Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"logisch nietwaar Erg logisch natuurlijk dat je er niks van voelde. MDMA is een methamphetamine, een zéér sterke upper. Daar kon die ghb niet tegenop..Het enige effekt was dat die ghb de werking van je MDMA wat afzwakte waardoor het voor jou "zwakke" MDMA leek. Gelukkig heb je niet bijgepakt. Want ghb is ook zeer sterk in hogere dosissen. 100 procent zeker dat je "out" zou zijn gegaan als je had bijgepakt."
"3 euro per zegel (wel minstens 50 nemen)"
"beste ooit was vloeibare acid mijn beste ooit was vloeibare acid. Twee druppeltjes waren écht voldoende. Mijn voorkeur ging trouwens altijd uit naar vloeibare, die is ook beter te bewaren en prima te doseren. Eén keer had ik een Hofmann zegel, dat was wat teveel van het goede"
"per vergissing 7 druppels mijn hoogste dosis waren zeven druppels vloeibare acid. Elke druppel bevat ongeveer 70 microgram, ik loste eerst drie druppels op in wat appelsap, voelde erg weinig na een uur, nam nog vier druppels en dan was het écht bam!!!! Trip duurde niet langer dan normaal, maar was wel heftig..."
"Re: logisch nietwaar Beste Delirium, het spijt me dat ik mijn stelling, dat MDMA dus een methampetamine is, niet beter heb onderbouwd en duidelijker heb verklaard. Laat ons beginnen met de scheikunde: MDMA = 3,4-methylenedioxymethamphetamine De molecule vind je hier: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/im ... dma_3d.jpg "Gewone" methamphetamine = d-N-methylamphetamine Deze molecule: http://www.erowid.org/chemicals/show_mo ... ine_3d.jpg Neem nu eens rustig de tijd om beide moleculen te vergelijken, en huiver. Ik durf wedden dat je je ogen niet zal geloven... Echt, het verschil is niet zo groot als men denkt. Laat ons dan eens overgaan tot de "praktijk". Stel, je neemt 150 mg MDMA op zaterdagavond, de eerste (hevige) werking zal ongeveer 4 tot 5 uur duren, maar dat betekent niet dat het spul uitgewerkt is. Immers, zoals elke mdma gebruiker weet, komt de échte rebound ten vroegste op maandag of (eerder) op "suicide tuesday". Zooooo lang werkt het dus door.... Methamphetamine doet dat precies zo, met als enige verschil dat MDMA veel meer op je serotonine gaat werken en minder op (nor)epinephrine dan methamphetamine. MDMA "lijkt" dus veiliger, het "voelt" ook beter omdat er zoveel serotonine vrijkomt. Maar de waarheid is dat het even gevaarlijk is. Al blijft het risico op verslaving bij methamphetamine (medische merknaam: Desoxyn) véél groter omdat het wat "makkelijker" is. Het past wat beter in de dagdagelijkse bezigheden. Sorry dat ik even offtopic ging. Op erowid vind je dus alles wat iemand met een ernstige interesse in drugs wil weten. Ontopic nu, GHB stijgt met groot gemak boven de kracht van MDMA uit. 9 gram GHB, wat nu zo ongeveer 4 buisjes zouden zijn, was de gebruikelijke dosis voor narcose bij een volwassen man van 75 kg. Dosis van 2 tot 3 gram zullen de scherpe kanten van MDMA weghalen. Methampetamine biedt meer weerstand tegen GHB, vooral als het, zoals in de VS gebruikelijk is, gerookt wordt. Maar de uiteindelijke winnaar zal altijd GHB (of GBL) zijn. Ik hoop dat dit een en ander verduidelijkt. Peace"
"beste ooit was vloeibare acid. Blotters vallen eigenlijk steeds tegen, heb nog nooit goeie gevonden."
"altijd alleen helaas heb ik het altijd alleen moeten doen. Mijn vrienden zijn er niet voor te vinden helaas. Maar eigenlijk is het misschien nog best zo. Geen pottenkijkers, gewoon rustig in mijn eigen "zelf" kijken. Al heb ik wel moeilijke momenten dorgemaakt."
"geweldig echt fantastisch gedaan jongens. Voor mij is zo een kweeksetje het mooiste wat er bestaat. Radeon en Mush hebben een geweldige oogst "binnengehaald". Mijn beste resultaat tot nog toe was 27 gram gedroogd na drie flushes. Het lijkt misschien niet zo veel maar ik was er dolgelukkig mee. Daar heb ik wel 10 keer van kunnen "eten", dus dan kost zo een trip ook bijna niks. Maar wat echt onbetaalbaar is vind ik het ogenblik dat je ze ziet verschijnen en vooral het moment dat ze ineens heel snel groeien. Eerst lijkt er niks te gebeuren en dan gaat het opeens bliksemsnel. Spannend. LSD blijft voor mij de absolute koningin maar zo een paddo van eigen kweek heeft wel iets héél speciaal. Proficiat jongens."
"clubje +35 Beste Angie, ik vind dit topic heel leuk. Maar een vraagje, is er ook nog plaats voor 45-plussers? Of ben je dan echt helemaal afgeschreven. Met XTC kan je toch meer dan wild gaan hakken op een feest?"