Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je moet doen wat voor jou goed voelt. Als je liever de eerste keer met iemand doet, moet je dat gewoon doen. Houd in ieder geval vitamine C bij de hand, liefst als poeder. Wil je de trip afbouwen, neem je drie gram vitamine C in vruchtensap. Zie topic: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=19482&p=561991#p561991 Wat ook kan helpen is een rustige meditatie CD met geleide visualisatie. Als je op andere gedachten wilt komen zet je gewoon doe Cd op en laat je jezelf meenemen."
"Voor het slapen gaan een capsule L-tryptofaan. Dit zorgt er voor, dat je hersenen meer serotonine gaan aanmaken. Belangrijk is om er niet bij te eten, gewoon innemen met wat water. WAARSCHUWING Nooit L-tryptofaan gebruiken als je anti-depressiva neemt. L-tryptofaan versterkt de werking van anti-depressiva. 's Ochtends een capsule L-tyrosine. Dit versterkt de aanmaak van dopamine. Eén maal daags een eetlepel hennepzaadolie. Goed voor 5 ml omega-3 vetzuren. Deze versterken de prikkelgeleiding van het zenuwstelsel en stabiliseren de hersenen. Verwar hennepzaadolie niet met hennepolie. De eerste is een legale spijsolie, verkrijgbaar in flessen van een halve liter. Hennepolie hoort thuis op lijst 1 van de opiumwet. Alwis geeft 15% korting op al deze produkten. http://alwis.w3diensten.com/ Daarnaast kun je meditatie cd's gebruiken. Heel vriendelijke cd's zijn Spirituele Gids en Oermoeder. Zie: http://www.andreas333.com/circle/nl/index.php?pagina=cd/circleCD12.php Om een trip snel af te bouwen Drie gram vitamine C. Koop vitamine C bij voorkeur als poeder, veel goedkoper en gemakkelijk te doseren. Gebruik de dag voor een trip (of een operatie) geen vitamine C, dat verzwakt de werking van drugs. Na de trip juist extra vitamine C. Als iemand in een bad trip terecht komt, los dan 3 gram vitamine C in vruchtensap op en laat hem/haar dat opdrinken. Een kwartiertje later is hij weer terug op aarde. Als alternatief kun je vitamine C spray spuiten in diens mond, maar dat wordt wel duur. Maximale dosis vitamine C De maximale dosis vitamine C kun je bepalen door dagelijks wat meer vitamine C te nemen. Je begint bijvoorbeeld met 2 gram en neemt dagelijks 500 milligram meer. Op een bepaalde dag krijg je diaree. Dan heb je de maximale dosis overschreden."
"Voor de derde keer Ayahuasca gemaakt en gebruikt en voor de derde keer uiterst teleurstellend. Gemaakt van Banisteriopsis caapi en Psychotria viridis volgens recepten op internet. Ik voel wel iets, meditatie wordt iets dieper, voel mijn chakra-energieën wat beter, maar meer niet. Ik gebruik al 25 jaar regelmatig LSD, vroeger veel, laatste jaren een paar keer per jaar. Af en toe LSA (Hawaian Baby Woodrose), enkele keer San Pedro, enkele keer paddo's. Ik vraag me af, of ik door het LSD-gebruik zo veel controle over mijn zenuwstelsel heb, dat Ayahuasca weinig invloed heeft. Zijn er mensen die soortgelijke ervaringen hebben? Ik heb nog wat van Banisteriopsis caapi liggen en denk er over om eerst deze te nemen en dan bijvoorbeeld LSA of LSD. Ik heb gemerkt dat Banisteriopsis caapi wel bepaalde sjamanistische informatie overdraagt. Heeft iemand ervaring met deze combinatie?"
