#1
Als je lekker in je vel zit dan ben je gewoon jezelf. Beetje schaven is wel mogelijk denk ik. Je kan ook jezelf anders voor doen als dat je bent, maar dan hou je jezelf voor de gek denk ik. Maar ik zou dan niet te veel drastisch willen veranderen als je je goed voelt.
Maar als je met blokkades en angsten zit en niet jezelf bent dan kan er heel veel winst te behalen zijn. Hou je niet van drukte, of heb je angst voor een grote mensenmassa? Als het eerste het geval is dan hoort dat gewoon bij jouw persoonlijkheid, maar als dat door angst komt en je die angst wegneemt zou je het best wel eens weer goed naar je zin kunnen hebben in een mensenmassa sinds tijden.
Maar als je met blokkades en angsten zit en niet jezelf bent dan kan er heel veel winst te behalen zijn. Hou je niet van drukte, of heb je angst voor een grote mensenmassa? Als het eerste het geval is dan hoort dat gewoon bij jouw persoonlijkheid, maar als dat door angst komt en je die angst wegneemt zou je het best wel eens weer goed naar je zin kunnen hebben in een mensenmassa sinds tijden.