Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds meer coke

Steeds meer coke

381 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shitzooi zei:
Nou weer vol op in gebruik. 3,5 dag ging het goed. Toen maandag vanaf ochtend vroeg hele erge drang. Van alles geprobeerd: bellen, wandelen, nog meer wandelen, een dutje gedaan. Het zakte maar heel weinig en kwam keihard weer terug al snel. Ik raak vermoeid. Werk mezelf de problemen in met geld ook flink. Zo zonde dit..
9 mei pas Jellinek intake. Ik hoopte dat dit sneller zou kunnen maar helaas.
Klik om te vergroten...
Je hebt in ieder geval weerstand geboden en het goede gedaan. Blijf dat doen en geef de moed niet op. Je maakt stappen.

Was er nog een aanleiding voor aan te wijzen?
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Noot:
Mijn ervaring is dat deze twee hulpverleners elkaar vaak bijten ipv samen te werken.....
Klik om te vergroten...
Ik heb BPD. Daar komen ook veel andere diagnoses bij (depressie, eetstoornissen, verslaving etc). Nooit kreeg ik voor beide hulp altijd maar 1. Reden: ja je hebt BPD dus dat is het echte probleem. Ik heb nu eindelijk een therapeut en behandeling die dus wel naar mij luistert wat ik nodig heb. En me dus niet nu doorstuurt naar verslavingszorg en zelf se behandeling stop zet. Voorheen combi behandeling gedaan met deze therapie en eetstoornistherapie. Wat niet gebruikelijk is maar mijn therapeut die zet zich heel erg in voor mij en luistert écht naar wat passend is en of het helpend is. Ook blijf ik nu wat langer in de intensieve fase van mijn therapie door hoe het met me gaat. Jaren geleden ben ik na een jaar weg gestuurd van de behandeling want het was ‘klaar’ ondanks dat ik daar huilend zat met extreme suicidale gedachtes en me ouders hun smeekte de therapie niet zo abrupt te eindigen.
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#3
dupont zei:
Je hebt in ieder geval weerstand geboden en het goede gedaan. Blijf dat doen en geef de moed niet op. Je maakt stappen.

