Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + Visuals

LSD + Visuals

52 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallow :wave:

Zijn er mensen die ook bijna geen tot geen visuals hebben op lsd...
Niet dat ik het erg vind, maar ik vroeg me gewoon af als dit misschien van persoon tot persoon afhangt??

Greetz
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope. Hoeveel neem je?
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Nope. Hoeveel neem je?
Klik om te vergroten...
Wat nope? :)
1 zegel... Welke het zijn weet ik niet...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nope ik heb geen ervaring met trips zonder visuals. But as always, laat je spul testen!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sommige mensen trippen inderdaad niet zo visueel, maar meer in hun hoofd. De werking verschilt van persoon tot persoon.
Ik heb ook niet echt helemaal het gevoel dat ik hallucineer op LSD, maar eerder dat het zich allemaal in mijn hoofd afspeelt. Vooral die fractals enzo, die zie ik niet echt, maar die bedenk ik er bij heb ik het gevoel.

Maar ik ken ook mensen die mentaal zo goed als nuchter zijn op LSD en juist alleen maar hallucineren.

Het verschilt nogal :P
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
Ik heb ook niet echt helemaal het gevoel dat ik hallucineer op LSD, maar eerder dat het zich allemaal in mijn hoofd afspeelt. Vooral die fractals enzo, die zie ik niet echt, maar die bedenk ik er bij heb ik het gevoel.
Klik om te vergroten...

Oké, dat moest ik dus weten :)
Bij mij is dit ook het geval, vind dit eigenlijk niet zo erg, zo kan je nog lekker 'normaal' dingen doen.
En als ik me echt een tijdje op iets concentreer, echt staren, dan komen er wel lichte visuals boven...

Nog mensen???
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn meissie heeft onlangs voor het eerst LSD genomen, ergens rond de 25 a 30ug, erg weinig dus. Ze had een supertijd maar geen visuals. Da's niet raar voor zo'n lage dosis. Laat je zegels eens testen, dan weet je de dosering...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk ook dat je gewoon te weinig neemt, ik had ook zegels waar ik een hele van nam, maar achteraf bleek dit dan +/- 40~50 mics te zijn. Maar toen ik 2 zegels nam kwam er wel visueel vuurwerk naar boven.

:wink:
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. :sunglasses:

Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.

Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spatzi zei:
Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. :sunglasses:

Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.

Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dat is wel waar, maar ik ben van mening dat visuals WEL voor iedereen zijn weggelegt, maar dat je het even te pakken moet krijgen ofzo, en dat elke trip gewoon anders is idd.
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met paddo's heb ik ook bijna geen tot geen visuals...
Op een bakje hawiaanse zie ik wel een beetje de dingen golven en plotseling werd alles paars, maar echt lang duurt dit nooit... Snap niet dat er mensen zijn die kaboutertjes zien lopen :grin: :grin:
Het zal wel aan mij liggen dan :)
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spatzi zei:
Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:
Klik om te vergroten...

+ :) +
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik trip zelf juist extreem visueel, al vanaf hele lage dosissen (onder de 50 ug), ik heb hetzelfde met paddo's, die voel ik ook al vanaf 2 of 3 losse paddo's. Het verschilt dus sowieso erg veel per persoon maar de dosis heeft er natuurlijk ook redelijk wat mee te maken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een lage dosis LSD (25mics) een een portie goede fantasie, maakt je dag ook goed. :wink:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-hunten :grin: Overal rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.

Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
dain zei:
Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-hunten :grin: Overal rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.

Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.
Klik om te vergroten...

en niet te vergeten de soort crystal lsd, verschilt ook per blotter namelijk.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
je moet t sturen, je maakt ze zelf. oefen erop!
succes
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja idd grotendeels maak je je visuals zelf, als je er blijft aan denken en denken moet het zoiezo wel verschijnen...
sommige komen vanzelf mr dan heb je die onbewust zelf bedacht ik je hoofd.. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
idd volgens mij maak je het allemaal zelf
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
je hebt hallucineren en je hebt hallucineren.
hiermee bedoel ik:
iemand die nog nooit gehallucineerd heeft die ziet hallucineren anders dan een persoon die het al heeft gedaan en gezien.
iemand die nog nooit gehallucineerd heeft denkt dat je dan allemaal dingen ziet die er niet zijn, ... die persoon heeft een heel andere visie op wat hallucineren nu juist is. ik dacht vroeger toen ik nog maar net van wiet had gehoord over het high zijn,... dus ik beelde mij daar iets in van, echt vliegen ( in je hoofd dan wel he) dat je alles heel anders zag,... maar nu weet ik ook dat wiet gewoon CHILL is ma goed.
paddo's en LSD,... geven hallucinaties maar in normale hoeveelheden, zie je de werled heel anders, kleuren worden intenser,... je kan dingen zien dansen ofzo maar dat is gewoonweg anders dan dat je dat voorstelt, als je grote hoeveelheden neemt of een ander soort drugs, bv 2c-b, salvia 20x , jah dan heb je wel die '' dingen die er niet zijn zien''
als ik tegen iemand zeg die nog nooit gehallucineerd heeft '' ik heb de warmte uit de lampen zien vloeien'' dan denkt die persoon hoogst waarschijnlijk '' allemaal kleuren die uit de lamp komen(was bij een LSD trip) ''
verkeerde visie maargoed, had ik ook toen ik het niet kende.
de mensen met ervaring van paddos, LSD ,... weten dat je allemaal patronen enz... ziet.
maar ik zou zeggen . neem eens wat meer en als je dan eens ziet wat hallucineren is dan veranderd dat heel je visie, kijk op hallucineren.
wow hoeveel keer heb ik wel niet het woord ''hallucineren'' gebruikt. :mrgreen:
succes en trip ze.
mvg LSDmathXtc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."