het van een vriend eerst was het 20 mg en dan 40 en dan 60 en dan weer 20 en dan weer 2 keer 40 en dan weer 60 en dat voor 6 weken lang mijn hoogste dosis was 3 keer 60 en na 6 weken was die vriend weg en begon de ellende en dan bedoel ik onrust angst mijn hart die zo hart tekeer ging ik wist niet wat ik meemaakte ik naar de eerste hulp en daar heb ik gehoord van methadon verslaving ik wist niet dat je er aan verslaafd kon raken heb coke gedaan vroeger en xtc en ghb echt party drugs en rookte wiet maar geen heroine dus wist niks van methadon maar ik deed die andere drugs alleen in het weekend voor feestjes tot dat ik deze vriend bij mij liet logeren wou hem een gunst doen heeft hij mij naar de klote gebracht maar wat ik steeds zeg ik geef mezelf de schuld want niemand heeft me gedwongen om het te doen ik dacht je gaat je lekker voelen maar je voelt niks maar toch bleef ik het nemen met hem weet ook niet waarom maar nu ben ik helemaal alleen al die vrienden die ik zogenaamd had willen alleen maar feesten maar ik kon niet meer feesten ik was onrustig en buikkrampen maar was nooit somber en depressief zoals nu
Sinds ik wou afbouwen rivotril begon de depressie dus ik dacht als ik overstap naar diazepam alles over gaat en dan kan ik dat afbouwen maar nee de ellende is alleen maar erger geworden sinds vorige jaar geen party drug gebruikt wel wiet tot januari ben ik daarmee ook gestopt want het maakte de onrust erger de volgende dag dus sinds januari alleen sigaretten en sinds februari alleen thee en sigaretten geen fris geen koffie geen snoep of chocola wat ik veel at toen ik nog een jointje rookte
Maar wat ik nu meemaak wens ik niemand aan en vooral de gevoelens en hoe mijn hoofd denkt heb geen controle erover en het huilen en de spijt en ik zie geen vooruitgang wat ik ook doe alles wordt erger en denk steeds zelfmoord en huilen en depressief en somber word helemaal gek maar bedankt voor jullie reacties
Sinds ik wou afbouwen rivotril begon de depressie dus ik dacht als ik overstap naar diazepam alles over gaat en dan kan ik dat afbouwen maar nee de ellende is alleen maar erger geworden sinds vorige jaar geen party drug gebruikt wel wiet tot januari ben ik daarmee ook gestopt want het maakte de onrust erger de volgende dag dus sinds januari alleen sigaretten en sinds februari alleen thee en sigaretten geen fris geen koffie geen snoep of chocola wat ik veel at toen ik nog een jointje rookte
Maar wat ik nu meemaak wens ik niemand aan en vooral de gevoelens en hoe mijn hoofd denkt heb geen controle erover en het huilen en de spijt en ik zie geen vooruitgang wat ik ook doe alles wordt erger en denk steeds zelfmoord en huilen en depressief en somber word helemaal gek maar bedankt voor jullie reacties