Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo keuze?

Jouw favo keuze?

45 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet te vergelijken, imo. Kan beiden enorm waarderen, maar het ene moment is geschikter voor paddo's en het andere voor LSD ... maar dat is puur een gevoel.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
+1
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Dat verschilt per keer. LSD vind ik fijn omdat het lekker lang duurt en gegarandeerd vrolijk is. Paddo's omdat het lekker kort duurt en heel onvoorspelbaar is.
Klik om te vergroten...
Maar is LSD niet een heel stuk duurder?
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echelon zei:
LSD all the way

laagdrempelig, helderder, intenser en makkelijker te sturen dan paddo's.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijaser zei:
ExceptionalInsight zei:
Dat verschilt per keer. LSD vind ik fijn omdat het lekker lang duurt en gegarandeerd vrolijk is. Paddo's omdat het lekker kort duurt en heel onvoorspelbaar is.
Klik om te vergroten...
Maar is LSD niet een heel stuk duurder?
Klik om te vergroten...
Haha nee, veel goedkoper. Zoals lucifer al zegt, maximaal 5 euro.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
Paddo's !
De (misschien fictieve) synergie van alle stoffen in de paddo geven een zoveel vervullender en fijner gevoel. 't Is natuurlijk en dat proef, voel, ruik en hoor je terug in je trip!
Paddo's zijn altijd een verassing tegenover LSD wat toch wat minder wisselender is.
En hoge dosissen paddo's vind ik veel uitdagender dan hoge dosissen lsd.
Klik om te vergroten...

QTF, plus dat er een betere energie in de paddo's zit. Dat chemische van de acid merk je echt wel als je het gaat vergelijken met planten.

Op een of andere manier worden paddo's hoe meer je neemt hoe aangenamer en makkelijker te verdragen dan hoge doses LSD trips.
Klik om te vergroten...

Hoe hoger de dosis, bijvoorbeeld een dubbele gemiddelde portie voor mij, is veel lekkerder dan een dubbele dosis LSD. Paddo's voelen inderdaad echt veel natuurlijker, bij lsd merk ik dat het chemisch is. Daarom is denk ik LSD ook zo stuurbaar, de natuur laat zich niet zo makkelijk temmen als een gecreëerd molecuul.
Maar de sterkte van de trip, word veel heftiger wanneer je de dosis paddo verdubbeld, met LSD is de verdubbeling van de dosis voor mij minder heftig.

De natuur blijft voor mij met ziekelijke voorsprong boven de chemie.
:hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor ik LSD nam waren paddo's echt mijn lievelingsdrug, nu is dat LSD. Paddo's kan ik nog steeds erg warderen, en ze hebben iets speciaals, maar zeker niet iets om vaak te doen. Met paddo's ga ik liever met een paar goede vrienden de natuur in, of leuke film (earth lijkt me geweldig met paddo's) kijken. Met LSD op is alles opzich leuker, feesten, chillen, filosoferen, etc. Ook zijn de visuals veel leuker.

Ook word ik op lagere dosissen LSD totaal niet vaag in m'n kop; Ik snap alles perfect tot 100 mics, en merk redelijk weinig verschil tussen m'n "normale" gedachtegang en m'n gedachtegang op 50-80 ug lsd. Ik kan dus alles doen wat ik nuchter kan; Alleen veel leuker. Probeer dat maar op paddo's :confused: no way. Een keer naar een feestje in de buurt geweest met paddo's op; zo'n 3 uur lang buiten gezeten omdat ik het daar echt niet trok.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lsd without a doubt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijaser zei:
Dat is dan 5euro voor 1zegeltje?
Jah dat is idd wel een stuk goedkoper, maar aan LSD graak je ook moeilijker , niet? en het is vaker brol denk ik, of is dat niet zo?
Klik om te vergroten...
1 zegeltje ja. Ze zijn nu beiden illegaal, dus aan beiden is net zo makkelijk/moeilijk te komen lijkt me.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
Dat is dan 5euro voor 1zegeltje?
Jah dat is idd wel een stuk goedkoper, maar aan LSD graak je ook moeilijker , niet? en het is vaker brol denk ik, of is dat niet zo?
Klik om te vergroten...
1 zegeltje ja. Ze zijn nu beiden illegaal, dus aan beiden is net zo makkelijk/moeilijk te komen lijkt me.
Klik om te vergroten...

