#1
Goed advies. Dagboek bijhouden hielp mij heel erg,Ik denk ook niet dat je moet afbouwen.
Aansterken is wel aan te raden.
Niet teveel roken, sporten/ wandelen, zo gezond mogelijk eten, routinematig leven met bedtijden en liefst sociale momenten.
Dagboekje schrijven, misschien lezen over je verslaving/ depressies.., of leuk leesmateriaal zoeken, hobbies onderhouden..., om maar eens wat voor de hand liggende zaken te benoemen.