Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo keuze?

Jouw favo keuze?

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ Bolea: hmm, ik heb juist vernomen dat die relletjes meer ludieke acties waren en er nooit echt schade mee is gedaan en zo.
Oké, ze hebben wat kranten verbrand op een pleintje en wat geluidsoverlast hier en daar, that's for sure, maar verder waren de provo's nogal vreedzaam. :)
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roel van Duijns boek Provo – De geschiedenis van de provotarische beweging 1965-1967(dat is de boek die ik indertijd gelezen heb).
Ja ik denk dat we beiden gelijk hebben,op wikipedia staat er ook wat te lezen over de provobeweging.(maar ik heb nu geen goesting om het te lezen,hehe).
Het was wat een vreemde beweging:deels anarchisme en deels liefhebbend.
Ik herinner mij uit de boek "de witte fietsen" de witte fietsen waren van iedereen(indien je provo was,denk ik),...
Het probleem is dat ik het merendeels vergeten ben uit dit boek :flushed:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bolea zei:
Het was wat een vreemde beweging:deels anarchisme en deels liefhebbend.
I
Klik om te vergroten...

sorry maar deze twee begrippen zijn alles behalve tegengesteld, the one does not exclude the other, dear...
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#4
timmaniac zei:
Bolea zei:
Het was wat een vreemde beweging:deels anarchisme en deels liefhebbend.
I
Klik om te vergroten...

sorry maar deze twee begrippen zijn alles behalve tegengesteld, the one does not exclude the other, dear...
Klik om te vergroten...

You just owned somebody, dear :wave:
s
solid80Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Pak Suiker zei:
Niet mee eens, paddestoelen kun je (als je er verstand van hebt) nog gewoon in de natuur vinden + dat er kweeksetjes te koop zijn.
Klik om te vergroten...
Wijsneus. Ik ging er natuurlijk van uit dat hij 'op straat' bedoelde.

Pak Suiker zei:
Wat ik wél kan zeggen is dat ik geen 1½ á 5 euro betaald heb voor een zegel van 100 ug, ben ik nu geripped? :P (neeh, ik neem aan dat voor deze prijs je een hofmannetje van 50 ug koopt en geen zegels van 100 ug each)
Klik om te vergroten...
Haha. Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt moeten betalen. Ik betaalde voor mijn maya's (getest en bevestigd op 180µg) €3,50 per stuk.
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat vraag ik me echt af, hangt dat nu af omdat ik in Belgie woon ? Maar ik koop hier zegeltjes van 100µg voor 10 €. stuk..
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na het vergeleken te hebben ga ik ook voor LSD.
Paddestoelen kunnen je best wel toetakelen; moeder natuurlijk kan als een reusachtige negerin zijn die haar eiegen kracht niet kent en je iets te fanatiek masseert.
Met name de bodyload bij paddestoelen vind ik echt a-relaxt nu ik LSD geprobeert hebt en de "ronde" visuals van LSD bevallen met ook iets beter dan die rechthoekige van paddestoelen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."