#1
Je eerste trip ooit was in 1991? Dan ben je toch niet van de oude stempel... ?

flashkop zei:Zen maten waar ie altijd met uitgaat hadden gebeld om te zeggen dat zijn vriendin vreemd ging en zen ouders hadden hem gevonden toen dat hij dus verkeerd aan het gaan was, ziekenhuis gepasseerd en hij word vandaag ontslagen, echt wel rot maar hij is OK!!!
LSD lichamelijk te zwaarlysergine25 zei:Een Magisch Hartje van 400-500 mu.
Ik hak ze maar in tweeen dus zeg maar 200 mu en neem er cappie bij gevuld met 0,30 gram speed om nog te kunnen coordineren.
Als ik een hele inneem gaat het niet lekker het is lichaamlijk en geestelijk te zwaar voor mij.
Ja ze zijn getest op hoeveelheid via een advies buro.
![]()

Jeller zei:1) Explorer => 300ug
Jeller zei:ik ook niet
maar kdenk dat ik 500-600ug een beetje te veel vant goede zou vinden..
kdenk nie da ik echt slecht zou gaan, maar kzou toch maar in een soort van overdrive zijn hoor![]()
lysergine25 zei:-Misselijkheid (1x gekotst) en flauwvoelen van de honger.
-Zicht en diepte perspectief zeer slecht.
-Coordinatie zeer slecht
-Psychoses en waanideeen
Ik heb 2 x een hele genomen zonder pep en dat is dus niet leuk.
Een halve kickt hard en 8 uur later kan er altijd nog een halve bij.
Maar ja wat de een niet leuk vindt daar kickt een ander op.
De beste lsd trips/ervaringen zijn die bijna badtrips die tegen psychoses aanlopen. Dat zeggen sommige, en ja ik zal ze nooit vergeten.
![]()
Psycho_Chrono zei:quote]
Ik kan je zeggen dat het best wel mee viel hoor, alleen alles is zo ontzettend intens, in het begin lijkt alles wat je aanraakt of prikkelt wel een orgasme door je lijf, heeeeerlijk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."