Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds meer coke

Steeds meer coke

381 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shitzooi zei:
Update tijd!
nou iets eerder terug dan de bedoeling was. Zou zondag avond 6 augustus vliegen maar dat werd dus maandag omdat ik weg gestuurd ben uit de kliniek vanwege het verbreken van contact boundary rules. Ja heel dom van me. Ik ben het ook eens met hun besluit want heb er complete schijt aan gehad omdat ik het er niet mee eens was en degene waarmee ik hem had ook. Dus inplaats van afstand houden bleven we gewoon gezellig met elkaar praten en hangen.
hiermee heb ik dus ook me kans op een safe house weg gegooid en me nazorg traject.
maar goed, hoe het nu met me gaat. Ik ben 39 dagen clean vandaag! En het gaat goed. Nog geen cravings gehad sinds ik terug ben. Ook al had ik blijkbaar nog wat restjes en pammetjes liggen waar ik in de chaos voor vertrek niet aan had gedacht. Gelijk aan me vader gegeven en een grote schoonmaak gedaan.
ik ben 2 meetings geweest sinds ik terug ben. Vanavond, zaterdag en zondag ga ik ook naar NA of CA toe. Ik heb plannen voor me toekomst waar ik aan werk en sta elke ochtend om 6 uur op en om 7 in de gym. Ik voel me op dit moment echt blij en opgelucht dat ik uit die chaos ben. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt uit de kliniek die ik elke dag even spreek op facetime.
ik heb nog weinig structuur helaas. Dat is iets waar ik mee bezig ben. Ik moet kijken wanneer de barberschool weer start, helaas is ze nu op vakantie tot einde van de maand.
maar genoeg dingen om naar uit te kijken voor me. Ondanks me domme gedrag op dat punt in de kliniek heb ik het verder wel goed gedaan en hard aan mezelf gewerkt. Zonde dat ik het afgelopen weekend zo moest verkloten voor mezelf. Maar nu is het belangrijk dat ik doorpak en in herstel blijf, want dat is wat ik absoluut wil!
Klik om te vergroten...
Mooie update. Regel nazorg. 😘
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig verhaal. Succes met je herstel. 💪👍
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey! Hoe gaat het nu met je?
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven, dat komt omdat ik altijd op dit forum zat als ik gebruikte dus het heb vermeden.
Ik ben 3 maanden en 25 dagen clean geweest. Ik ga veel naar meetings, ben me cursus weer gestart en heb nieuwe fijne mensen om me heen die ook clean zijn.
mijn ouders zijn gister op vakantie gegaan. En helaas, ondanks dat ik me uitsprak op meetings en meerdere mensen hulp hebben aangeboden, ben ik teruggevallen. Ik was al een hele week het gebruik aan het romantiseren, het ‘vrij’ kunnen zijn er in want ik ben alleen thuis.
de comedown moet nog komen, dat gaat heel hard aankomen ben ik bang. Heb wel al met meerdere fellows uit het programma gebeld. En nu nog in gesprek op whatsapp met een fellow die ik veel zie en spreek op meetings, hij slaapt slecht en is wakker gebleven voor me. Ik ga niet terug naar actieve verslaving, ik ga niet bijhalen en ik ga een meeting pakken vandaag. Het is het niet waard. Ik had het zo geromantiseerd in me hoofd maar uiteindelijk gaat die comedown komen. Ook al heb ik nu een soort ‘rust’ in me hoofd. Ik weet waar dit naartoe gaat en dat wil ik niet meer. Ik schaam me wel voor me terugval. Maar toch heb ik om hulp gevraagd. Me ouders weten het nog niet en dat wordt wel spannend. Want ze hebben gezegd dat als ik terugval ik op straat sta.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Shitzooi zei:
Het is een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven, dat komt omdat ik altijd op dit forum zat als ik gebruikte dus het heb vermeden.
Ik ben 3 maanden en 25 dagen clean geweest. Ik ga veel naar meetings, ben me cursus weer gestart en heb nieuwe fijne mensen om me heen die ook clean zijn.
mijn ouders zijn gister op vakantie gegaan. En helaas, ondanks dat ik me uitsprak op meetings en meerdere mensen hulp hebben aangeboden, ben ik teruggevallen. Ik was al een hele week het gebruik aan het romantiseren, het ‘vrij’ kunnen zijn er in want ik ben alleen thuis.
de comedown moet nog komen, dat gaat heel hard aankomen ben ik bang. Heb wel al met meerdere fellows uit het programma gebeld. En nu nog in gesprek op whatsapp met een fellow die ik veel zie en spreek op meetings, hij slaapt slecht en is wakker gebleven voor me. Ik ga niet terug naar actieve verslaving, ik ga niet bijhalen en ik ga een meeting pakken vandaag. Het is het niet waard. Ik had het zo geromantiseerd in me hoofd maar uiteindelijk gaat die comedown komen. Ook al heb ik nu een soort ‘rust’ in me hoofd. Ik weet waar dit naartoe gaat en dat wil ik niet meer. Ik schaam me wel voor me terugval. Maar toch heb ik om hulp gevraagd. Me ouders weten het nog niet en dat wordt wel spannend. Want ze hebben gezegd dat als ik terugval ik op straat sta.
