Is er iets anders - minder schadelijks wat zou kunnen helpen bij die triggers, die drang? En dan bedoel ik iets in een pil, andere drugs, niet mediteren ofzo. Dus ik bedoel echt iets wat je direct in een andere staat brengt en niet iets gezonds wat al geprobeerd is. Ik denk nu namelijk alleen aan de neus van Shitzooi en haar geld en hoe dat even heel praktisch tot 9 mei zoveel mogelijk gespaard kan blijven.
Naar mijn mening, is dat het risico niet waard dat je waarschijnlijk aan beiden verslaafd raakt...
Ik heb ook vaak genoeg geprobeerd de schade te beperken. Mijn pyro's minderen, maar coke en speed gebruiken als vervanging. Een tijdje proberen niet te injecteren, etc. Etc.
Uiteindelijk resulteerde dat erin dat ik op dagelijkse basis gebruikte:
0,5g coke
0,75g speed (gewassen)
1g ketamine
2g a-pihp/a-php
Flunitrazolam tegen angst
Flualprazolam voor slaap
Diclazepam om de klappen van de kortwerkende benzos op te vangen.
En sommige dagen kwam daar nog 3-mmc bij.
Al neem je enkel iets anders. Mijn ervaring is dat de trek naar je hoofdmiddel vroeg of laat toch wel weer op gaat spelen.
Dan neem je straks misschien een pilletje van het een of ander. Maar dat komt waarschijnlijk niet in de buurt van die snuif waar je eigenlijk naar verlangt.
Maargoed, dat is slechts mijn ervaring. Misschien hebben anderen een andere ervaring.