"Ik heb Banisteriopsis caapi en Psychotria viridis apart verwerkt. 50 gram van elk. De tweede keer gebruikte ik 25 gram Chaliponga inplaats van P. viridis, maar dat deed helemaal niks. De eerste keer heb ik de ingredienten 3 keer twee uur gekookt in water met citroenzuur, daarna apart ingekookt en apart gedronken. Dat werkte het sterkst. Deze week de ingredienten drie keer twee uur lang op 90 graden verhit met wat azijn en daarna ingedampt zonder te laten koken. Deed iets minder dan de eerste keer. Dat duurt dan wel 2 en een halve dag. Daarna twee bittere drankjes na elkaar opdrinken en dan weinig ervaren. Vergelijk ik dat bijvoorbeeld met Hawaian Baby Woodrose: Even met een dremel een paar zaadjes afslijpen, beetje fijnstampen, kokend water er over, klaar is ie."
"Ik gebruik drugs alleen serieus, gebruik als partydrug wijs ik af. Ik ben ook sterk tegen het gebruik van heroine, cocaine, amfetamine, etc. Als drugs je niet beter maken, kun je ze beter niet gebruiken. Aan de andere kant: Doe wat je wilt is de gehele wet. Dit zijn mijn eigen leefregels, wat anderen doen en vinden is hun verantwoordelijkheid. Ik ben dan ook voorstander van totale legalisatie van alle drugs. Of misschien met uitzondering van drugs die sociaal onaanvaardbaar gedrag veroorzaken. Meth komt daar misschien voor in aanmerking, maar eigenlijk weet ik daar niet genoeg vanaf. Mijn favoriete drug voor zelfonderzoek en zelfontwikkeling is LSD in combinatie met speciale CD's. Vooral CD's uit de serie Yggdrasil en uit Kundalini-yoga doen het heel goed. http://www.andreas333.com/yggdrasil http://www.andreas333.com/rasata De gesproken woorden op dit soort cd's helpen je bij een innerlijke reis. Bij mij werkt dit alleen zonder drugs óf met LSD. Met andere drugs zijn de cd's irritant, vooral met paddo's of XTC. Sommige cd's uit Yggdrasil gaan over zeer zware onderwerpen, zoals Haat en Angst. Normaal kun je deze onderwerpen beter vermijden als je LSD gebruikt. Met deze cd's kan ik doorheen gaan, maar ik zou ze beginners beslist afraden. Helemaal te gek is 'Kosmisch Vuur'. Je stelt je voor, dat je in een vuur van gloeiende kolen loopt. De vlammen storten zich op je als een troep uitgehongerde wolven. Je huid barst open, je bloed spuit naar buiten en je lichaam valt uiteen. Vervolgens word je meegenomen op een reis door negen vuren, die steeds een andere schil van je illusie verbrandt. Uiteindelijk los je op in het kosmisch vuur, krijg je een vlammend zwaard en als een ridder van het kosmisch vuur daal je naar de aarde door negen astrale sferen. Wat ook wel aardig werkt is een waterpijp roken met een half glas wijn. Normaal drink ik geen alcohol en roken doe ik ook niet. (Het roken van de waterpijp kost me moeite.) Tesamen geeft het een zeer zachte trip, die goed gecombineerd kan worden met meditatie CD's. Meditatie CD's gaan bij mij ook goed samen met Ibuprofen 400. De Ibuprofen maakt je wat meer ontspannen, zodat je je gemakkelijker laat meenemen door de meditatieve reis. Combinatie van LSD met wiet en dit soort CD's kan heel heftig worden. Omdat ik niet rook, maakte ik vroeger een aftreksel van hennep. Eerst koken in een snelkookpan, dan in alcohol een aftreksel maken en dit laten indikken. (Ik hoop dat deze vage beschrijving niet teveel op een recept lijkt. Anders maar even knippen.) Deze combinatie stimuleert de kundalini-energie. De laatste keer dat ik het gebruikte stond mijn hele ruggegraat in brand en kon ik niet stilzitten. Uiteindelijk een wandeling in een bos gemaakt, waarbij het vuur zich vanuit mijn ruggegraat en de aarde in de bomen ging en het hele bos verlichte. Daarna maar niet meer gecombineerd gebruikt. XTC en meditatie cd's gaan bijna niet samen. Met LSD en een meditatie cd heb je het gevoel dat je