Klik om te vergroten...
Je mag mega trots op jezelf zijn! Je noemt zoveel dingen op die je anders hebt gedaan. Je hebt om hulp gevraagd, contact met fellows, je hebt besloten niet meer bij te halen en vandaag nog naar een meeting te gaan. Dat zijn allemaal al positieve veranderingen. Je begint je eigen patronen zo ook steeds meer kennen. Terugvallen hoort erbij het is zonde maar je gaat er super goed mee om en het beste wat je kunt doen is herpakken en dat doe je. Mijn moeder zei ook altijd als ik terug zou vallen dat ik met mijn spullen op straat kwam te staan en ik was hier ook echt 10000% van overtuigd. Uiteindelijk was ze blijer dat ik zelf al hulp had gezocht. Denk dat je ouders het ook veel erger vinden om je bijvoorbeeld te betrappen dan zit er meer woede achter. Hopelijk zien je ouders ook de positieve kanten in. Stay strong!
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Indi(ca) zei:
Je mag mega trots op jezelf zijn! Je noemt zoveel dingen op die je anders hebt gedaan. Je hebt om hulp gevraagd, contact met fellows, je hebt besloten niet meer bij te halen en vandaag nog naar een meeting te gaan. Dat zijn allemaal al positieve veranderingen. Je begint je eigen patronen zo ook steeds meer kennen. Terugvallen hoort erbij het is zonde maar je gaat er super goed mee om en het beste wat je kunt doen is herpakken en dat doe je. Mijn moeder zei ook altijd als ik terug zou vallen dat ik met mijn spullen op straat kwam te staan en ik was hier ook echt 10000% van overtuigd. Uiteindelijk was ze blijer dat ik zelf al hulp had gezocht. Denk dat je ouders het ook veel erger vinden om je bijvoorbeeld te betrappen dan zit er meer woede achter. Hopelijk zien je ouders ook de positieve kanten in. Stay strong!
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je reactie. Echt dit doet me goed. Want ik voel me gefaald en boos op mezelf. Maar door deze reactie kan ik toch een beetje ook de positieve dingen zien die ik wel heb bereikt.
de comedown gaat heel zwaar worden. Maar door blijven gaan heeft geen zin en lost niks op. Me leven was zo veel beter in herstel.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Shitzooi zei:
Dankjewel voor je reactie. Echt dit doet me goed. Want ik voel me gefaald en boos op mezelf. Maar door deze reactie kan ik toch een beetje ook de positieve dingen zien die ik wel heb bereikt.
de comedown gaat heel zwaar worden. Maar door blijven gaan heeft geen zin en lost niks op. Me leven was zo veel beter in herstel.
Klik om te vergroten...
Jaa de comedown gaat hoe dan ook komen maar je kunt dit sowieso! En het leven is een stuk beter in herstel maar het is ook gewoon fucking moeilijk om verslaafd te zijn en in herstel te zitten en te weten wat de "oplossing" voor al je problemen is of waardoor je het in ieder geval kan ontsnappen. Strijden moet de rest van je leven als je eenmaal verslaafd bent geweest maar ik geloof dat bij iedereen die strijd het uiteindelijk waard is.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jij kan dit! Blijf in jezelf geloven!! Ook al hoor ik je niet, ik blijf zo hard in je geloven! Je had een herval, come down komt zowiezo, herpak je…
Je zegt het zelf, je leven was zoveel beter clean, denk daaraan!
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga het gewoon van me aftypen hier.
weer teruggevallen. Jezus wat voel ik me dom. Ik heb zo veel mensen om me heen die hulp aanbieden, bij me incheckte (voor tijdens en na me terugval). Ik ben zondag ochtend opgehaald voor een NA meeting. Wilde ook gaan want wilde dit niet meer. Heb daar zonder slaap gezeten. Zo veel lieve mensen en hulp om me heen..en toch ipv eerst te bellen voor hulp heb ik de dealer gebeld..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Shitzooi zei:
Ik ga het gewoon van me aftypen hier.
weer teruggevallen. Jezus wat voel ik me dom. Ik heb zo veel mensen om me heen die hulp aanbieden, bij me incheckte (voor tijdens en na me terugval). Ik ben zondag ochtend opgehaald voor een NA meeting. Wilde ook gaan want wilde dit niet meer. Heb daar zonder slaap gezeten. Zo veel lieve mensen en hulp om me heen..en toch ipv eerst te bellen voor hulp heb ik de dealer gebeld..
Klik om te vergroten...
Heb je geen verplichtingen zoals werk?


