Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste jong voor lsd?

te jong voor lsd?

101 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
zolang je de dosis laag begind zal er weinig fout gaan denkik, mijn broertje zou niet zomaar zegel in zn mik douwen, dus de weinige kids die dat wel doen die zijn vaak wel redelijk wat bijgetankt met info.,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
net zoals andere creatieve persoonlijkheden zijn sjamanen prikkelbaar of apart,,

houd ff svp op met dat 'gek'
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zal maar weer on topic gaan. Ik ben zelf ook heel jong begonnen met lsd (ook op mijn 15, leuk he! :P ), en ik gebruik het nu niet meer (ben nu 19), heb ondekt dat mijn geest er niet tege kan maar dat is mijn geval (heb al een paar gelezen hier boven waar het totaal anders is). Dus in principe kan ik het niet afkeuren dat van op je 15 LSD te gebruiken want ik deed het zelf maar als je het doet doe het verstandig (een beetje zo als wacky zegt, maar een beetje maar :P ).Dat zegt niks over de drugs (zo als vogel zecht met shitding of zo iets) meer over jezelf (dus dat je mss van dat soort dinge beter kan afbljven).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind je compleet gestoord vogel.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0rrit zei:
Ik vind je compleet gestoord vogel.
Klik om te vergroten...

ik werd gestoord door de kwik en fluor,,

gestoord is helemaal het verkeerde woord

het juiste woord is vergiftigd door de kwik en fluor

dus zeg svp de volgende keer,, ik vind je helemaal aangetast door die gifzooi, zoiets
houd ''''''''''sil vous plait'''''''''''' op met 'gek' en ''gestoord''
je bent zelf ook aangetast door die gifzooi,,

we lijden allemaal aan degeneratie,,vooral de kinderen ,met amalgaam-ouders
chck die geboorteboekje maar van je ,, lekker he die fluorttabletjes en die vaccins,,

Hippie zijn,, psychedelicagebruik (drugsgebruiken, verslaving)) is een teken van degeneratie,,,
degeneratie is eengevolg van giftige-troep,,
giftige-troep is een gevolg van dat de maatschappij dronken is en bedorven is geraakt,,
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, ik wil niet lullig overkomen ofzo maar als we allemaal deze stoffen binnen krijgen, waarom ben jij dan de enige die hier iets van merkt? Kom op man, luister gewoon goed naar je dokter, die man heeft er voor gestudeerd.

Tevens zijn de vaccins echt wel goed voor je hoor, ze voorkomen jaarlijks dat vele mensen sterven. Hoe is dat slecht?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk Vogel, we leven allemaal in een wereld vol gifstoffen, en die zijn slecht voor ons. Niet alleen kwik en fluor, maar ook nog tientallen anderen.

Echter, zolang je in de "beschaafde" wereld wilt leven, zullen we het ermee moeten doen. Dus je maakt een keuze, je accepteert het, of je verhuisd naar een plekje waar het wat gezonder is (de zuidpool, tropisch regenwoud, bossen in canada). Dit gaat natuurlijk niet alleen over die gifstoffen, het gaat over alle crap die je verafschuwt in deze maatschappij. Jou frustraties gaan namelijk ook niet alleen over die stoffen.

Nu zit je hier geobsedeerd te zijn over die kwik en fluor, maar wat levert je dat op ? Volgens mij levert het jou alleen ergernis en frustratie op. Beter gezegd, het zijn uitingen van je ergernis en frustratie die je specifiek daarop hebt gefocussed. Probeer nou eens gewoon het leven te accepteren zoals het is en je nergens druk om te maken. Dan is het een stuk plezieriger. En je tijd hier op aarde zo plezierig mogelijk te maken, dat is toch uiteindelijk waar het om gaat ?

Dus doe niet ons een plezier, maar doe jezelf een plezier en relax :)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Natuurlijk Vogel, we leven allemaal in een wereld vol gifstoffen, en die zijn slecht voor ons. Niet alleen kwik en fluor, maar ook nog tientallen anderen.

Echter, zolang je in de "beschaafde" wereld wilt leven, zullen we het ermee moeten doen. Dus je maakt een keuze, je accepteert het, of je verhuisd naar een plekje waar het wat gezonder is (de zuidpool, tropisch regenwoud, bossen in canada). Dit gaat natuurlijk niet alleen over die gifstoffen, het gaat over alle crap die je verafschuwt in deze maatschappij. Jou frustraties gaan namelijk ook niet alleen over die stoffen.

Nu zit je hier geobsedeerd te zijn over die kwik en fluor, maar wat levert je dat op ? Volgens mij levert het jou alleen ergernis en frustratie op. Beter gezegd, het zijn uitingen van je ergernis en frustratie die je specifiek daarop hebt gefocussed. Probeer nou eens gewoon het leven te accepteren zoals het is en je nergens druk om te maken. Dan is het een stuk plezieriger. En je tijd hier op aarde zo plezierig mogelijk te maken, dat is toch uiteindelijk waar het om gaat ?

