#1
Mooie update. Regel nazorg. 😘Update tijd!
nou iets eerder terug dan de bedoeling was. Zou zondag avond 6 augustus vliegen maar dat werd dus maandag omdat ik weg gestuurd ben uit de kliniek vanwege het verbreken van contact boundary rules. Ja heel dom van me. Ik ben het ook eens met hun besluit want heb er complete schijt aan gehad omdat ik het er niet mee eens was en degene waarmee ik hem had ook. Dus inplaats van afstand houden bleven we gewoon gezellig met elkaar praten en hangen.
hiermee heb ik dus ook me kans op een safe house weg gegooid en me nazorg traject.
maar goed, hoe het nu met me gaat. Ik ben 39 dagen clean vandaag! En het gaat goed. Nog geen cravings gehad sinds ik terug ben. Ook al had ik blijkbaar nog wat restjes en pammetjes liggen waar ik in de chaos voor vertrek niet aan had gedacht. Gelijk aan me vader gegeven en een grote schoonmaak gedaan.
ik ben 2 meetings geweest sinds ik terug ben. Vanavond, zaterdag en zondag ga ik ook naar NA of CA toe. Ik heb plannen voor me toekomst waar ik aan werk en sta elke ochtend om 6 uur op en om 7 in de gym. Ik voel me op dit moment echt blij en opgelucht dat ik uit die chaos ben. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt uit de kliniek die ik elke dag even spreek op facetime.
ik heb nog weinig structuur helaas. Dat is iets waar ik mee bezig ben. Ik moet kijken wanneer de barberschool weer start, helaas is ze nu op vakantie tot einde van de maand.
maar genoeg dingen om naar uit te kijken voor me. Ondanks me domme gedrag op dat punt in de kliniek heb ik het verder wel goed gedaan en hard aan mezelf gewerkt. Zonde dat ik het afgelopen weekend zo moest verkloten voor mezelf. Maar nu is het belangrijk dat ik doorpak en in herstel blijf, want dat is wat ik absoluut wil!