Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ExceptionalInsight zei: Pak Suiker zei: Niet mee eens, paddestoelen kun je (als je er verstand van hebt) nog gewoon in de natuur vinden + dat er kweeksetjes te koop zijn. Klik om te vergroten... Wijsneus. Ik ging er natuurlijk van uit dat hij 'op straat' bedoelde. Pak Suiker zei: Wat ik wél kan zeggen is dat ik geen 1½ á 5 euro betaald heb voor een zegel van 100 ug, ben ik nu geripped? :P (neeh, ik neem aan dat voor deze prijs je een hofmannetje van 50 ug koopt en geen zegels van 100 ug each) Klik om te vergroten... Haha. Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt moeten betalen. Ik betaalde voor mijn maya's (getest en bevestigd op 180µg) €3,50 per stuk. Klik om te vergroten... Hoe kan dat vraag ik me echt af, hangt dat nu af omdat ik in Belgie woon ? Maar ik koop hier zegeltjes van 100µg voor 10 €. stuk.."
"Nu al 4 dagen verder.. Gaat die nog goed ? Ik ben hier niet om partij te kiezen maar ik ben enorm geintrigeerd geraakt door de discussies en de gesprekken en dus ook hoe je het nu maakt na al 4 dagen Zonder dealer. Grtz"