#1
@ Bolea: hmm, ik heb juist vernomen dat die relletjes meer ludieke acties waren en er nooit echt schade mee is gedaan en zo.
Oké, ze hebben wat kranten verbrand op een pleintje en wat geluidsoverlast hier en daar, that's for sure, maar verder waren de provo's nogal vreedzaam.![:)]()
Oké, ze hebben wat kranten verbrand op een pleintje en wat geluidsoverlast hier en daar, that's for sure, maar verder waren de provo's nogal vreedzaam.
