Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Naja t stomme was dat de dokter daar nog nooit van 2CB had gehoord! Ze hebben aantal buisjes bloed afgetapt en onderzocht en ze hebben een hartfilmpje gemaakt (lag aan zo'n apparaat met overal stikkers en draadjes aan mn lichaam). Toen de uitslag kwam zeiden ze dat het hartfilmpje er wel goed uitzag en dat ik verder alleen een tekort aan kalium had in mn bloed.. Kmoet zeggen dat ik te erg van de kaart was om echt heel goed dingen tot me door te laten dringen, ik kon niet eens meer praten (op een enkel woordje na). Ik had ook nog gevraagd toen ik weg mocht van.. ja wat was t nou? Heb ik nou bijna een hartaanval gehad of niet? Toen zei ze tja als je drugs gebruikt en vooral als je dingen door elkaar neemt kan t voorkomen ja.. Dusja daar schoot ik ook niet egt mee op.. Eigenlijk denk ik dat het een combi is geweest van lichamelijke klachten en mezelf gek maken. Was namelijk helemaal niet bang of iets toen ik aan de 2CB begon, maar toen ik eenmaal bijna geen lucht meer kreeg begon ik me wel beetje op te fokken volgens mij. Bedankt voor alle reacties!"
"Kom net terug van de dokter toevallig! En volgens mij is alles wel goed met me. Mn bloeddruk was zelfs aan de lage kant! Dusja, ben nu gestopt met roken sinds t ziekenhuisbezoek en ook gestopt met energiedrank (dronk ik ook best veel). En voorlopig ff niks gebruiken, dan zien we in t festivalseizoen wel weer Maargoed heb nu iig wel mn grenzen leren kennen en 2CB begin ik niet meer aan!"
"Khad nog vraagje over dit onderwerp, want ik ben gister out gegaan... maar dat is toch wel gevaarlijk? Ik bedoel.. het voelde bij mij egt net alsof ik bijna een beroerte kreeg ofzo.. kwil dat niet nog een keer meemaken"
"Nou ik denk dat t bij mij een combinatie van omstandigheden is geweest.. kheb om 2 uur 's nachts een capsule mdma gehad (kweet alleen niet psies hoeveel) en kheb om 9 uur 's ochtends ongeveer nog geblowd en een vriend van mij heeft rond die tijd nog wat mdma-kristallen genomen en vlak daarna gaf hij me een kus op mn mond, dus ik denk datk daardoor nog wat binnen heb gekregen (proefde het) en ik had zeg maar de dag ervoor nog astmamedicijnen gebruikt en t schijnt dat dat niet samengaat.. maja had er niet over naged8 omdat t al een dag ervoor was.. erg dom natuurlijk.. magoed om 12 uur 's middags ongeveer (zondags) zat ik in de trein en toen gingen mn ogen ineens heel hard te keer (misschien ook door het naar buiten kijken ofzo) en daar schrok ik beetje van omdatk t niet begreep, omdatk al zolang nix meer genomen had.. dus toen ik eenmaal op t station was aangekomen werd ik beetje bang en t schijnt volgens mij dat je ook een paniekaanval kan krijgen als je je druk gaat maken.. dus ik had een vriend gebeld, die was nog wakker en toen ben ik op de bus gestapt naar zijn huis.. eenmaal in de bus werd ik helemaal niet goed.. ogen gingen nog steeds hard, ademhaling ging sneller, kreeg het heel heet, oren gingen zuisen en ik kreeg pijn in mn hart en mn linkerarm dus toen had ik die vriend gebeld offie naar de bushalte wilde komen en ben met mn hoofd tussen mn benen gaan zitten om niet gelijk out te gaan.. toen redde ik het gelukkig nog net tot aan de bushalte en toen ik uitstapte ben ik out gegaan.. gelukkig was die vriend er al wel.. gelukkig kwam ik wel snel weer bij en ben ik met hem mee naar huis gegaan, toen is het langzamerhand wel weer beter geworden.. magoed ik had in de bus wel egt t gevoel alsof ik een beroerte zou krijgen ofzo.. omdat ik pijn in mn hart kreeg.. maar ik las ook op internet dat je bloeddruk gevaarlijk kan stijgen als je m gebruikt in combinatie met astmamedicijnen.. maar wat ik niet snap is dat het dan niet eerder is gebeurd die avond.. maarja kheb er van geleerd.. voorlopig ff nix gebruiken voor mij iig.. en als ik het wel doe gaak er heel erg mee uitkijken.."