Was er nog een aanleiding voor aan te wijzen?
Klik om te vergroten...
De aanleiding weet ik niet zo goed op dit moment. Ik weet de ‘grote’ redenen achter me gebruik wel. Maar geen idee wat nu de trigger was..vaak zijn het kleine gedachtes die me niet eens per se opvallen eerst maar wat het een beetje start denk ik
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shitzooi zei:
Ik heb BPD. Daar komen ook veel andere diagnoses bij (depressie, eetstoornissen, verslaving etc). Nooit kreeg ik voor beide hulp altijd maar 1. Reden: ja je hebt BPD dus dat is het echte probleem. Ik heb nu eindelijk een therapeut en behandeling die dus wel naar mij luistert wat ik nodig heb. En me dus niet nu doorstuurt naar verslavingszorg en zelf se behandeling stop zet. Voorheen combi behandeling gedaan met deze therapie en eetstoornistherapie. Wat niet gebruikelijk is maar mijn therapeut die zet zich heel erg in voor mij en luistert écht naar wat passend is en of het helpend is. Ook blijf ik nu wat langer in de intensieve fase van mijn therapie door hoe het met me gaat. Jaren geleden ben ik na een jaar weg gestuurd van de behandeling want het was ‘klaar’ ondanks dat ik daar huilend zat met extreme suicidale gedachtes en me ouders hun smeekte de therapie niet zo abrupt te eindigen.
Klik om te vergroten...
Ach ja dan kom je in een bureaucratisch deel van de GGZ terecht - één actieve behandeling tegelijk. Heb je ooit al “dubbele diagnose” verslavingszorg gehad? Kunnen ze dat bij Jellinek?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Shitzooi zei:
De aanleiding weet ik niet zo goed op dit moment. Ik weet de ‘grote’ redenen achter me gebruik wel. Maar geen idee wat nu de trigger was..vaak zijn het kleine gedachtes die me niet eens per se opvallen eerst maar wat het een beetje start denk ik
Klik om te vergroten...
Dit is inderdaad lastig. Ik zag het ook niet duidelijk toen ik er middenin zat, maar nu ik goed in herstel zit is het me helemaal duidelijk geworden. Voor mij was een goed begin een patroon zoeken in gebeurtenissen. Daar zit dan iets achter wat je dwars zit en gaat weggebruiken, soms ook al bij de opluchting als iets vervelends voorbij is. Probeer er eens op die manier naar te kijken en het er met iemand over te hebben. Misschien vind je een beginpunt om later verder uit te diepen. Vaak is je gevoel een goede indicatie en hoef je er niet ingewikkeld over te denken.
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Ach ja dan kom je in een bureaucratisch deel van de GGZ terecht - één actieve behandeling tegelijk. Heb je ooit al “dubbele diagnose” verslavingszorg gehad? Kunnen ze dat bij Jellinek?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Dit wordt eerste keer verslavingszorg. Maar ik blijf sowieso ook nog bij me therapeut en behandeling die ik nu heb! Dat vind ik ook heel belangrijk omdat dit echt de eerste therapeut is (en heb al therapie sinds me 12e…) waar aan ik alles heb verteld. Al me traumas alles wat er in me omgaat ook al schaam ik me etc.
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Dit is inderdaad lastig. Ik zag het ook niet duidelijk toen ik er middenin zat, maar nu ik goed in herstel zit is het me helemaal duidelijk geworden. Voor mij was een goed begin een patroon zoeken in gebeurtenissen. Daar zit dan iets achter wat je dwars zit en gaat weggebruiken, soms ook al bij de opluchting als iets vervelends voorbij is. Probeer er eens op die manier naar te kijken en het er met iemand over te hebben. Misschien vind je een beginpunt om later verder uit te diepen. Vaak is je gevoel een goede indicatie en hoef je er niet ingewikkeld over te denken.
Klik om te vergroten...
Ik heb na zitten denken en weet eigenlijk de aanleiding wel..maar het is ook iets waar ik niks mee kan
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jammer dat je nog even wachten moet, maar dit is goed nieuws dat je je vaste therapie kunt voortzetten!
Tanden op elkaar en schouders eronder, jij kunt het!
Alle sterkte toegewenst!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shitzooi zei:
Ik heb na zitten denken en weet eigenlijk de aanleiding wel..maar het is ook iets waar ik niks mee kan
Klik om te vergroten...
Balen. Kun je ‘t wel met je therapeut oppakken al of moet je wachten op de verslavingszorg? Als je echt niet kan doen kun je misschien proberen om het maar evenbte accepteren, hoewel de katers niet minder worden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
CaRRita zei:
Is er iets anders - minder schadelijks wat zou kunnen helpen bij die triggers, die drang? En dan bedoel ik iets in een pil, andere drugs, niet mediteren ofzo. Dus ik bedoel echt iets wat je direct in een andere staat brengt en niet iets gezonds wat al geprobeerd is. Ik denk nu namelijk alleen aan de neus van Shitzooi en haar geld en hoe dat even heel praktisch tot 9 mei zoveel mogelijk gespaard kan blijven.
Klik om te vergroten...
Naar mijn mening, is dat het risico niet waard dat je waarschijnlijk aan beiden verslaafd raakt...

Ik heb ook vaak genoeg geprobeerd de schade te beperken. Mijn pyro's minderen, maar coke en speed gebruiken als vervanging. Een tijdje proberen niet te injecteren, etc. Etc.

Uiteindelijk resulteerde dat erin dat ik op dagelijkse basis gebruikte:

0,5g coke
0,75g speed (gewassen)
1g ketamine
2g a-pihp/a-php
Flunitrazolam tegen angst
Flualprazolam voor slaap
Diclazepam om de klappen van de kortwerkende benzos op te vangen.

En sommige dagen kwam daar nog 3-mmc bij.

Al neem je enkel iets anders. Mijn ervaring is dat de trek naar je hoofdmiddel vroeg of laat toch wel weer op gaat spelen.

Dan neem je straks misschien een pilletje van het een of ander. Maar dat komt waarschijnlijk niet in de buurt van die snuif waar je eigenlijk naar verlangt.