ontzettend lang bezig bent, terwijl er in werkelijkheid maar een half uur verstreken is. Bij XTC precies het tegengestelde: Je hebt het gevoel dat je net begonnen bent, is de trip al bijna voorbij. XTC helpt me wel bij het transformeren van het ego. Het doet iets met de maagchakra (bij de solar plexus, de maagkuil). Als je boos bent op bepaalde mensen en XTC begint te werken verdwijnt de boosheid vrij snel, vergeef je die mensen en kom je open te staan. Het helpt ook om seksuele remmingen op te lossen. Dat geldt ook voor LSD-sessies. Zowel XTC als LSD maken helende vermogens vrij. Als ik iemand masseer terwijl ik XTC of LSD heb gebruikt, voel ik de energiestromen van de ander veel beter en kan ik heel goed genezen. Als ik orale seks geef tijdens een trip ... De eerste keer dat ik XTC gebruikte was in 1988. De XTC is die tijd was nog zuiver met een grote hoeveelheid MDMA. Volgens mij was het nog legaal. Ik kreeg het van een paar healers en tijdens die sessie ging ik helemaal open. De healers concentreerden zich op mij en hielpen me zeer traumatische ervaringen uit mijn jeugd verwerken. In die tijd werd door psychiaters in de USA gezegd: 'Een sessie met XTC doet meer dan een half jaar gesprekstherapie!' Helaas werd het juist daardoor verboden! LSD en XTC zijn ideale middelen om mensen te transformeren en trauma's te helen. Google maar eens op professor Bastiaans. http://www.google.nl/search?hl=nl&q="professor+Bastiaans"&btnG=Google+zoeken&meta=cr=countryNL De overheid heeft liever dat mensen voor de trein springen, dan dat ze risico's nemen met LSD-therapie of XTC-therapie. Alsof ernstig getraumatiseerde mensen veel te verliezen hebben!"
"Al meer dan 20 jaar zijn er voorstellen om drugs te legaliseren. De politiek wil doorgaan met haar oorlog tegen drugs. We zijn pas halverwege de 80-jarige oorlog, vrees ik. Lees maar eens De Opiumwet: Kankergezwel in de maatschappij! http://www.groenepolitiek.info/index.php?page=opiumwet&nm=main&n1=s1_drugs&fz=2"
"15 jaar is naar mijn mening VEEL TE JONG voor drugs, zeker voor LSD. Gelukkig is het goed afgelopen voor je. Je hersenen groeien explosief tot ca. je 25e jaar. Tot je 25e verandert er voortdurend al heel veel, daarna beginnen veel mensen te verstarren. Veel drugs gebruiken tijdens de puberteit verandert de ontwikkeling van je hersenen. Het lijkt me beter om er een beetje terughoudend mee te zijn. Kunnen mensen na hun 25e nog veranderen? Als we de tweede kamer verplichten om minstens één keer per jaar LSD te gebruiken, krijgen we dan een betere overheid?"
"Als je twee tabletten van 0,1 mg neemt, is aan het einde van de nacht je melatonine-spiegel in je bloed ongeveer even hoog als bij een kind aan het einde van de nacht. Vandaar dat men meestal twee keer 0,1 mg aanbeveelt. Zelf neem ik 6 tabletten en als ik 's nachts wakker wordt nog een paar. Vaak neem ik ook voor het slapen een capsule van 350 of 400 mg L-tryptofaan. Met deze combinatie slaap ik erg goed. Melatonine is een van de sterkste anti-oxidanten en werkt zowel in vet als in water. Het beschermt je hersencellen (en andere cellen) tegen vergiftiging. In de USA zijn kanker-specialisten die tot 50 mg per dag geven aan patienten met chemo-kuur. Ze zijn dan minder misselijk, kunnen hogere dosis chemo-kuur verdragen en eten beter. Hierdoor zijn hun overlevingskansen aanzienlijk beter. In je hersenen kunnen bepaalde zenuwpaden 'uitgelopen' worden door teveel hetzelfde te denken. Melatonine geeft hiertegen enige bescherming. Gebruik van melatonine helpt verstarring van je denken te voorkomen. Maar mensen op dit forum hebben meestal geen problemen met verstarring."
"Als je tijdens een trip een monster ziet, kijk je hem gewoon aan alsof je naar je lunch kijkt. Dan pak je mes en vork en ..."