#1
Ik zie vooral een risico in afgeleid zijn en niet of minder naar jezelf kijken. Mogelijk pleasegedrag om de nieuwe liefde te plezieren.
En uiteraard weer "iets" van buiten nodig hebben voor een kick of goed gevoel. Om van SLA problematiek nog maar te zwijgen![]()
Als ik naar mezelf kijk vooral ook een groot risico in behoeftes en grenzen. Zo vroeg in herstel kende ik mijn eigen behoeftes en grenzen nog niet goed. Daarnaast durfde ik die ook helemaal niet uit te spreken uit angst om afgewezen te worden. Ook een soort please gedrag.
Terwijl ik dit met mijn huidige relatie soms juist de fijnste gesprekken vind.