Maargoed, dat is slechts mijn ervaring. Misschien hebben anderen een andere ervaring.
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Naar mijn mening, is dat het risico niet waard dat je waarschijnlijk aan beiden verslaafd raakt...
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde in plaats van, maar je hebt natuurlijk gelijk dat dit een groot risico is. Iedere drug heeft zijn eigen werking, dus inderdaad zal de 1e keuze ook niet goed vervangen kunnen worden. Nee, was een stom idee van me.

Ik ben wel heel benieuwd naar:
LucidLucy zei:
0,75g speed (gewassen)
Klik om te vergroten...
gewassen? Ik krijg dan zo'n visioen van iets in een theezeefje onder de kraan :tearsofjoy:, maar dat klopt vast niet...
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#12
Keep strong meid! You can do this :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
CaRRita zei:
gewassen? Ik krijg dan zo'n visioen van iets in een theezeefje onder de kraan :tearsofjoy:, maar dat klopt vast niet...
Klik om te vergroten...

Mwah.. dat zou ik niet doen. Dan spoel je zo al je amfetaminesulfaat door de gootsteen gezien het oplost in water.


Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl


Of de luie methode volgens huisbaas Bob:

Speed wassen: Huisbaas Special quick&dirty

Ieder zichzelf respecterende junk hier is bekend met het proces van een pepwasje draaien. Maar soms heb je gewoon geen tijd en zin om de hele rataplan uit de kast te trekken. Speciaal daarvoor de luie kankerboef methode hieronder beschreven. Men sprokkelt de volgende zaken bijelkaar: De speed...
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou..het loopt snel uit de hand hier.
vrijdag gebruikt hele dag tot 7 uur in de ochtend. Toen zaterdag vanaf de middag weer gaan gebruiken. Toen ben ik rond 3 uur in de nacht het huis uit gegaan zonder iets te laten weten om te chillen met me dealer en andere mensen die ik niet eens ken (schaam me kapot). In de ochtend natuurlijk bezorgde ouders..bang voor de gevolgen, kop in het zand steken, blijven gebruiken en alles vermijden. Uiteindelijk om 11 uur in de avond zat ik er doorheen en toch gebeld..iederen boos wat ook meer dan logisch is. Ik in paniek en verdriet. Crisis dienst gebeld. Enorme eikel aan de telefoon. Maar ik wilde gewoon iets van hulp ik zat er zo doorheen. Ik wil dit niet meer. Hij had beloofd Jellinek te bellen in de ochtend. Nope. Niks. Ze hebben niet eens mijn behandelaar laten weten dat ik ze heb gesproken. Dus meneer zijn beloftes na te doen alsof ik gewoon een idioot ben kwam hij niet na. Waarom hebben we een crisis dienst als ze nooit wat helpends doen?! Waar kan je dan terecht als het op raakt je in enorme paniek zit en suicidaal bent?
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shitzooi zei:
Nou..het loopt snel uit de hand hier.
vrijdag gebruikt hele dag tot 7 uur in de ochtend. Toen zaterdag vanaf de middag weer gaan gebruiken. Toen ben ik rond 3 uur in de nacht het huis uit gegaan zonder iets te laten weten om te chillen met me dealer en andere mensen die ik niet eens ken (schaam me kapot). In de ochtend natuurlijk bezorgde ouders..bang voor de gevolgen, kop in het zand steken, blijven gebruiken en alles vermijden. Uiteindelijk om 11 uur in de avond zat ik er doorheen en toch gebeld..iederen boos wat ook meer dan logisch is. Ik in paniek en verdriet. Crisis dienst gebeld. Enorme eikel aan de telefoon. Maar ik wilde gewoon iets van hulp ik zat er zo doorheen. Ik wil dit niet meer. Hij had beloofd Jellinek te bellen in de ochtend. Nope. Niks. Ze hebben niet eens mijn behandelaar laten weten dat ik ze heb gesproken. Dus meneer zijn beloftes na te doen alsof ik gewoon een idioot ben kwam hij niet na. Waarom hebben we een crisis dienst als ze nooit wat helpends doen?! Waar kan je dan terecht als het op raakt je in enorme paniek zit en suicidaal bent?
Klik om te vergroten...
Spoedeisende hulp…
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
PinkFluffyUnicorn zei:
Spoedeisende hulp…
