Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Numiah zei: Het blijft akelig stil. Die zijn waarschijnlijk nog steeds lekker bezigggg Klik om te vergroten... Inmiddels al zo lang gelededen.. maar was uiteindelijk wel geslaagd. 2 keer 3mmc bijgenomen met als resultaat een orgasme tegen het plafond."
"Dure hobby"
"Gemberthee zei: Dat laatste denk ik niet, maar in de rest zit wel wat in idd. Mooie quote ja! Doet me ook denken aan Einstein: "Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg." Gaat niet op voor alles denk ik, maar hij blijft toch goed. Klik om te vergroten... Maak het vooral niet te complex. Het leven is simpel maar mensen maken er graag iets ingewikkelds van."
"Kiikiin zei: Ik weet zeker dat hij niet “verslaafd” is omdat hij soms ook gewoon 2 weken niets kan gebruiken bvb. Klik om te vergroten... Als je nu 2 maanden zegt oke. Maar 2 weken is niet echt geruststellend."
"De technieken die Wim Hof gebruikt zijn al zeer oud en niet door Wim Hof bedacht. Ze worden alleen verkocht als de "Wim Hof method". Als je zijn methode onderzoekt kom je o.a. uit bij Tibetaanse Monniken en Yogi. De Tibetaanse monniken kunnen ook warm blijven in de kou. Ze houden zichzelf warm door Tummo meditatie. Wim Hof maakt o.a. gebruik van Tummo meditatie en Bhastrika Pranayama. Het maakt het natuurlijk niet minder bijzonder. Dat je je lichaam warm kunt houden in extreme kou d.m.v. je geest zullen de meeste mensen als onmogelijk beschouwen."
"Casrus zei: We zijn het gewoon niet gewend. Als monnik heb je de hele dag tijd voor dat soort ongein. Klik om te vergroten... Ik snap niet goed wat je bedoeld."
"Casrus zei: Als je de hele dag kunt mediteren kun je denk dingen leren die voor ons -min of meer- werkenden onduidelijk zijn. Net zoals je, wanneer je in de wildernis gaat wonen (de échte, dus niet in Nederland) volgens mij ook allerlei 'Indianen' jachttechnieken kunt leren. Klik om te vergroten... Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van zowel mediteren als van monniken. Monikken mediteren niet de hele dag, daar hebben ze juist géén tijd voor. Als jij jachttechnieken of tummo meditatie wilt leren als westerling dan kan dat prima naast je baan. Ik denk persoonlijk dat jouw of mijn leven meer "ongein" bevat dan dat van een Tibetaanse monnik."
"Thejackal zei: Bedankt iedereen voor support, eerlijk, zonder dit forum zou ik zeker een joint gaan roken vanavond. Maar jullie hebben gelijk, beter doorbijten dan herstelproces te verlengen. Want ik wil zo graag vanaf, want ik zie dat ik als klotzaak tegen mijn vrouw reageer, en ik wil dat het ophoudt Klik om te vergroten... Hoe is het nu?"
"Ik krijg deze week ghb via via. Ik heb het nog niet eerder via deze persoon geregeld. Ik heb het nog nooit gebruikt dus kan het ook niet herkennen als ghb. Dus.. ik moet het laten testen. Toch? Waar testen jullie ghb? Moet je dit opsturen ergens naartoe?"
"Bedankt voor alle reacties en nuttige tips. Ik had zelf dit nog gevonden, is dat wat?"