Ik heb dezelfde gedachte als ik eerlijk moet zijn, iets klopt er niet….
Wat is TS ?
ik gebruik de medicatie precies zoals de psychiater het zegt
De methadon naar 70 mg verhoogd
Ik denk dat het met overstap te maken hebt
Of dat een van de slaap medicatie bijwerkingen geeft door de methadon of de diazepam
Ik wil graag opgenomen om onderzoek te doen vanwaar dit komt
Maakt mij niks uit hoe lang ik blijf
Als ze maar de oorzaak vinden en dat ik weer kan eten en drinken en weer rustig word
Want wat ik voel is zo heftig en het houdt al zolang aan
Kent iemand een plek die ik aan de psychiater kan voorstellen
Jellinek wil niet weet ook niet precies waarom maar dat ga ik vrijdag vragen
Ze hebben wel gezegd dat ik het over 6 maanden weer kan proberen maar weet niet de reden precies
Mijn psychiater zei alleen dat ik of daar bij een psychiater zit of bij hem het maakt niet uit want ben nergens aan verslaafd en moet eerst stabiliseren dat kan bij hem ook maar ik denk dat er nog meer speelt
Maar ik word helemaal gek en in de ochtend als ik de methadon neem zweet ik zo erg na een half uurtje dat ik het heb ingenomen dus mijn gezondheid gaat ook achteruit
Ik ga lichamelijk en geestelijk achteruit
Ik probeer te denken morgen wordt het makkelijker om te handelen
Maar opeens wordt het zo heftig dan kan ik niet meer nadenken is allemaal op slot en de onrust wordt zo heftig terwijl ik slaperig ben
Ik leef in een hel 😭😭😭😭