Als je jong met LSD en of andere tripmiddelen begint, moet je weten wat de LSD met je doet,,
en je moet weten hoe je hoofd werkt en wie je werkelijk ben,,
Weet je dat niet, dan kan het zijn dat je schrikt van de werking van de LSD (Flippen)
bijvoorbeeld; denken dat je mensen besmet met slangen en wegrennen voor de slangen,
Of bv; wegrennen voor lopende bomen,,
ook onervaren en kwetsbare volwassen mensen kunnen zulke schrikeffecten ervaren,
Het kan ook zijn dat je in je trip blijft hangen(badtrip), maar daar is geen reden voor omdat je in het normale leven ook nooit in een bepaalde emotie blijft hangen,
Trippen bestaat gewoon uit huilbuien en lachkicks enz, je schommeld van de ene naar de andere fase in je trip;;;
Trip je te vaak, dan kan het zijn dat er geen nieuwe inzichten meer komen,;
Er valt dan niks meer te leren over het leven; en er valt zo dus veel minder in je trip te beleven;,
Met als gevolg dat de visuals tegenvallen;, en de trip gaat vervelen,;
Misschien zijn er andere zaken in het leven die aandacht vragen,;
op een andere tijd in je leven kan je dan weer mooie trips maken,;
Hoe kan je als 15 jarige weten of je aanleg heb tot psychose of schizofrenie, ofzoiets
Hoe kan je dan al weten dat de stoornis die je later in de toekomst aangepraat zal worden
in werkelijkheid geen stoornis is maar sjamanisme is (initiatieziekte,;,)
van LSD word je niet autistisch
autistisch word je in de baarmoeder of/en als peuter door amalgaamvullingen en fluortabletjes,;
http://www.trimbos.nl/default1610.html?back=1
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/18626827/
schizofrenie door griep
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/16470847/
schizofrenie door lood