Niet mee eens, paddestoelen kun je (als je er verstand van hebt) nog gewoon in de natuur vinden + dat er kweeksetjes te koop zijn.
De eerste die een kweeksetje LSD vindt, mag mij PM'en. :tearsofjoy:

OT: ik heb (nog) geen ervaring met LSD, dus kan er weinig over zeggen.
Wat ik wél kan zeggen is dat ik geen 1½ á 5 euro betaald heb voor een zegel van 100 ug, ben ik nu geripped? :P (neeh, ik neem aan dat voor deze prijs je een hofmannetje van 50 ug koopt en geen zegels van 100 ug each)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pak Suiker zei:
Niet mee eens, paddestoelen kun je (als je er verstand van hebt) nog gewoon in de natuur vinden + dat er kweeksetjes te koop zijn.
Klik om te vergroten...
Wijsneus. Ik ging er natuurlijk van uit dat hij 'op straat' bedoelde.

Pak Suiker zei:
Wat ik wél kan zeggen is dat ik geen 1½ á 5 euro betaald heb voor een zegel van 100 ug, ben ik nu geripped? :P (neeh, ik neem aan dat voor deze prijs je een hofmannetje van 50 ug koopt en geen zegels van 100 ug each)
Klik om te vergroten...
Haha. Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt moeten betalen. Ik betaalde voor mijn maya's (getest en bevestigd op 180µg) €3,50 per stuk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
timmaniac zei:
na alletwee getest te hebben (ookal lsd pas 1 keer) zeg ik nu al: LSD.
het is het leuke van paddo's + energie - TE erge mindfucks.
Klik om te vergroten...

Vat het inderdaad prima samen, al kan LSD ook wel mindfucken, maar dan doet het het op een zo veel rechtlijnigere vatbaardere manier.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#14
timmaniac zei:
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:
Klik om te vergroten...

Met de hedendaagse haat,onbegrip,ruzie's,etc... wordt dat helaas nooit meer mogelijk.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ Bolea: hmm, ik heb juist vernomen dat die relletjes meer ludieke acties waren en er nooit echt schade mee is gedaan en zo.
Oké, ze hebben wat kranten verbrand op een pleintje en wat geluidsoverlast hier en daar, that's for sure, maar verder waren de provo's nogal vreedzaam. :)
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roel van Duijns boek Provo – De geschiedenis van de provotarische beweging 1965-1967(dat is de boek die ik indertijd gelezen heb).
Ja ik denk dat we beiden gelijk hebben,op wikipedia staat er ook wat te lezen over de provobeweging.(maar ik heb nu geen goesting om het te lezen,hehe).
Het was wat een vreemde beweging:deels anarchisme en deels liefhebbend.
Ik herinner mij uit de boek "de witte fietsen" de witte fietsen waren van iedereen(indien je provo was,denk ik),...
Het probleem is dat ik het merendeels vergeten ben uit dit boek :flushed:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na het vergeleken te hebben ga ik ook voor LSD.
Paddestoelen kunnen je best wel toetakelen; moeder natuurlijk kan als een reusachtige negerin zijn die haar eiegen kracht niet kent en je iets te fanatiek masseert.
Met name de bodyload bij paddestoelen vind ik echt a-relaxt nu ik LSD geprobeert hebt en de "ronde" visuals van LSD bevallen met ook iets beter dan die rechthoekige van paddestoelen. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paddo's !
De (misschien fictieve) synergie van alle stoffen in de paddo geven een zoveel vervullender en fijner gevoel. 't Is natuurlijk en dat proef, voel, ruik en hoor je terug in je trip!
Paddo's zijn altijd een verassing tegenover LSD wat toch wat minder wisselender is.
En hoge dosissen paddo's vind ik veel uitdagender dan hoge dosissen lsd.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Paddo's !
De (misschien fictieve) synergie van alle stoffen in de paddo geven een zoveel vervullender en fijner gevoel. 't Is natuurlijk en dat proef, voel, ruik en hoor je terug in je trip!
Paddo's zijn altijd een verassing tegenover LSD wat toch wat minder wisselender is.
En hoge dosissen paddo's vind ik veel uitdagender dan hoge dosissen lsd.
Klik om te vergroten...

QTF, plus dat er een betere energie in de paddo's zit. Dat chemische van de acid merk je echt wel als je het gaat vergelijken met planten.

Op een of andere manier worden paddo's hoe meer je neemt hoe aangenamer en makkelijker te verdragen dan hoge doses LSD trips.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn favoriet zijn nog altijd de paddestoelen. Kort maar krachtig en het natuurlijke gevoel dat ik toch wel mis bij LSD.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."