*Heb niet alles gelezen.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klote zeg.. nummer van je dealer verwijderen een idee?
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Indi(ca) zei:
Wat jammer dat je bent terug gevallen. Inderdaad is het nummer verwijderen al een goede stap en de mensen van wie je een nummer zou kunnen krijgen misschien vertellen dat ze dat niet moeten geven?

Heb je voor je zelf een beetje duidelijk wat situaties, gebeurtenissen, gevoelens, personen, plekken etc. zijn die je (kunnen) triggeren?
Klik om te vergroten...
Ik heb al maanden geen nummers meer. Ook geen mensen die ik erom kan vragen. Maar heb Telegram ontdekt..
Ik ga morgen wel weer naar een meeting. Ik wil dit niet meer
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shitzooi zei:
Ik heb al maanden geen nummers meer. Ook geen mensen die ik erom kan vragen. Maar heb Telegram ontdekt..
Ik ga morgen wel weer naar een meeting. Ik wil dit niet meer
Klik om te vergroten...
is het geen idee om telegram weer te verwijderen
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#14
We zitten weer in een terugval..
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Ik heb geluk dat ik sporten als hobby heb anders was ik 150kilo 😑
Klik om te vergroten...
Dat heb ik dus ook. Ik ben niet dik, train veel, werk zelfs in een gym! Maar ben niet zo droog als dat ik wil. Heb vrij veel spiermassa, zeker voor een vrouw. Maar blijf vinden dat het beter moet, dat ik droger moet zijn etc.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shitzooi zei:
Dat heb ik dus ook. Ik ben niet dik, train veel, werk zelfs in een gym! Maar ben niet zo droog als dat ik wil. Heb vrij veel spiermassa, zeker voor een vrouw. Maar blijf vinden dat het beter moet, dat ik droger moet zijn etc.
Klik om te vergroten...
Ten eerste: ik heb zelf nooit een eetstoornis gehad dus ik weet dat ik dit alleen van buitenaf kan bekijken. Wat ik zeg is goedbedoeld, maar het kan dus zijn dat het niet helemaal aansluit bij wat jij ervaart.

Dat gezegd hebbende wil ik graag delen dat ik het bewonderenswaardig vind hoe sterk en toegewijd je bent, zeker als je al veel spiermassa hebt en in een gym werkt, dat is niet niks!

Ik kan me daarnaast voorstellen dat het moeilijk is om tevreden te zijn over je lichaam als dat stemmetje steeds zegt dat het 'beter' moet. Misschien kan het helpen om daar niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal iets meer mee te doen?

Zelf merk ik dat ik door wielrennen mijn hoofd leegmaak, en dat ik tegelijk ook fysiek bezig ben op een manier die mij goed doet. Niet om er ‘droger’ uit te zien, maar omdat ik me er mentaal fijner door voel.

Natuurlijk weet ik niet of zoiets als dit voor jou ook zou werken, maar ik deel het graag als een ander perspectief.

Misschien helpt of inspireert het je een beetje. 💛
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffieb00n zei:
What happened?
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd is dit de eerste keer terugval dat ik het zelf ook even niet weet waarom
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb heel erg gemerkt dat NA niet helpend voor mij is.
Voor al omdat ik ook borderline heb en alles heel erg vanuit verslaving is natuurlijk. Hierdoor voelde ik me toch vaak niet gehoord of er toch niet helemaal ‘bijhoren’.
ik vroeg me af of iemand iets anders weet dan NA/CA/AA etc.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shitzooi zei:
Ik heb heel erg gemerkt dat NA niet helpend voor mij is.
Voor al omdat ik ook borderline heb en alles heel erg vanuit verslaving is natuurlijk. Hierdoor voelde ik me toch vaak niet gehoord of er toch niet helemaal ‘bijhoren’.
ik vroeg me af of iemand iets anders weet dan NA/CA/AA etc.
Klik om te vergroten...
Je hoort er zeker wel bij als je dat wil hoor. Maar het kan alsnog niet bij je passen.
Vraag eens hulp bij Iriszorg, die hanteren een hele andere aanpak.

En volgens mij heeft CA "Double Trouble" meetings. Daar zou je eens kunnen gaan kijken.
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
Je hoort er zeker wel bij als je dat wil hoor. Maar het kan alsnog niet bij je passen.
Vraag eens hulp bij Iriszorg, die hanteren een hele andere aanpak.
Klik om te vergroten...
Daar ga ik zeker even naar kijken.
Ik merkte gewoon veel onbegrip hier bij de NA. Meer het gevoel dat wat ik heb niet echt is maar dat ik het mezelf aanpraat ofzo. En als ik steun zoekte ik moeilijkere tijden met sharen kreeg ik af en toe ook commentaar op me share achteraf.
ik vind de NA echt een heel mooi iets en zou het zeker aanraden aan mensen die clean willen worden, maar ik had er zelf niet de beste ervaring mee helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."