#1
zolang je de dosis laag begind zal er weinig fout gaan denkik, mijn broertje zou niet zomaar zegel in zn mik douwen, dus de weinige kids die dat wel doen die zijn vaak wel redelijk wat bijgetankt met info.,
ik wil gewoon graag rappen...iemand moet vertellen over de mensen aan de rand van de afgrond,,,,je moet psychisch heel sterk zijn om niet over die rand te valllen,,,
anders word 't bajes of 'n inrichting,, ik kom op voor de zenuwzieken en mensen in achterstands wijken die in armoede leven,,en mensen die zich slecht kunnen uiten,,mensen die slecht frans spreken of voor gek worden versleten,,,dat zijn net zo goed mensen met een verstand en een ziel,,,er zijn veel mensen die iets in zich hebben, energie noem ik dat, geen zenuwen,,,
maar die energie moet je kanaliseren,,, bla bla bla bla bla,, Maar ik leg mijn ziel in deze kleine rol en dat is belangrijk

Angramar Temenos zei:Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..
Pikachu zei:Angramar Temenos zei:Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..
Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-
J0rrit zei:Wat ben jij een figuur zeg

JunglistManuva zei:Ik ben momenteel 16, over 4 maanden 17. En heb al 2 keer lsd gedaan. Naar mijn mening heb ik mezelf er eigenlijk alleen maar beter door leren kennen.
Ik persoonlijk vind niet dat er een minimum leeftijd gestelt moet worden, het is alleen wel aan te raden om er zeker van te zijn dat je jezelf vrij goed kent en stevig in je schoenen staat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."