Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd vraagje

lsd vraagje

52 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Stighar zei:
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Nooit gehallucineerd op LSD; Eerder zintuigelijke vervormingen, illusies, en invullingen van visuals die je zelf maakt.. draken en kaboutertjes ga je niet zien :P
Klik om te vergroten...

Wat niet gehallucineerd op LSD, hou toch op man!

Alles wat anders is dan normaal in je gezichtsveld komt door de LSD hoor, dan hallucineer je echt wel hoor.
Klik om te vergroten...

Nou, dat noem ik eerder vervormingen, hallucinaties noem ik dingen die er niet zijn, zoals een glazen kabouter op een éénwieler.
Klik om te vergroten...

Ja ga toch weg man, als ik niet hallucineer met LSD op ben jij mijn oma.
Al die kleuren/patronen etc etc, die zijn er echt niet hoor, ok de muur vervormd wel, maar de muur staat er nog, maar al die patronen OP de muur, die hallucineer je wel hoor!!! Ik bedoel als het uitgewerkt is kan ik ze echt niet meer terugvinden!!
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
Stighar zei:
gNuxx zei:
Wat niet gehallucineerd op LSD, hou toch op man!

Alles wat anders is dan normaal in je gezichtsveld komt door de LSD hoor, dan hallucineer je echt wel hoor.
Klik om te vergroten...

Nou, dat noem ik eerder vervormingen, hallucinaties noem ik dingen die er niet zijn, zoals een glazen kabouter op een éénwieler.
Klik om te vergroten...

Ja ga toch weg man, als ik niet hallucineer met LSD op ben jij mijn oma.
Al die kleuren/patronen etc etc, die zijn er echt niet hoor, ok de muur vervormd wel, maar de muur staat er nog, maar al die patronen OP de muur, die hallucineer je wel hoor!!! Ik bedoel als het uitgewerkt is kan ik ze echt niet meer terugvinden!!
Klik om te vergroten...

Ook maar een beetje hout op 't vuur gooien:
Wie zegt dat die patronen er niet zijn!? Dat wij ze in het dagelijks leven niet kunnen zien wil nog niet betekenen dat het bewezen is dat die patronen er niet zijn.. denk aan krachtvelden etc. Dus misschien hallucineer je door de LSD niet maar stel je je automatisch meer open voor dit soort dingen. Who knows :rolleyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
Ja ga toch weg man, als ik niet hallucineer met LSD op ben jij mijn oma.
Al die kleuren/patronen etc etc, die zijn er echt niet hoor, ok de muur vervormd wel, maar de muur staat er nog, maar al die patronen OP de muur, die hallucineer je wel hoor!!! Ik bedoel als het uitgewerkt is kan ik ze echt niet meer terugvinden!!
Klik om te vergroten...

Je ziet de kleuren intenser, en de patronen op de muur zijn eigenlijk vaak de hele tijd kopietjes van een gedeelte van de muur waar je op gefocussed bent.

En dan nog trek ik een dikke lijn tussen vervormingen van de realiteit en het zien van dingen/objecten/mensen die er niet zijn. Beiden hebben voor mij een heel andere staat van bewustzijn.

Vaste klant zei:
Ook maar een beetje hout op 't vuur gooien:
Wie zegt dat die patronen er niet zijn!? Dat wij ze in het dagelijks leven niet kunnen zin wil nog niet betekenen dat het bewezen is dat die patronen er niet zijn.. denk aan krachtvelden etc. Dus misschien hallucineer je door de LSD niet maar stel je je automatisch meer open voor dit soort dingen. Who knows :rolleyes:
Klik om te vergroten...
En dit.