Dus doe niet ons een plezier, maar doe jezelf een plezier en relax :)
Klik om te vergroten...

het heeft geen zin om meer te verhuizen ,, ik ben al aangetast,,, meer als 20 jaar geleden al ,,
en al die andere gifstoffen zijn wel wat minder giftig en die kreeg ik pas later,,,,
maar toen ik embryo was kreeg ik al kwik,

kan ik er wat aan doen dat ik met hippie-genen ben geboren waardoor die giftroep me nog meer aan kon tasten
nergens druk over maken,, ikke,, ik moet me wel druk maken...
ik kan niet relax doen,,, elke dag is een strijd tegen het gif,,
me hoofd en ook lijf zijn gewoon aangetast door die gifzooi,, en het word steeds zwaarder,,
ja ik moet me wel druk maken,,omzo die giftroep kwijtteraken,
ik vecht gewoon letterlijk tegen die vreslijke kwikziekte,,,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
vechten of wegrennen of weet ik het wat ik moet doen,slimme mensen weten het wel
en ik vecht samen met de wonderdokter, het x-files- meisje en de blonde-voedings-vrouw tegen die vreselijke kwikziekte,,,,,

wacky jij weet er helemaal niks van,,
wacht maar totdat jij met een vergiftiging word geboren,, dan piep je wel anders
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pikachu zei:
Hmm 'hippie-genen' bestaan niet vogel... =[ Anders waren ze er ook wel geweest voor de jaren '60.
Klik om te vergroten...

genetische metabole predispositie,,, zo beter met die moeilijke woorden

ik dacht ik zeg ff hippie-genen,, ,, dat scheelt weer zoeen moeilijke medische term
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik nie durf nie meer LSD
Ik zie vogel. Ik zie andere mensjes op df
allemaal gaan worden als simbesim
mij maken bang voor drugs.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb jullie net een beetje proberen uitteleggen over de initiatieziekte,,
dus men kan dan wel veronderstellen dat er een spirituele component aanwezig is,,,
ik lijd door die kwik en fluor,, en ik lijd pijn,, in me hoofd en me lijf en me ziel en me geest,,,
Dat lijden komt omdat er iets op celluair niveau foutgaat,, de genen ,, dus,! ,Met daarbij de vervuiling,, Amalgaam,, fluor,, met andere meespelende factoren,, zoals antibioticagebruik,,vaccins

dus ik mix twee dingen met elkaar,,,, het medische en het spirituele,, mix ik,,,

dus het zijn hippie-genen

http://www.clipstijl.nl/videoclip/x2via ... -Love.html
Black-Eyed-Peas-Where-Is-The-Love.

http://www.music-videos.nl/play/0000561 ... ubyTuesday

http://www.youtube.com/watch?v=Df4q07-jQKU

http://www.youtube.com/watch?v=-wI6uAOHzvo
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#13
chck deze hele filmpje ,,, en weet waarvoor je echt moet vrezen,,,,
ik ben al gek in me hoofd sinds ik een kleinkind was,,

dus stop je nou maar helemaal lekker vol met tripmiddelen,,

ik heb ze niet persé nodig ,, ik zit al in een levenslange kwiktrip,,
en ik kost al die giftroep uit Dankzij LSD PAddo,s en AYAhuasca

http://nl.youtube.com/watch?v=QRkAqL1fmJU

zielig he ? zoeen kindje met eerst uitgehongerde hersenen,,en later hongerd zijn lichaam ook uit,,,,,, ze hele buikje is kapot door die vaccin en kwikrotzooi
lekker he als je dan zoeen psychiatrische stoornis als diagnose krijgt,,
terwijl het dus echt wel lichamelijk zwaar is,, :kots: :kots: :kots: :kots:

autism its not only in the head,, its not a mental-disorder, its a complex biochemical immune disease,,, autism is not only medical ,, it's also spiritual,, autism is shamanism

voor het volledige spreekrapport van dr Andrew Wakefield,, zie het topic,, ''''
hierzo>>>
viewtopic.php?f=37&t=18265&st=0&sk=t&sd=a&start=30
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan er niet gewoon een apart topic over fluor en kwik gemaakt worden dan?
Ik geloof graag dat je de stoffen haat, maar dat kan je dan in een apart topic wat beter uit een zetten (met wat consequenter gebruik van leestekens e.d.). :wink:
Ik ben zelf ook wel benieuwd, ook naar wat jouw bronnen zijn.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
De sjamaan draagt ook speciale kleding met een mythische betekenis, niet zelden veren die hem het uiterlijk van een vogel geven
Klik om te vergroten...

