Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd vraagje

lsd vraagje

52 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel! :)
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#2
is het pas als je teveel lsd binnen hebt dat je kunt slecht gaan of ook met een kleinere dosis heb het nu al 4 x gedaan ben geen 1 x slecht gegaan mijn max was ook maar 1 volledige hoffman , ik wil vrijdag 1.25 a 1.5 proberen dat zal wel moeten lukken neen ?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een keer (slechts een uur) "slecht" gegaan op 70 microgram (note erbij dat ik over het algemeen zeer goed tegen tripmiddelen kan); Zeer overweldigend bombardement van dingen over mezelf die ik helemaal niet leuk vind en hoe ze ervaren worden door anderen (achteraf wat gehad, maar het was op het moment zelf verneukt). En super blije, chille trips gehad op 200-400 mics ook.

Dosis bepaalt alleen heftigheid van de trip.. fout gaan ligt eerder aan jezelf denk ik.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fout gaan ligt idd aan jezelf en de omgeving waar je bent.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hislordship zei:
Fout gaan ligt idd aan jezelf en de omgeving waar je bent.
Klik om te vergroten...

ik voel me perfect in orde maar ik denk dat als ik te hard ga trippen / hallucinaties ga krijgen dat ik bang ga krijgen...kan dit ?
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#6
burnevil92 zei:
hislordship zei:
Fout gaan ligt idd aan jezelf en de omgeving waar je bent.
Klik om te vergroten...

ik voel me perfect in orde maar ik denk dat als ik te hard ga trippen / hallucinaties ga krijgen dat ik bang ga krijgen...kan dit ?
Klik om te vergroten...
Als je er nog schrik van hebt, zou ik nog niet zoveel nemen... Heb er zelf geen ervaring mee, dus ik kan me hierin zeker vergissen.
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#7
burnevil92 zei:
hislordship zei:
Fout gaan ligt idd aan jezelf en de omgeving waar je bent.
Klik om te vergroten...

ik voel me perfect in orde maar ik denk dat als ik te hard ga trippen / hallucinaties ga krijgen dat ik bang ga krijgen...kan dit ?
Klik om te vergroten...


Ik persoonlijk ben nog nooit bad gegaan op hallucinaties,
ik weet ten slotte donders goed dat ik een middel neem dat je laat hallucineren =).

Tja, het lijkt me geen gekke verhoging van dosering wat je van plan bent,
en met 4x eerder ervaring lijkt het me geen onbekend terrein.
Dus als soort van antwoord op je vraag, het zal vast wel 'moeten lukken'
zoals je het zelf noemt in je eerste post.


Het is een lastige ( onmogelijke ) vraag om voor anderen te beantwoorden,
en elke trip is anders, en of je bad gaat of niet heeft zoals AT meestal niets
te maken met de dosering ( dit kent grenzen uiteraard ).

Het antwoord zal dan ook niet boven komen in een thread als deze,
en al zegt iemand 'ja, dat gaat lukken', dan geeft dat misschien een positieve vibe,
maar niemand kan het verloop van jou trip garanderen =).
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik voel me perfect in orde maar ik denk dat als ik te hard ga trippen / hallucinaties ga krijgen dat ik bang ga krijgen...kan dit ?
Klik om te vergroten...

Als je bang bent, wacht er dan gewoon nog effe mee.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nooit gehallucineerd op LSD; Eerder zintuigelijke vervormingen, illusies, en invullingen van visuals die je zelf maakt.. draken en kaboutertjes ga je niet zien :P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kabouters enzo ga je niet zien nee.
Schrikken van hallicuneren is niet erg onthoud gewoon dat het niet echt is en het je dus niks kan aan doen :P

Als je tog nog denkt bang te zijn voor een bad trip kanje beter wachten met trippen tot je 100% zeker van jezelf bent.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
hislordship zei:
Schrikken van hallicuneren is niet erg onthoud gewoon dat het niet echt is en het je dus niks kan aan doen :P
Klik om te vergroten...

Da's niet easy als ze voor je neus staan :wink:
d
davy_xochiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Men mooiste trips op lsd waren degene waarbij ik eerst effe bad ging, om daarna nieuwe dingen over mezelf en de wereld rondom mij te leren kennen. Wat hielp, was soms een blaadje papier erbij nemen om m'n gedachten op te schrijven en te ordenen. :)
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#13
De ene keer ga ik fout op 100µg, de andere keer ga ik perfect op 200µg. Het heeft puur te maken met setting en state of mind. Ik ben er zelfs wel van overtuigd dat je op 50µg helemaal verkeerd kan gaan.

Voorbereiding is het halve werk.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
burnevil92 zei:
ik voel me perfect in orde maar ik denk dat als ik te hard ga trippen / hallucinaties ga krijgen dat ik bang ga krijgen...kan dit ?
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan.
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niks punt, een hallucinatie in de brede zin is een waarneming zonder een aanwezige prikkel. Een smeltende klok is een pseudohallucinatie.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hislordship zei:
Fout gaan ligt idd aan jezelf en de omgeving waar je bent.
Klik om te vergroten...

Ben ik het ook mee eens, nou ben ik nog nooit fout gegaan, maar ik kan met zekerheid stellen dat bijvoorbeeld mijn 200-300 ug trips net zo relaxed waren als veel van mijn 50-100 ug trips; en dat de 50-100 ug trips net zo veel awkward momenten hadden als de sterkere trips; alleen minder extreme visuals en het duurde korter.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Nooit gehallucineerd op LSD; Eerder zintuigelijke vervormingen, illusies, en invullingen van visuals die je zelf maakt.. draken en kaboutertjes ga je niet zien :P
Klik om te vergroten...

Wat niet gehallucineerd op LSD, hou toch op man!

Alles wat anders is dan normaal in je gezichtsveld komt door de LSD hoor, dan hallucineer je echt wel hoor.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Nooit gehallucineerd op LSD; Eerder zintuigelijke vervormingen, illusies, en invullingen van visuals die je zelf maakt.. draken en kaboutertjes ga je niet zien :P
Klik om te vergroten...

Wat niet gehallucineerd op LSD, hou toch op man!

Alles wat anders is dan normaal in je gezichtsveld komt door de LSD hoor, dan hallucineer je echt wel hoor.
Klik om te vergroten...

Nou, dat noem ik eerder vervormingen, hallucinaties noem ik dingen die er niet zijn, zoals een glazen kabouter op een éénwieler.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stighar zei:
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Nooit gehallucineerd op LSD; Eerder zintuigelijke vervormingen, illusies, en invullingen van visuals die je zelf maakt.. draken en kaboutertjes ga je niet zien :P
Klik om te vergroten...

Wat niet gehallucineerd op LSD, hou toch op man!

Alles wat anders is dan normaal in je gezichtsveld komt door de LSD hoor, dan hallucineer je echt wel hoor.
Klik om te vergroten...

Nou, dat noem ik eerder vervormingen, hallucinaties noem ik dingen die er niet zijn, zoals een glazen kabouter op een éénwieler.
Klik om te vergroten...

+1

Maar officieel is het volgens mij zo dat alles wat je anders ziet en beleefd hallucinaties genoemd worden. Meer een fout vant woordenboek dus.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
+1

Maar officieel is het volgens mij zo dat alles wat je anders ziet en beleefd hallucinaties genoemd worden. Meer een fout vant woordenboek dus.
Klik om te vergroten...

Officieel schmofficieel, een hallucinatie is iets dat je ziet wat er niet is, punt.

"Heuy ik zie een klok smelten!"
"Ja man je hallucineert!"
"Hoezo, is er geen klok dan?"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."