#1
Henkfloyd zei:Ligt eraan wat ik wil gaan doen in een trip. Wandelen of film kijken ogen open, meestal na het hoogtepunt. Op de piek wil ik meestal diep in m'n eigen hoofd gaan en helemaal de weg kwijt raken, ogen dicht, muziek aan![]()
Henkfloyd zei:Ligt eraan wat ik wil gaan doen in een trip. Wandelen of film kijken ogen open, meestal na het hoogtepunt. Op de piek wil ik meestal diep in m'n eigen hoofd gaan en helemaal de weg kwijt raken, ogen dicht, muziek aan![]()

Safire zei:Beide! Hangt er maar net vanaf wat ik chiller vind op dat moment![]()
Pikachu zei:Het liefst met m'n ogen open, als ik ze dicht doe op het hoogtepunt van de trip dan begin ik de grip op de realiteit te verliezen, vooral als ik ook nog eens muziek aan het luisteren ben.
Jeller zei:Soms ga ik wel even liggne met mijn ogen dicht, maar soms lig ik ook wel een paar uur wakker in mijn bed als ik wil slapen en niet kan slapen door de cev's![]()
idem hier !Wacky zei:Trippend op goa's dans ik veel met mijn ogen dicht, bij voorkeur met mijn gezicht naar een felle stroboscoop lamp. Af en toe doe ik ze ens open om te kijken waar ik ook weer ben enzo![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."