Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste jong voor lsd?

te jong voor lsd?

101 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
AT :confused:

Bij het plagen (pesten) is het een Typisch kenmerk van de Pestkoppen,,
om na het Plagen Maar te Zeggen: ''''Het was Maar een Geintje''''


Kinderen die pesten
Pesters hebben vaak niet door dat ze een gepest kind pijn en verdriet doen. Soms is dat zo erg dat een gepest kind daar de rest van zijn leven last van blijft hebben.

Niet grappig
Pesters kunnen zelf ook vaak niet meer stoppen met pesten. Ze denken soms dat andere kinderen het ook leuk vinden en hen bewonderen maar ze hebben niet door dat dat niet zo is.
Klik om te vergroten...

Last ?? ja van de kwik en fluor,,,,
dus last,,,, dus ik krab,, dan heb ik er gemak van
medisch is het puur gif,,
maar spiritueel gezien een zegen

Tips voor kinderen die pesten
Veel kinderen die pesten, weten vaak niet waar zij mee bezig zijn. Pest jij zelf wel eens?

Is het geintje nog wel leuk?
Je bent begonnen met een geintje waar de hele klas om moest lachen en je bent met dat geintje doorgegaan. Misschien merk je dat pesten niet echt bij je hoort, maar weet je niet goed hoe je ermee moet ophouden.
Misschien denk je wel dat de klas van jou verwacht dat je doorgaat met pesten. Ook al zijn er misschien een paar kinderen die pesten leuk vinden, de meeste kinderen in jouw klas vinden het heel vervelend dat je pest, ook al zeggen ze dat niet.
Klik om te vergroten...

http://www.pestweb.nl/aps/pestweb/Kinde ... pest+zelf/
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sjonge, nou moet je niet ineens heel zielig gaan doen he, ik dacht dat het allemaal wel duidelijk was....

AT = angemar tremenos, die zei dat jij normaal moest doen, daarom dacht ik van "hey, een gek die zegt dan een ander normaal moet doen". Het was dus eerder een aanval op AT dan op jou. Niet zo snel in de verdediging schieten joh.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."