Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste LSD die je al genomen hebt

Wat is de beste LSD die je al genomen hebt

73 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hartjes. Ik ging al goed van een kwartje, tevens mijn eerste trip. Wat een ervaring :hearteyes:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Panoramix
maya
shiva
axel gray
(dat zijn de sterkste die ik ooi gehad heb)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
maya's :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goanaut zei:
1.2 milligram, dat klinkt niet als een kinderachtige dosis!
Klik om te vergroten...
das idd heel hoog, ma is er eigenlijk veel verschil tussen 600 en 1200 microgram?

Ik heb al veel gelezen dat na 400 of 500 de trip gewoon langer wordt, maar niet heviger

ne maat van mij eeft ook al keer 6 shiva's in 1 keer gepakt, ma die zei da ij van 3 al schever eeft gezeten (mss tolerantie ook?)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had laatst zegels die toch veel sterker waren dan verwacht; ik geloof dat het hoffmann's waren maar ik weet niet precies met welke opdruk, de zegel die ik uit het vel had was overwegend groen, dus de print zou goed die van de hoffmann mileniumzegels kunnen zijn. Maar ik geloof dat die toch ook minstens 200 ug waren. Ongeveer even goed, zo niet beter als die ik daarvoor had, waarvan ik géén idee heb wat erop zat.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#6
Number One : Shiva's -> damnnnnnnnnnnnnnnnnnn :openmouth: :wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
psilocybine zei:
Panoramix
maya
shiva
axel gray
(dat zijn de sterkste die ik ooi gehad heb)
Klik om te vergroten...

ook mee eens
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
voor mij persoonlijk was da zelfgemaakte vloeibare lsd was zo heftig :hearteyes: maar had toen ook wel paar druppels binne dus kan et eigelijk ni vergelijke me karton
beste karton tot nog toe zijn toch wel voor mij: alex greys en hofmanns 100years
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelfgemaakt? :confused:

maar ehm, voor mij de hofmannetjes :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
1) Explorer => 300ug
2) Alex Grey & Shiva 200 ug
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
1) Explorer => 300ug
2) Alex Grey & Shiva 200 ug
Klik om te vergroten...

die explorers zijn da die me da internet teken op??
zijn wel goe nart schijnt idd ma heb ze zelf nog ni gepakt (toch ni bij men wete zou natuurlijk altijd wel is kunne :tongueout: )
maar ga ze wel is halen ben bezig om ze te bestele :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
yup dat zijn die, in mijn regio zijn die heel goed
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
veel heb ik niet te zeggen, enige zegels die ik uitprobeerde waren de shivakes van 200 ug en ze waren heel goed.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoffman 100 waren goed, shivas zijn beter, een deze dagen heb ik ook explorers wss en paddo's... Moet die combi echt eens gaan proberen nu :mrgreen:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neem ze wel tegelijk dan, anders is het niks waard. Kruistolerantie is a bitch.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxicated zei:
Neem ze wel tegelijk dan, anders is het niks waard. Kruistolerantie is a bitch.
Klik om te vergroten...
bwa van paddo's naar lsd de volgende dag had ik nergens last van.. omgekeerd heb je dat mss meer
n
newestacidfanLid
01-01-2024, 00:00
#17
beste ooit was vloeibare acid.
Blotters vallen eigenlijk steeds tegen, heb nog nooit goeie gevonden.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
Zelfgemaakt? :confused:
Klik om te vergroten...
Lachen, die grappenmakers op DF, toch?
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
yup dat zijn die, in mijn regio zijn die heel goed
Klik om te vergroten...
stan der rond die explorers computertjes ?
een explorer teken E met pc rond getekend op elke trip?
denk dak der foute heb meegepakt :cry: in gent is iedereen er heel content van maar in antwerpe :angry: toch ni echt vin ze zelf ook SLECHT dus ben er eigelijk van overtuigt da het ne valse druk is :smilingimp:
moet me mss is iet late wete als je de echte kan fixe :hearteyes:
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jadi zei:
Bal0n zei:
Zelfgemaakt? :confused:
Klik om te vergroten...
Lachen, die grappenmakers op DF, toch?
Klik om te vergroten...

heb em ni zelfgemaakt wel gekrege van iemand die em zelf heeft gemaakt en MMMmmmMMMMMMMMMMMMMMuuuuoooo was ie lekkker :hearteyes:
duurt echt pakke langer dan andere lsd die ik al genome heb maar da is mss ook omda get ni echt kunt doseren :grin:
toch mee oppasse ze
je moet het ni aan mij vraage hoe het te maken, enige dat ik weet is da je brood laat schimmele en die schimmel chemisch bewerkt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."