#1
Niet te vergelijken, imo. Kan beiden enorm waarderen, maar het ene moment is geschikter voor paddo's en het andere voor LSD ... maar dat is puur een gevoel.
Maar is LSD niet een heel stuk duurder?ExceptionalInsight zei:Dat verschilt per keer. LSD vind ik fijn omdat het lekker lang duurt en gegarandeerd vrolijk is. Paddo's omdat het lekker kort duurt en heel onvoorspelbaar is.
Echelon zei:LSD all the way
laagdrempelig, helderder, intenser en makkelijker te sturen dan paddo's.
Haha nee, veel goedkoper. Zoals lucifer al zegt, maximaal 5 euro.mijaser zei:Maar is LSD niet een heel stuk duurder?ExceptionalInsight zei:Dat verschilt per keer. LSD vind ik fijn omdat het lekker lang duurt en gegarandeerd vrolijk is. Paddo's omdat het lekker kort duurt en heel onvoorspelbaar is.
DrippTone zei:Oom Klaas zei:Paddo's !
De (misschien fictieve) synergie van alle stoffen in de paddo geven een zoveel vervullender en fijner gevoel. 't Is natuurlijk en dat proef, voel, ruik en hoor je terug in je trip!
Paddo's zijn altijd een verassing tegenover LSD wat toch wat minder wisselender is.
En hoge dosissen paddo's vind ik veel uitdagender dan hoge dosissen lsd.
QTF, plus dat er een betere energie in de paddo's zit. Dat chemische van de acid merk je echt wel als je het gaat vergelijken met planten.
Op een of andere manier worden paddo's hoe meer je neemt hoe aangenamer en makkelijker te verdragen dan hoge doses LSD trips.
1 zegeltje ja. Ze zijn nu beiden illegaal, dus aan beiden is net zo makkelijk/moeilijk te komen lijkt me.mijaser zei:Dat is dan 5euro voor 1zegeltje?
Jah dat is idd wel een stuk goedkoper, maar aan LSD graak je ook moeilijker , niet? en het is vaker brol denk ik, of is dat niet zo?
ExceptionalInsight zei:1 zegeltje ja. Ze zijn nu beiden illegaal, dus aan beiden is net zo makkelijk/moeilijk te komen lijkt me.mijaser zei:Dat is dan 5euro voor 1zegeltje?
Jah dat is idd wel een stuk goedkoper, maar aan LSD graak je ook moeilijker , niet? en het is vaker brol denk ik, of is dat niet zo?
Wijsneus. Ik ging er natuurlijk van uit dat hij 'op straat' bedoelde.Pak Suiker zei:Niet mee eens, paddestoelen kun je (als je er verstand van hebt) nog gewoon in de natuur vinden + dat er kweeksetjes te koop zijn.
Haha. Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt moeten betalen. Ik betaalde voor mijn maya's (getest en bevestigd op 180µg) €3,50 per stuk.Pak Suiker zei:Wat ik wél kan zeggen is dat ik geen 1½ á 5 euro betaald heb voor een zegel van 100 ug, ben ik nu geripped? :P (neeh, ik neem aan dat voor deze prijs je een hofmannetje van 50 ug koopt en geen zegels van 100 ug each)
timmaniac zei:na alletwee getest te hebben (ookal lsd pas 1 keer) zeg ik nu al: LSD.
het is het leuke van paddo's + energie - TE erge mindfucks.
timmaniac zei:LSD revival ftw!
vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van![]()
Oom Klaas zei:Paddo's !
De (misschien fictieve) synergie van alle stoffen in de paddo geven een zoveel vervullender en fijner gevoel. 't Is natuurlijk en dat proef, voel, ruik en hoor je terug in je trip!
Paddo's zijn altijd een verassing tegenover LSD wat toch wat minder wisselender is.
En hoge dosissen paddo's vind ik veel uitdagender dan hoge dosissen lsd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."