Het sjamanisme is een religieus-magische techniek die de gebruiker ervan in staat stelt, d.m.v. een bewust opgeroepen trance, contact te maken met de wereld van de geesten. Die techniek kan in heel verschillende religieuze contexten voorkomen. Het sjamanisme is dus geen synoniem voor een welbepaalde religie of voor een stadium van de godsdienstige ontwikkeling van "de mensheid". Die techniek berust op de beheerste extase. Derhalve is niet elke extaticus een sjamaan.
Klik om te vergroten...

http://www.apollyon.nl/smart%20paddo%20 ... amaan.html
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... a&start=30


hierzo die gaf ik net ook al,, daat staat veel in in die link,,,



ik zal je het zogenoemde '''''kwik plus fluor is sjamanisme verhaal maar besparen,,,
het is nogal moeilijk te snappen,, voor niet zieke mensen.,,,,,

maar als je het toch wil lezen,,,, zoek dan naar het topic ,,LSD en Autisme ,, staat op pagina twee van LSD,, als goed is,,, daar is ook veel info over giftroep,,,,

ik haat die giftroep http://nl.youtube.com/watch?v=MtEpCrSTOEc
ik hou van sjamanisme
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gast laat je opnemen ofzo? En verveel ons niet met je psychotische uitspattingen. Verder open inderdaad maar een nieuw topic over kwik en fluor, of beter nog, hou gewoon je mond erover iedereen weet het nu wel.

EN, autisme=sjamanisme? HAHHAH, gast jij bent echt knetter.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0rrit zei:
Gast laat je opnemen ofzo? En verveel ons niet met je psychotische uitspattingen. Verder open inderdaad maar een nieuw topic over kwik en fluor, of beter nog, hou gewoon je mond erover iedereen weet het nu wel.

EN, autisme=sjamanisme? HAHHAH, gast jij bent echt knetter.
Klik om te vergroten...

lees,,;;; ongelovig drugsgast;;;;blijkbaar kunnen gezonde mensen niet in sjamanisme geloven.
jij bent zoeen recreatief gebruiker zeker,, jij neemt producten,, je consumeert drugs voor plezier;;; ik ben sjamaan;; ik gebruik sacramenten, om als sjamaan te kunnen leven';


Het sjamanisme is een vorm van religie die is ontstaan door het uitkiezen van de meest nerveuze labiele personen, ,,
''In 1929 publiceerde Ksenofontov (the Cult of Madness in Ural-Altaic Shamanism),,
en (Zelenin) schreef in 1935 dat iemand die geestelijk gezond is onmmogelijk sjamaan kon worden,,
Deze mening was niet minder extreem dan wat er in west europa en noord amerika over werd geschreven,,,Tot zijn recente dood hield de grote psychoanalytisch antropoloog
Devereux vol dat Mohave sjamanen geestelijk ziek waren en hij schreef boeken met hoofdtitels als ; ;Krankzinnigheid door dromen van een krankzinnige godheid;

Ik was nog zo klein en me Bloedhersenbarriere nog niet ontwikkeld,
ik kreeg rake klappen daar in de buik van me moeder,
door die vuile tandarts met ze amalgaamvullingen,,

De sjamaan is een neuroot en een psychopaat,,
De sjamaan is een schizofreen en een autist,,
De sjamaan hoort stemmen en ziet visioenen;
De sjamaan is hysterisch en leeft in een andere wereld,,
De sjamaan is een charlatan en een geestenbezweerder,,

De sjamaan is de meest normale persoon in de samenleving,uiterst gevoelig voor de
stemmingen van anderen;
Gezien de moeilijke aard van het beroep sjamaan,,
kan men veronderstellen dat een byzondere persoonlijkheid is vereist,,
Maar wat die persoonlijkheid inhoud, kan van cultuur tot cultuur verschillen
In Siberische culturen was een grote emotionele en fysieke kracht vereist,,
Aan de andere kant kon de roeping bij de Sora worden opgelegd aan een
mager en huilerig kind die geesten kan zien,,

De speciale vermogens van de sjamaan kunnen vanaf de geboorte al in hem aanwezig zijn,,
In dat geval moeten ze naar boven worden gebracht,
De persoonlijkheid van de sjamaan word gevormd door de cultuur van de
samenleving en zijn sjamanistische perspectieven (karakter) (levenswijze)

Het is uiteindelijk de gekkegestoorde bekrompen samenleving die het
onderscheid maakt tussen het gedrag van de sjamaan en de gek,,,

De geestelijke kracht van de sjamaan komt voort uit een brede ervaring van geestesstoornissen.
De initiatie is een beheerst uitelkaar vallen wat altijd word gevolgd door reintegratie tot iets
nog krachtigers en een grotere heelheid.

Buiten de trance is de sjamaan een heel gewoon mens,
net als bij andere creatieve persoonlijkheden zijn sommige prikkelbaar of vreemd,
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
+1
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
gnuxx bekijkt alles vanuit een dogmatisch overconsumerende zelfvernietigende levenswijze,,,
zoals de meeste westerse consumptiemaloten,,,

ze kopen zielig vlees in de supermarkt,, vissen de zeeén leeg, vervuilen de lucht, vergiftigen hun kinderen,,, doden de bomen en dieren,,doden zelfs hun eigen soort in oorlogen
en eten giftige vis,,,,

wees een jager,, zorg voor je eigen vlees
anders moet je vegetarier worden
vlees kopen is vies, ongezond, en zielig
dood je eigen dier, verering respect en wreedheid zelf toepassen noemen ze dat,,,

als jij nou ff wat literatuur gaat lezen over sjamanisme,, dan kom je erachter dat ,, dat ik geen onzin vertel,,,,,

de sjamaan lijkt buiten zijn trance de meest normale persoon in de samenleving,,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."