#1
AT
Bij het plagen (pesten) is het een Typisch kenmerk van de Pestkoppen,,
om na het Plagen Maar te Zeggen: ''''Het was Maar een Geintje''''
Last ?? ja van de kwik en fluor,,,,
dus last,,,, dus ik krab,, dan heb ik er gemak van
medisch is het puur gif,,
maar spiritueel gezien een zegen
http://www.pestweb.nl/aps/pestweb/Kinde ... pest+zelf/
Bij het plagen (pesten) is het een Typisch kenmerk van de Pestkoppen,,
om na het Plagen Maar te Zeggen: ''''Het was Maar een Geintje''''
Kinderen die pesten
Pesters hebben vaak niet door dat ze een gepest kind pijn en verdriet doen. Soms is dat zo erg dat een gepest kind daar de rest van zijn leven last van blijft hebben.
Niet grappig
Pesters kunnen zelf ook vaak niet meer stoppen met pesten. Ze denken soms dat andere kinderen het ook leuk vinden en hen bewonderen maar ze hebben niet door dat dat niet zo is.
Last ?? ja van de kwik en fluor,,,,
dus last,,,, dus ik krab,, dan heb ik er gemak van
medisch is het puur gif,,
maar spiritueel gezien een zegen
Tips voor kinderen die pesten
Veel kinderen die pesten, weten vaak niet waar zij mee bezig zijn. Pest jij zelf wel eens?
Is het geintje nog wel leuk?
Je bent begonnen met een geintje waar de hele klas om moest lachen en je bent met dat geintje doorgegaan. Misschien merk je dat pesten niet echt bij je hoort, maar weet je niet goed hoe je ermee moet ophouden.
Misschien denk je wel dat de klas van jou verwacht dat je doorgaat met pesten. Ook al zijn er misschien een paar kinderen die pesten leuk vinden, de meeste kinderen in jouw klas vinden het heel vervelend dat je pest, ook al zeggen ze dat niet.
http://www.pestweb.nl/aps/pestweb/Kinde ... pest+zelf/