Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste LSD die je al genomen hebt

Wat is de beste LSD die je al genomen hebt

73 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
lsd en pep is handig, de pep werkt idd niet lang in op de trip, maar zon 20 minuutjes na de inslag v/d pep ben je ineens heel erg fit en trip je trug harder...
Maar het kan echt wel op elk tripje hoor, maakt niet uit of ze maar 100µg zen.
p
picklejuiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
1) Explorer => 300ug
Klik om te vergroten...

Heb ik voor m'n eerste keer gehad, heb er geen klachten over :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ook niet :wink:

maar kdenk dat ik 500-600ug een beetje te veel vant goede zou vinden..

kdenk nie da ik echt slecht zou gaan, maar kzou toch maar in een soort van overdrive zijn hoor :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jamjam

P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
ik ook niet :wink:

maar kdenk dat ik 500-600ug een beetje te veel vant goede zou vinden..

kdenk nie da ik echt slecht zou gaan, maar kzou toch maar in een soort van overdrive zijn hoor :)
Klik om te vergroten...

Ik kan je zeggen dat het best wel mee viel hoor, alleen alles is zo ontzettend intens, in het begin lijkt alles wat je aanraakt of prikkelt wel een orgasme door je lijf, heeeeerlijk!
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
suikerklontjes in de jaren 80'. wordt oud.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: i took 2 much .....

lysergine25 zei:
-Misselijkheid (1x gekotst) en flauwvoelen van de honger.
-Zicht en diepte perspectief zeer slecht.
-Coordinatie zeer slecht
-Psychoses en waanideeen


Ik heb 2 x een hele genomen zonder pep en dat is dus niet leuk.
Een halve kickt hard en 8 uur later kan er altijd nog een halve bij.

Maar ja wat de een niet leuk vindt daar kickt een ander op.

De beste lsd trips/ervaringen zijn die bijna badtrips die tegen psychoses aanlopen. Dat zeggen sommige, en ja ik zal ze nooit vergeten.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan moet je dus gewoon helemaal geen lsd gebruiken.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Update: Mijn hoogste lsd dosis ooit: 1200 ug in 1 keer. Tripreport volgt, ik had nogal een zware nacht achter de rug :)
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Panoramix
maya
shiva
axel gray
(dat zijn de sterkste die ik ooi gehad heb)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
maya's :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goanaut zei:
1.2 milligram, dat klinkt niet als een kinderachtige dosis!
Klik om te vergroten...
das idd heel hoog, ma is er eigenlijk veel verschil tussen 600 en 1200 microgram?

Ik heb al veel gelezen dat na 400 of 500 de trip gewoon langer wordt, maar niet heviger

ne maat van mij eeft ook al keer 6 shiva's in 1 keer gepakt, ma die zei da ij van 3 al schever eeft gezeten (mss tolerantie ook?)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had laatst zegels die toch veel sterker waren dan verwacht; ik geloof dat het hoffmann's waren maar ik weet niet precies met welke opdruk, de zegel die ik uit het vel had was overwegend groen, dus de print zou goed die van de hoffmann mileniumzegels kunnen zijn. Maar ik geloof dat die toch ook minstens 200 ug waren. Ongeveer even goed, zo niet beter als die ik daarvoor had, waarvan ik géén idee heb wat erop zat.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#13
Number One : Shiva's -> damnnnnnnnnnnnnnnnnnn :openmouth: :wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#14
psilocybine zei:
Panoramix
maya
shiva
axel gray
(dat zijn de sterkste die ik ooi gehad heb)
Klik om te vergroten...

ook mee eens
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vraag mij af waarom iedereen altyd zo ongeloofelijke sterke lsd wilt, hoge dosisen zijn gevaarlijk ik zou mij niet op mijn gemak voelen als ik weet dat als ik nu slecht zou gaan ik een bad trip zou krijgen.
mijn perfecte lsd is 1 blotter (niet te sterk, niet te zwak) zodat ik niet volledig van de kaart ben en mij nog serieus kan houden als er iets erg/raar zou gebeuren. je brein is het enigste van je lichaam dat je niet kan vervangen draag er dus zorg voor.

dan zeggen dat minderjarigen niet verantwoordelijk zijn
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
1) Explorer => 300ug
2) Alex Grey & Shiva 200 ug
Klik om te vergroten...

die explorers zijn da die me da internet teken op??
zijn wel goe nart schijnt idd ma heb ze zelf nog ni gepakt (toch ni bij men wete zou natuurlijk altijd wel is kunne :tongueout: )
maar ga ze wel is halen ben bezig om ze te bestele :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
yup dat zijn die, in mijn regio zijn die heel goed
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
veel heb ik niet te zeggen, enige zegels die ik uitprobeerde waren de shivakes van 200 ug en ze waren heel goed.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoffman 100 waren goed, shivas zijn beter, een deze dagen heb ik ook explorers wss en paddo's... Moet die combi echt eens gaan proberen nu :mrgreen:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neem ze wel tegelijk dan, anders is het niks waard. Kruistolerantie is a bitch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."