En je opa vindt ook dat ik gelijk heb. Luisteren naar oma dus :P
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
Ja ga toch weg man, als ik niet hallucineer met LSD op ben jij mijn oma.
Al die kleuren/patronen etc etc, die zijn er echt niet hoor, ok de muur vervormd wel, maar de muur staat er nog, maar al die patronen OP de muur, die hallucineer je wel hoor!!! Ik bedoel als het uitgewerkt is kan ik ze echt niet meer terugvinden!!
Klik om te vergroten...

die kleuren en patronen zijn gewoon vervormingen van een bepaalde prikkel, zoals de echte patronen en kleuren van de muur. Geen echte hallucinaties dus. Je ziet niet opeens je oma staan op de muur.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
crocodile zei:
Je ziet niet opeens je oma staan op de muur.
Klik om te vergroten...
Tenzij ik echt op de muur sta natuurlijk :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
haha ja, maar ik bekijk het dan zo. alles wat ik niet zie als ik nuchter ben, en wel zie na in-name van een LSD zegel, hallucineer ik.

snap je nu wat ik bedoel?:tongueout:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
haha ja, maar ik bekijk het dan zo. alles wat ik niet zie als ik nuchter ben, en wel zie na in-name van een LSD zegel, hallucineer ik.

snap je nu wat ik bedoel?:tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik snap je wel, maar je zegt het gewoon verkeerd :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
haha ja, maar ik bekijk het dan zo. alles wat ik niet zie als ik nuchter ben, en wel zie na in-name van een LSD zegel, hallucineer ik.

snap je nu wat ik bedoel?:tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je bedoelt, maar in je vorige reactie kwam je zo opgefokt over ('ga toch weg man', 'dan ben je mijn oma' en veel uitroeptekens) dat ik je wel even moest plagen :wink:

Alsnog blijf ik bij mijn visie en houd ik verschil tussen verstoringen van de realiteit en dingen die er niet zijn. Jij mag er anders over denken, maar daar geef ik niet zo veel om :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoezo, wat is verkeerd?

Als ik er zo over denk, is dat toch niet verkeerd? :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
Hoezo, wat is verkeerd?

Als ik er zo over denk, is dat toch niet verkeerd? :)
Klik om te vergroten...

Nee sorry dat is waar, maar volgens de officiële termen en definitie van hallucineren wel.
Als jij het zo ziet is natuurlijk prima, het kan enkel wat verwarring in de communicatie opleveren, zoals nu dus:P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dat snap ik, maar er word wel vaker niet volgens de offciele betekenis van iets uitgegaan.

speed is officieel ook niet verslavend, maar kijk al die topics op df.

iig mooi dat we elkaar nu snappen, peaceeeeeeeeeee
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
gNuxx zei:
Ja dat snap ik, maar er word wel vaker niet volgens de offciele betekenis van iets uitgegaan.

speed is officieel ook niet verslavend, maar kijk al die topics op df.

iig mooi dat we elkaar nu snappen, peaceeeeeeeeeee
Klik om te vergroten...

Ik weet dat het heel offtopic is, maar hoe kom je er bij dat speed officieel niet verslavend is?
Over wiet weet ik dat sommige mensen denken/vinden/beweren enz. dat het niet verslavend is, maar over speed zal iedereen het toch wel eens zijn?? Ik zal is ff gaan searchen hier op het forum!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
gNuxx zei:
Ja dat snap ik, maar er word wel vaker niet volgens de offciele betekenis van iets uitgegaan.

speed is officieel ook niet verslavend, maar kijk al die topics op df.

iig mooi dat we elkaar nu snappen, peaceeeeeeeeeee
Klik om te vergroten...

Ik weet dat het heel offtopic is, maar hoe kom je er bij dat speed officieel niet verslavend is?
Over wiet weet ik dat sommige mensen denken/vinden/beweren enz. dat het niet verslavend is, maar over speed zal iedereen het toch wel eens zijn?? Ik zal is ff gaan searchen hier op het forum!
Klik om te vergroten...

Het is officieel een feit, dat heb ik van een goeie vriendin die geneeskunde heeft gestudeerd, dat speed in je hersens niks veranderd zodat je het elke keer NODIG hebt, het is puur geestelijk verslavend, dus de mensen DENKEN dat ze verslaafd zijn, en zijn dan natuurlijk ook wel echt verslaafd, maar dit is puur geestelijk, en niet lichamelijk. De enigste drugs die lichamelijk verslavend zijn, zijn benzo's/ghb/heroine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."