Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo keuze?

Jouw favo keuze?

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#1
ha, ik jullie overtreffen doen :P

ganesha's getest 208 ug: 3 euro per stuk :rock:

maar ik heb dan ook echt een ziekelijke dosis geluk hiermee gehad :grin:

*showoff mode off
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, hoe recent heb je die gevonden? Ik mag hopen dat je groot hebt ingekocht! :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn favoriet zijn nog altijd de paddestoelen. Kort maar krachtig en het natuurlijke gevoel dat ik toch wel mis bij LSD.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Wow, hoe recent heb je die gevonden? Ik mag hopen dat je groot hebt ingekocht! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:sunglasses:

wel alleen voor eigen gebruik, maar dan wel voor komende jaar genoeg voor mij en mijn vrienden :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zeggen mescaline, lekker natuurlijk zoals paddenstoeltjes met de lekkere heftige visuals van acid, en de minste mindfuck van de drie.
d
dividedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm moeilijke keuze! Allebei 1 keer gedaan.. Ik denk dat ik kies voor paddo's! Omdat ik daarbij meer dingen ging zien enzo (dingen bewegen) en het mooie was vond ik dat ik m egt zat te spacen op mn sigaret haha, ik d8 telkens dat hij me boos aankeek! Heel lachwekkend :tearsofjoy:
d
dividedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Met paddo's ga ik liever met een paar goede vrienden de natuur in, of leuke film (earth lijkt me geweldig met paddo's) kijken.
Klik om te vergroten...

Earth is idd erg leuk met paddo's hahahhaha heb me kapotgelachen bij een vogel die de paringsdans deed :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
divided zei:
Angramar Temenos zei:
Met paddo's ga ik liever met een paar goede vrienden de natuur in, of leuke film (earth lijkt me geweldig met paddo's) kijken.
Klik om te vergroten...

Earth is idd erg leuk met paddo's hahahhaha heb me kapotgelachen bij een vogel die de paringsdans deed :grin:
Klik om te vergroten...
met lsd is die ook echt te geniaal :grin:
heb serieus een lachkick van een uur gehad door die vogels.
en de hele tijd om de 5 minuten terug spoelen, he? hoe kan die overgang nou joh
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
met LSD zie je de visuals scherper dan bij paddo's
want met paddo's vind ik de visuals wat vager
LSD duurt langer en is iets lekkerder dan paddo's

mijn keuze gaat naar:

LSD
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is, vind ik, allebei leuk om te doen. Maar LSD heeft praktisch gezien meer voordelen, dus dat gebruik ik vaker en spontaner.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSD FTW


Het hangt natuurlijk af van de stemming en het effect dat ik wil bereiken.
Maar voor het overgrote deel pak ik liever een tripje LSD.

Ik kan LSD erg waarderen om de vele hallucinaties, en toch 'herlderheid'.
Verder ben niet zo opgefokt, als dat ik met paddo's kan zijn. Vooral de mindfuck is weleens lastig.

Gewoon chill... :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD; langer, rustiger in mn hoofd (niet minder hard trippen, maar minder chaos en minder hyperspeed.. gewoon kalmer), geen ranzige dingen eten, mooiere en scherpere visuals, geen last van me maag (had k met paddows altijd n beetje), kan gewoon eten en drinken tijdens lsd... enz

I (L) ACID
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn keuze gaat dus ook duidelijk voor LSD, heftigere mooiere scherpere visuals, het duurt veel langer dan krijgt het het toch voor elkaar om mentaal rustiger, fijner en rechtlijniger te zijn. Verder vind ik het gebrek aan lichamelijke bijwerkingen ook héél fijn (paddo's voelen lichamelijk niet super chill, LSD bij mij wel).
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#14
na alletwee getest te hebben (ookal lsd pas 1 keer) zeg ik nu al: LSD.
het is het leuke van paddo's + energie - TE erge mindfucks.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
timmaniac zei:
na alletwee getest te hebben (ookal lsd pas 1 keer) zeg ik nu al: LSD.
het is het leuke van paddo's + energie - TE erge mindfucks.
Klik om te vergroten...

Vat het inderdaad prima samen, al kan LSD ook wel mindfucken, maar dan doet het het op een zo veel rechtlijnigere vatbaardere manier.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#17
timmaniac zei:
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:
Klik om te vergroten...

Met de hedendaagse haat,onbegrip,ruzie's,etc... wordt dat helaas nooit meer mogelijk.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bolea zei:
timmaniac zei:
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:
Klik om te vergroten...

Met de hedendaagse haat,onbegrip,ruzie's,etc... wordt dat helaas nooit meer mogelijk.
Klik om te vergroten...
Niet mee eens.
De jaren '60 waren ook geen happy times namelijk en juist als protest daartegen ontstond de provo beweging.
En als er 1 groep mensen knuffelig, love, peace en happiness is/was, dan zijn het wel de provohippies. :P
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pak Suiker zei:
Bolea zei:
timmaniac zei:
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:
Klik om te vergroten...

Met de hedendaagse haat,onbegrip,ruzie's,etc... wordt dat helaas nooit meer mogelijk.
Klik om te vergroten...
Niet mee eens.
De jaren '60 waren ook geen happy times namelijk en juist als protest daartegen ontstond de provo beweging.
En als er 1 groep mensen knuffelig, love, peace en happiness is/was, dan zijn het wel de provohippies. :P
Klik om te vergroten...

Ook niet mee akkoord(maar niet zeker of ik gelijk heb of niet),tijdens de provo beweging(voor de flower-power beweging),ging het er niet bepaald peacefull aan toe.Eerder relletjes,provo(caties),...pas op het eind van de provo beweging onstond de hippies & flower power.Heb eens lang geleden een boek gelezen van de provo beweging(met roel van duyn ofzoiets).
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ Bolea: hmm, ik heb juist vernomen dat die relletjes meer ludieke acties waren en er nooit echt schade mee is gedaan en zo.
Oké, ze hebben wat kranten verbrand op een pleintje en wat geluidsoverlast hier en daar, that's for sure, maar verder waren de provo's nogal vreedzaam. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."