#1
Het is goed dat je van je af schrijft en zeker blijven doen. Buurtteams moet je wel achter de broek aanzitten maar absoluut doen want hun kunnen hemel en aarde bewegen als het erop aankomt. Helemaal in jouw situatie is iemand die (gaat) meekijkt(en) vanuit gemeente of verbonden instantie echt heel belangrijk.In mijn vorige bericht bedoelde ik , laat me de Mertazepine afbouwen niet de diazepam want heb heel heftige ontwenning van afbouwen diazepam
Dit is niet normaal wat ik heb echt als jullie wisten wat allemaal voel en meemaak
Ik ben naar de buurtteam geweest die hebben mijn huisarts gebeld en ze zouden iemand voor me regelen maar heb niks meer van ze gehoord. Ik ga maandag zeker nog een keer , ik ben niet normaal vergeetachtig
Ik vergeet echt alles , waar ik mijn kopje thee heb gezet , dat ik thee wil drinken , ik vergeet dat een sigaret heb aangestoken( omdat ik heen en weer ben aan het lopen thuis zie ik de rook niet op de asbak , vaak valt ie van de asbak en verbrandt ie de tafel , de tafel is helemaal met brand gaten ) ik weet het niet meer , ik weet letterlijk niet wat ik moet doen mijn hersens werken niet meer
Ik heb letterlijk sinds november niks meer gekocht kwa kleding, al mijn kleding is kapot van sokken , onderbroeken, spijkerbroeken die niet meer passen en omdat ik ze toch draag zijn ze bij mijn kruis helemaal kapot omdat tegen mekaar schuurt overal gaten
Wil de mirtezepine afbouwen omdat ik denk dat dat de boosdoener is en omdat het me zo dik heeft gemaakt
Ik denk niet dat ik beter word , ik denk niet dat er een oplossing is voor wat ik heb
Ik had allang stabiel moeten zijn
Sorry ik dacht een beetje afleiding hier te vinden als ik typ zelfs dat helpt niet meer
Ik ben echt ten einde raad
Bedankt ze herbs mang voor je reactie 🙏