Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip jij met ogen open of gesloten de hele trip ?

Trip jij met ogen open of gesloten de hele trip ?

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Henkfloyd zei:
Ligt eraan wat ik wil gaan doen in een trip. Wandelen of film kijken ogen open, meestal na het hoogtepunt. Op de piek wil ik meestal diep in m'n eigen hoofd gaan en helemaal de weg kwijt raken, ogen dicht, muziek aan :)
Klik om te vergroten...
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beide.

Heb wel de titel drie keer moeten lezen voor ik hem snapte. Doe er iets aan, plz :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb de topic titel even in zoverre aangepast dat het duidelijk leesbaar is.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarvoor dank. Je doet dat goed als mod, trouwens :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn LSD tripje: ik ging zitten, met een stukje zegel op mijn tong, na een half uur zei ik wauw, en zat een beetje om me heen te kijken, hoe de dingen lichtelijk van vorm veranderen, de cactus dantse een beetje op de muziek mee, de verwarming was net van rubber, de goudvissenkom begon licht te geven... meer gebeurde er niet echt. wel erg veel gedachten over dingen waar ik nooit over nadenk: waarom er een zwaluw op een luciferdoosje stond. waarom rood de kleur was voor opnemen op de video, ipv groen. En waarom er in vredesnaam 4 draadjes aan de ontvanger zitten van het draadloze toetsenbord en muis....

Als ik mij ogen dicht deed zag ik een groene waas met een soort van sterretjes en draaiende kruisjes. niet echt heel spectaculair. Maar mijn kat die ineens een groene start had was we facinerend.

oh ja en de wierook had van die mooie vormen, en toen ik naar buiten keek, zag ik de maan door een gat in de wolken, dat vond ik op het moment waanzinnig mooi.


Ogen open vind ik leuker dan ogen dicht.
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja ik probeer ze niet dicht te doen, want dan ben ik ban om echt heel erg weg te gaan, maar als ik ze dicht doe ooo :hearteyes: doe ik ze lang niet meer open
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb bijna de heletijd mijn ogen open gehouden maar toch nog 10-15 min heb ik ze dicht gehad, het was wel erg vet.

Weet iemand trouwens waar ik mooie filmpjes kan vinden van mensen die met succes hebben geprobeerd Cev's te animeren. Lijkt me wel vet om misschien iets te zien wat leek op wat ik zag. :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beide! Hangt er maar net vanaf wat ik chiller vind op dat moment :)
S
SquirlieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grootste deel trip ik met ogen open, hangt bij mezelf ook af van soort muziek enzo, veel van omgeving en moment, wisselt eigenlijk nogal tijdens zo'n avond
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Safire zei:
Beide! Hangt er maar net vanaf wat ik chiller vind op dat moment :)
Klik om te vergroten...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wissel af :)

:beer:

alleen soms kan ik z eniet open doen omdat ik de CEV's te boeind vind :P

alhoewel die dan bijna naadloos altijd overspringen op de realiteid :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik trip meestal het grootste deel met mijn ogen open en er is meestal een periode van 15 minuten elke trip dat ik ze wel even dicht doe; gewoon om te kijken hoe de CEV's er ook al weer uit zagen.
Ik doe wel vaal het licht uit op een bepaald punt van de trip als ik binnen in een huis trip, en anders is het vaak 's nachts in het donker over straat gaan. Dan mengen de CEV's zich veel meer met wat je me open ogen ziet en dat is meestal ook erg leuk.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het liefst met m'n ogen open, als ik ze dicht doe op het hoogtepunt van de trip dan begin ik de grip op de realiteit te verliezen, vooral als ik ook nog eens muziek aan het luisteren ben.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pikachu zei:
Het liefst met m'n ogen open, als ik ze dicht doe op het hoogtepunt van de trip dan begin ik de grip op de realiteit te verliezen, vooral als ik ook nog eens muziek aan het luisteren ben.
Klik om te vergroten...

de realiteit verliezen, dat is leuk, temnienste als je niet bad gaat,
maar ik trip ook meestal gewoon met me ogen open, alleen in de zomer ben ik met een paar maten in de duinen gaan liggen met de oogjes dicht, dat was echt wel vet. :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soms ga ik wel even liggne met mijn ogen dicht, maar soms lig ik ook wel een paar uur wakker in mijn bed als ik wil slapen en niet kan slapen door de cev's :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Trippend op goa's dans ik veel met mijn ogen dicht, bij voorkeur met mijn gezicht naar een felle stroboscoop lamp. Af en toe doe ik ze ens open om te kijken waar ik ook weer ben enzo :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
Soms ga ik wel even liggne met mijn ogen dicht, maar soms lig ik ook wel een paar uur wakker in mijn bed als ik wil slapen en niet kan slapen door de cev's :)
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook vaak, dan kijk ik meestal het langst naar de CEV's.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Trippend op goa's dans ik veel met mijn ogen dicht, bij voorkeur met mijn gezicht naar een felle stroboscoop lamp. Af en toe doe ik ze ens open om te kijken waar ik ook weer ben enzo :)
Klik om te vergroten...
idem hier ! :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vaak een beetje van allebei, maar toch meestal met open ogen omdat de omgeving zo interresant is :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Even offtopic ;

Azgaza je bent niet de enige die 'pupilgroteverschil' heeft op LSD.
Ik had dat ook namelijk,maar ik had het vroeger ook met xtc al.
Behalfe als ik wat aan de hoge kant het waren ze wel is even.

Japi-10 :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."