Klik om te vergroten...
De spoedeisende hulp stuurt je door na de crisisdienst.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Shitzooi zei:
Nou..het loopt snel uit de hand hier.
vrijdag gebruikt hele dag tot 7 uur in de ochtend. Toen zaterdag vanaf de middag weer gaan gebruiken. Toen ben ik rond 3 uur in de nacht het huis uit gegaan zonder iets te laten weten om te chillen met me dealer en andere mensen die ik niet eens ken (schaam me kapot). In de ochtend natuurlijk bezorgde ouders..bang voor de gevolgen, kop in het zand steken, blijven gebruiken en alles vermijden. Uiteindelijk om 11 uur in de avond zat ik er doorheen en toch gebeld..iederen boos wat ook meer dan logisch is. Ik in paniek en verdriet. Crisis dienst gebeld. Enorme eikel aan de telefoon. Maar ik wilde gewoon iets van hulp ik zat er zo doorheen. Ik wil dit niet meer. Hij had beloofd Jellinek te bellen in de ochtend. Nope. Niks. Ze hebben niet eens mijn behandelaar laten weten dat ik ze heb gesproken. Dus meneer zijn beloftes na te doen alsof ik gewoon een idioot ben kwam hij niet na. Waarom hebben we een crisis dienst als ze nooit wat helpends doen?! Waar kan je dan terecht als het op raakt je in enorme paniek zit en suicidaal bent?
Klik om te vergroten...
Waar wil je naar toe in het leven? Denk eens goed na over je dromen. En als je daar een plaatje van weet te maken, dan ga je eens duidelijk tegen jezelf spreken in de spiegel. Even stoppen met je suïcidale gedrag. Je wordt volwassen en zult zelf moeten bepalen wat je wilt gaan doen met je leven.
Ik ga ervan uit dat niet het snuiven je probleem is, maar je oplossing omdat je niet kunt bepalen waar je naar toe wilt gaan?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Shitzooi zei:
Nou..het loopt snel uit de hand hier.
vrijdag gebruikt hele dag tot 7 uur in de ochtend. Toen zaterdag vanaf de middag weer gaan gebruiken. Toen ben ik rond 3 uur in de nacht het huis uit gegaan zonder iets te laten weten om te chillen met me dealer en andere mensen die ik niet eens ken (schaam me kapot). In de ochtend natuurlijk bezorgde ouders..bang voor de gevolgen, kop in het zand steken, blijven gebruiken en alles vermijden. Uiteindelijk om 11 uur in de avond zat ik er doorheen en toch gebeld..iederen boos wat ook meer dan logisch is. Ik in paniek en verdriet. Crisis dienst gebeld. Enorme eikel aan de telefoon. Maar ik wilde gewoon iets van hulp ik zat er zo doorheen. Ik wil dit niet meer. Hij had beloofd Jellinek te bellen in de ochtend. Nope. Niks. Ze hebben niet eens mijn behandelaar laten weten dat ik ze heb gesproken. Dus meneer zijn beloftes na te doen alsof ik gewoon een idioot ben kwam hij niet na. Waarom hebben we een crisis dienst als ze nooit wat helpends doen?! Waar kan je dan terecht als het op raakt je in enorme paniek zit en suicidaal bent?
Klik om te vergroten...
0800-0113 bellen
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Mwah.. dat zou ik niet doen. Dan spoel je zo al je amfetaminesulfaat door de gootsteen gezien het oplost in water.


Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl


Of de luie methode volgens huisbaas Bob:

Speed wassen: Huisbaas Special quick&dirty

Ieder zichzelf respecterende junk hier is bekend met het proces van een pepwasje draaien. Maar soms heb je gewoon geen tijd en zin om de hele rataplan uit de kast te trekken. Speciaal daarvoor de luie kankerboef methode hieronder beschreven. Men sprokkelt de volgende zaken bijelkaar: De speed...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Jeetje, ik heb me nooit gerealiseerd dat het zo'n gedoe zou zijn. En is het niet handiger om dat spul door een theezeefje boven het glas te doen om klontjes te vermijden? Dat is tenminste hoe je pannenkoekenbeslag klontvrij maakt. Je zeeft de bloem boven de beslagkom. Zie je toch weer dat theezeefje :tearsofjoy:

Bedankt voor de info!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben je vrijdag naar de meeting geweest?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."