#1
zolang je de dosis laag begind zal er weinig fout gaan denkik, mijn broertje zou niet zomaar zegel in zn mik douwen, dus de weinige kids die dat wel doen die zijn vaak wel redelijk wat bijgetankt met info.,
J0rrit zei:Ik vind je compleet gestoord vogel.
Wacky zei:Natuurlijk Vogel, we leven allemaal in een wereld vol gifstoffen, en die zijn slecht voor ons. Niet alleen kwik en fluor, maar ook nog tientallen anderen.
Echter, zolang je in de "beschaafde" wereld wilt leven, zullen we het ermee moeten doen. Dus je maakt een keuze, je accepteert het, of je verhuisd naar een plekje waar het wat gezonder is (de zuidpool, tropisch regenwoud, bossen in canada). Dit gaat natuurlijk niet alleen over die gifstoffen, het gaat over alle crap die je verafschuwt in deze maatschappij. Jou frustraties gaan namelijk ook niet alleen over die stoffen.
Nu zit je hier geobsedeerd te zijn over die kwik en fluor, maar wat levert je dat op ? Volgens mij levert het jou alleen ergernis en frustratie op. Beter gezegd, het zijn uitingen van je ergernis en frustratie die je specifiek daarop hebt gefocussed. Probeer nou eens gewoon het leven te accepteren zoals het is en je nergens druk om te maken. Dan is het een stuk plezieriger. En je tijd hier op aarde zo plezierig mogelijk te maken, dat is toch uiteindelijk waar het om gaat ?
Dus doe niet ons een plezier, maar doe jezelf een plezier en relax![]()
Pikachu zei:Hmm 'hippie-genen' bestaan niet vogel... =[ Anders waren ze er ook wel geweest voor de jaren '60.
De sjamaan draagt ook speciale kleding met een mythische betekenis, niet zelden veren die hem het uiterlijk van een vogel geven
Het sjamanisme is een religieus-magische techniek die de gebruiker ervan in staat stelt, d.m.v. een bewust opgeroepen trance, contact te maken met de wereld van de geesten. Die techniek kan in heel verschillende religieuze contexten voorkomen. Het sjamanisme is dus geen synoniem voor een welbepaalde religie of voor een stadium van de godsdienstige ontwikkeling van "de mensheid". Die techniek berust op de beheerste extase. Derhalve is niet elke extaticus een sjamaan.
J0rrit zei:Gast laat je opnemen ofzo? En verveel ons niet met je psychotische uitspattingen. Verder open inderdaad maar een nieuw topic over kwik en fluor, of beter nog, hou gewoon je mond erover iedereen weet het nu wel.
EN, autisme=sjamanisme? HAHHAH, gast jij bent echt knetter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."