Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste LSD die je al genomen hebt

Wat is de beste LSD die je al genomen hebt

73 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
lsd en pep is handig, de pep werkt idd niet lang in op de trip, maar zon 20 minuutjes na de inslag v/d pep ben je ineens heel erg fit en trip je trug harder...
Maar het kan echt wel op elk tripje hoor, maakt niet uit of ze maar 100µg zen.
p
picklejuiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
1) Explorer => 300ug
Klik om te vergroten...

Heb ik voor m'n eerste keer gehad, heb er geen klachten over :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ook niet :wink:

maar kdenk dat ik 500-600ug een beetje te veel vant goede zou vinden..

kdenk nie da ik echt slecht zou gaan, maar kzou toch maar in een soort van overdrive zijn hoor :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jamjam

P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
ik ook niet :wink:

maar kdenk dat ik 500-600ug een beetje te veel vant goede zou vinden..

kdenk nie da ik echt slecht zou gaan, maar kzou toch maar in een soort van overdrive zijn hoor :)
Klik om te vergroten...

Ik kan je zeggen dat het best wel mee viel hoor, alleen alles is zo ontzettend intens, in het begin lijkt alles wat je aanraakt of prikkelt wel een orgasme door je lijf, heeeeerlijk!
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
suikerklontjes in de jaren 80'. wordt oud.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: i took 2 much .....

lysergine25 zei:
-Misselijkheid (1x gekotst) en flauwvoelen van de honger.
-Zicht en diepte perspectief zeer slecht.
-Coordinatie zeer slecht
-Psychoses en waanideeen


Ik heb 2 x een hele genomen zonder pep en dat is dus niet leuk.
Een halve kickt hard en 8 uur later kan er altijd nog een halve bij.

Maar ja wat de een niet leuk vindt daar kickt een ander op.

De beste lsd trips/ervaringen zijn die bijna badtrips die tegen psychoses aanlopen. Dat zeggen sommige, en ja ik zal ze nooit vergeten.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan moet je dus gewoon helemaal geen lsd gebruiken.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Update: Mijn hoogste lsd dosis ooit: 1200 ug in 1 keer. Tripreport volgt, ik had nogal een zware nacht achter de rug :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
i took to much !!

Hee Zommes,

Jawel een halfje is voor mij perfect , zonder LSD ik wil niet leven.

Die bijwerkingen krijg je als je, zelden tript ,een lege maag hebt, en een hele neemt.

En als ik het niet alleen doe gaat het nog beter.

:hearteyes:

Stonie Mahonie gaat een jointje rollen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
quote]

Ik kan je zeggen dat het best wel mee viel hoor, alleen alles is zo ontzettend intens, in het begin lijkt alles wat je aanraakt of prikkelt wel een orgasme door je lijf, heeeeerlijk!
Klik om te vergroten...

Het is bijna waar wat ie zegt, in ieder geval zou iedere lsd 'er eens naar die max moeten kruipen van 400-500 ug. En dan zelf oordelen wat het bracht.

:hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb zaterdag een trip van meer dan 400 ug genomen, het waren panoramix trips met deze tekening:
http://www.blotterart.net/gallery/Blott ... t/getafix2

Ze komen niet uit Gent ze de dealer, maar hij vond ze net als ik ook heel straf en naar mijn schatting zit er ongeveer 400 ug of mss zelf meer op, want ik zat echt nie normaal diep en visueel, nog veeeeel erger dan de explorers (van 300ug ofzo) en niets in vergelijking met de shiva's en alex grey's (van 200ug)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
De laatste zegel die ik had was denk ik het beste, die had ik twee keer en van een halve tripte ik al goed hard, en een hele was heerlijk. Ik heb alleen geen idee hoeveel erop zat omdat ik niet weet welke zegels het waren, ze waren groen met rood met wit en ik kocht ze van een portugese op een feestje dus ze kwamen mogelijk uit portugal.
Iniedergeval deden ze niet onder voor mijn trip op 250 ug op ruigoord, die bij elkaar was gesprokkeld door verschillende bronnen, een zegeltje en vloeibare lsd. Dus ik schat dat ze tussen de 200 en 300 ug inliggen maar helaas heb ik ze niet meer.
t
tripke007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn beste trips ware rode microdots, die zulle ok wel rond de 300-400 gelege hebbe.
van hartjes zenek es van 1 scheefgetript, mar had het persoonlijk dan ook zwaar, problemen enzo. die zen ok wel straf en dan alex greys of shivas, die shivas geven bij mij elke keer een flikker effect, precies alsof ze het licht snel aan en uit doen, vinek wel show.
de mayas zen momenteel nar tscheint 1 van de strafste in omloop
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd mayas zijn minstens 400 ug, kmoet ze ook eens proberen, maar als ik ze op een feestje ga doen ga ik wss wel met een halve beginnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."