#1
Echelon zei:Een sjamaan is toch een heler of gids... Hoe zie jij jezelf deze rol vervullen? Ik bedoel het niet lullig hoor Vogel... begrijp me niet verkeerd.
Maar je manier van doen schijnt nogal wat weerstand op te roepen bij mensen.
En volgens mij zijn de mensen hier vrij open-minded... dus daar kan het haast niet aan liggen. Toch?
ja ja pfff stel me geen vragen meer please,,, zeg niet dat ik gek ben,, ik ga weg van df,,,
ik heb in het gkkehuis genoeg mensen leren kennen die ik nu kan helpen,,,
in iedergeval wel die afrikaan met dat trauma,, of beter gezegd hij loopt niet met een trauma rond ,, maar met een geest,,
trouwens als sjamaan dien je kennis te hebben over de werking van medicinale planten,,
die heb ik dus,,,die kennis vergaarde ik al lang voordat ik besefte dat ik sjamaan ben,,
ik maak muziek om trance te komen al sinds me 12de,, ik ben een geboren hippie (sjamaan)
ik had het alleen nog niet door,, door dat gekkehuis dat me een stoornis aanpraat,,
ik verlaat df om me uitgehongerde brein te voeden,
doei doei doei doei doei doei doei
