#1
Nee dat klopt niet.. Dat zou gewoon raar zijn! Het interesseert me niet of jij drinkt, wat jij doet, hoe jij bent of hoe het met jou gaat! Ik oordeel niet op geen enkele manier en zeker niet omdat jij niet drinkt!Lul niet zo slap man je weet niks van mij, alleen omdat ik geen alcohol drink ga je lopen kakelen.
en ook niet hoe het met jou gaat!
Ik ga ook nooit uit. ik ben hier alleen niet zo bang van maar ik kan het niet goed ofzo. Het maakt mij verder helemaal niks uit en verder ben ik van alle soorten feestjes maar uitgaan sla ik over!
en ook niet hoe het met jou gaat!