"Ik heb afgelopen weekend een best wel nare situatie meegemaakt en vraag me nog steeds af wat er nou eigenlijk gebeurd is.. Wat er gebeurd is is namelijk dat ik in het ziekenhuis beland ben omdat het leek alsof ik bijna een hartaanval kreeg... Het begon allemaal met een gezellige after en het idee om een keer aan de 2CB te gaan. Ik had al klein beetje mdma en speed gehad en had dat misschien ook niet moeten combineren.. maar toen de 2CB insloeg gingen mn ogen helemaal trillen (kon niet meer focussen) en leek het alsof mn hele luchtpijp afgekneld werd.. naja dit was naar, maar opzich nog wel te overzien.. ik d8 het gaat strax wel weer over.. maar op een gegeven moment kreeg ik ook enorme hartkloppingen en pijn/druk op mn borst (borst werd ook helemaal gevoelloos) en op gegeven moment ook zulke enorme pijnaanvallen dat ik egt t gevoel kreeg alsof ik elk moment een hartaanval kon krijgen.. Uiteindelijk naar t ziekenhuis gegaan en wel gewoon verteld wat ik op had enzo, maarja daar waren ze ook niet egt duidelijk.. ze wisten daar niet eens wat 2CB was! Maargoed ik snap wel dat ik te veel heb genomen, maar nu is mijn vraag eigenlijk.. waren dit nou echt lichamelijke klachten van te veel gebruik of heb ik het mezelf aan zitten praten? Ik bedoel, heb ik een paniekaanval gekregen? Kan je jezelf zo gek maken dat je jezelf t ziekenhuis inhelpt? Ben wel benieuwd wat jullie hiervan denken!"
"Hmm best moeilijk! Ik weet namelijk zelf hoe het is van beide kanten! Ik ben een vrouw en 4 jaar een relatie gehad in een periode waar ik ook nog helemaal nix van drugs wist (ok, wel blowen geef ik toe, maar deed ik eigenlijk nooit), maar toen begon mijn toenmalige vriend met allerlei drugs te experimenteren en ik wist niet wat me overkwam! Ik d8.. wil ik wel met een jongen die drugs gebruikt? Naja sinds het uit is ben ik dus zelf ook gaan experimenteren :P haha en nu ben ik dus tijdje alweer vrijgezel en ik heb nu zoiets van.. Ik zou nu niet een relatie aangaan met iemand die nooit drugs gebruikt, want die zou het nooit begrijpen! (ik heb het natuurlijk niet over een junkie, maar iemand die ook af en toe wat neemt/probeert) Maargoed jij zit nu al in die situatie en ik kan me voorstellen dat ze idd schrikt (net als ik vroeger), misschien idd goed over praten.. maja niet iedereen staat open voor die dingen, bij mij eindigde het praten met mn ex over drugs in een eerste harddrugservaring met hem (LSD om precies te zijn!), wist ik veel haha! (laten we zeggen: jong en naif :P ) Ik denk dat je gewoon moet afvragen wat echt het belangrijkste is voor je, als ik eerlijk ben denk ik dat ik ook zou kiezen voor mn relatie!"
"Beetje late reactie:P maar ik heb zelf ook astma en ik weet uit ervaring dat het echt gevaarlijk is om astmamedicijnen in combinatie met mdma te gebruiken!! Laatst had ik dit dus gebruikt allebei en ben ik out gegaan en mn hart ging echt tekeer als een malle.. was heel eng.. heb zelfs dagen daarna nog last gehad van snelle hartkloppingen.. dus hierbij waarschuwing voor mensen die astmamedicijnen en mdma gebruiken!!"
"Hmm moeilijke keuze! Allebei 1 keer gedaan.. Ik denk dat ik kies voor paddo's! Omdat ik daarbij meer dingen ging zien enzo (dingen bewegen) en het mooie was vond ik dat ik m egt zat te spacen op mn sigaret haha, ik d8 telkens dat hij me boos aankeek! Heel lachwekkend"
"Angramar Temenos zei: Met paddo's ga ik liever met een paar goede vrienden de natuur in, of leuke film (earth lijkt me geweldig met paddo's) kijken. Klik om te vergroten... Earth is idd erg leuk met paddo's hahahhaha heb me kapotgelachen bij een vogel die de paringsdans deed"
"Ja egt leuk Keta! haha! 1 keer gedaan.. voelde me net een spaghettisliert!!! Liep er bij als een slungel haha! Op gegeven moment heb ik egt naar de wolken zitten staren en het enige wat ik kon roepen was "WOW! wat mooi!!" Oja en natuurlijk kwam die oude vetrouwde booskijkende sigaret weer terug, net als bij de paddo's :P"