Het is al wat gezegd, dus misschien beetje spuit 11:
Dat klagen houdt je hierin. Stop nou bijvoorbeeld eens met al die huilsmilies en steeds herhalen dat je gek wordt. Ongetwijfeld voel je je vreselijk, maar je geeft jezelf niet eens een kans om te beginnen hier uit te komen zo.
Dat gevoel zal niet zomaar weggaan, maar de manier waarop je ermee omgaat kan zoveel verschil maken voor jouw beleving ervan.
Ik doe dit niet met opzet het is vreselijk wat ik meemaak
Wat ik nu meemaak heb ik niet eerder meegemaakt en het is niet hetzelfde als methadon ontwenning
Ik heb van 180 mg in een keer gestopt van methadon vorige jaar het was erg die onrust en opgejaagd gevoel en de slapeloosheid gewoon dagen niet slapen
Maar wat ik nu meemaak is echt heel anders het is zo heftiger en ik doe dit niet alsof ik iets kan winnen of dat ik iets ermee verdien
Ik probeer gewoon iemand te vinden die dit heeft meegemaakt en me kan vertellen of ik er ooit van af kom en advies te krijgen hoe ik het minder heftig kan maken
Heb alles geprobeerd en ben ten einde raad ik snap dat je irriteert maar wat denk je van mij
Toen ik ontwenning had werkte dia adviezen die ik kreeg probeer het te accepteren het is tijdelijk probeer afleiding te zoeken
Maar wat ik nu meemaak helpt dat niet daarom word ik gek
Sorry echt
Maar als je maar wist hoe ik me voelde en hoe mijn hoofd en het denken gaat ik voel me niet normaal vreselijk echt wat ik meemaak is heel anders dan ontwenning
Ik wil iedereen bedanken die zijn hulp en tijd heeft gegeven maar kijk alleen vanaf wanneer ik klaag en geen enkele verbetering voel en hoe dat in je hoofd gaat spoken
In november kon ik me toen ook het onrust accepteren en afleiding vinden met tafel tennis met het huis schoonmaken met afwas
Maar echt geloof me wat ik sinds de medicatie neem de diazepam 20mg methadon 70mg mertezepine 15 mg en zolpidemtartraat 10 mg voel gewoon heel anders kan het moeilijk uitleggen
Maar ik bedank iedereen voor zijn hulp en voor zijn tijd đđ