#1
Oh daar heb ik nooit eerder van gehoord! Ga ik gelijk opzoeken. Dankjewel!Het is volgens mij NA die double trouble meetings heeft. Wellicht vind je daar meer herkenning.
Oh daar heb ik nooit eerder van gehoord! Ga ik gelijk opzoeken. Dankjewel!Het is volgens mij NA die double trouble meetings heeft. Wellicht vind je daar meer herkenning.
Hmm.. ik zie er 1 in Nijmegen op vrijdag om 10:00 's ochtends. Misschien toch de moeite om een keer te kijken om te zien of het uitmaakt voor je. En er zijn best verslavingsbehandelingen te vinden voor dubbele diagnoses.Oh daar heb ik nooit eerder van gehoord! Ga ik gelijk opzoeken. Dankjewel!
afgelopen vrijdag eerlijk geweest op werk. Naar me vriend, me schoonouders, me vrienden en me tante.
ik kom zelf niet uit deze terugval. Vrijdag me eerste intake gesprek
He ik hoor ook wat nieuws. Nou zijn de na meetings niet perse mijn ding maar ben wel nieuwsgierig.Het is volgens mij NA die double trouble meetings heeft. Wellicht vind je daar meer herkenning.
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet alleen dat het bedoeld is voor verslaafden die willen herstellen die daarnaast ook nog extra belast zijn met zaken zoals ADHD, Borderline, en andere (persoonlijkheids?) problematiek (die herstel extra lastig zou kunnen maken).He ik hoor ook wat nieuws. Nou zijn de na meetings niet perse mijn ding maar ben wel nieuwsgierig.
Nou zou ikzelf kunnen opzoeken wat dit precies is maar misschien kan jij hier wat over delen? Niet alleen voor mij maar ook voor andere... Heb je ervaringen met deze double trouble meetings?
Thanks !... ben nu twee keer in Detox geweest waar veel over deze meetings wordt gesproken maar had van deze nog nooit gehoord !Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet alleen dat het bedoeld is voor verslaafden die willen herstellen die daarnaast ook nog extra belast zijn met zaken zoals ADHD, Borderline, en andere (persoonlijkheids?) problematiek (die herstel extra lastig zou kunnen maken).
Op de website staan contactgegevens, daar kun je waarschijnlijk inhoudelijk meer te weten komen: https://www.nanederland.nl/meetings/na-double-trouble/?tsml-day=any&tsml-query=double
Zo gaat het. En het wordt alleen maar meer en nooit minder. Tijd om hulp te gaan vragen?Ik heb er ook last van... Steeds meer coke, vooral in korte tijd ik neem nu 3 gram binnen 5 uurtjes... Met veel drank en ghb erbij
Poeh 3 gram in 5 uur schandalig veel man. Helemaal met alcohol erbij, dat is zo slecht voor je lijf. Take it easy on yourself!Ik heb er ook last van... Steeds meer coke, vooral in korte tijd ik neem nu 3 gram binnen 5 uurtjes... Met veel drank en ghb erbij
Dit.Pas een beetje op met dat soort triggerende foto's hier in het verslavingssubforum.
Pas een beetje op met dat soort triggerende foto's hier in het verslavingssubforum.ik her ken wat je zecht ik ben nieuw.
ik heb net een uur geleden weer 5 gram gehaald. maar ben ook verslaafd geweest aan ghb naast drank en een tijd coke roken.
ik heb nu via een kennis gehaald inplaats van waar ik altijd haal en het is minder goed maar tog die verslaving die zegt haal coke.
even een andere foto want er lag een brief met mijn naam en adres van mij.
Vind ik beetje ver gaan... Als je daar geeneens tegen kan🙈Pas een beetje op met dat soort triggerende foto's hier in het verslavingssubforum.
Vreemde reactie. Komt niet erg empathisch over en dat is een beetje jammer gezien dit onderwerp.Vind ik beetje ver gaan... Als je daar geeneens tegen kan🙈
Echt een in- en in triest voorteken dit van iemand zichzelf een drugspychose in aan het werken is en vervolgens een gevaar voor zichzelf en zijn of haar omgeving wordt.Kanker toch op met zielige gedoe!!met je permanentje....al zou ik ooit LifeIsAlmostGreatAgain tegen komen sla ik alle licht uit die hoofd... Kansloze
Ik zal de volgende keer even wat beter nadenken voor ik iets post.
Wat @LucidLucy al tegen me zei, dit had ik wellicht moeten zien aankomen.
Zal er op proberen te letten😃☕
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."