Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Mayas

De Mayas

133 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
200 mics?njam njam :hearteyes:
hopelijk laat je ze eens testen en een tripreporke ofzo...mooie blotterfoto,by the way :wave:
N
NsmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het goed is heeft mijn kameraad er donderdag een laten testen dus kan ngo wel even duren. Zal wel is een trip report schrijven.

http://www.youtube.com/watch?v=aQ5XOwiryv0

Staat sowieso op de planning :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
lucifer zegt dat het mayas zijn,maar dit is het toch niet
:rolleyes:
de mayablotter die ik ken heeft een ander tekening.
N
NsmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zijn ook geen maya. Volgens mij heten ze Ganesha's
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nsm zei:
Zijn ook geen maya. Volgens mij heten ze Ganesha's
Klik om te vergroten...
Ganesha is een god uit het Hindoeïsme, dit is "Nature of Mind" van Alex Grey.

- In his painting 'Nature of Mind' (part of a series of paintings) Alex tries to present the essence of some of his psychedelic enlightenment peaks and experiences (-stand 1996) mirroring his profound understanding of Buddhist tantra and deep insights into the secret nature of the vajra mind. Even though his picture is on enlightenment (-following the Buddhist views) one should keep in mind, that enlightenment (-of what stage or nature whatsoever) is always 'just' a starting point a basic initiation, not an end-result. It's a precious seed, which, if cultivated carefully, can grow into a realization, meaning that you can keep a certain view on a daily basis and act accordingly without forcing it. This process could take hundreds of lives. In Buddhist terms it makes you a Bodhi-Sattva, somebody, who carries the spirit of enlightenment, but is not completely realized yet. Having this in mind our feelings told us that we've met a Bodhisattva who takes art as his main vehicle and follows in this the tradition of Tibetan thangka painters and artists. We are sure that Alex doesn't pretend and that he is a real spiritual searcher and psychedelic explorer.

Vet plaatje trouwens, en veel zegels zo te zien! Ik ben benieuwd naar de resultaten!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Desalniettemin vette shit, wou dat ik aan zo'n mooi blad kon komen! Ik zal hem echt inlijsten :P
N
NsmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja wel mooiste sheet die ik ooit heb gehad :grin: Vind het altijd zonde om te af te scheuren, maarja ze zijn natuurlijk niet voor de sier. Heb nog foto van achterkant gemaakt:



Beetje grote resolutie
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
sorry mijn fout ! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nsm zei:


Beetje grote resolutie
Klik om te vergroten...
Dat is wel Ganesha, ja.. vet : D
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aldous zei:
cronos zei:
ja verdomme waar blijven die mayas? :smilingimp:
Klik om te vergroten...
volgende week komen ze, ik kan nie wachten :hearteyes:
Klik om te vergroten...
het was helaas een oude stash! nog (steeds) geen nieuw two bad for all you maya-lovers! :( gelukkig leken ze nog wel net zo sterk! :wave:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
slechte hoffmannetjes? man van degene die ik gebruikt heb zag ik mensen hun echte gezicht nieteens meer!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb laatst zelf mogen proeven van de mayas, en lees op dit forum ook veel erover, schijnen toch 1 van de beste trips te zijn geweest dan ( ken zelf maar 2 soorten tot nu toe ), en ze waren inderdaad een stuk helderder dan de shivas. Mayas staan voor energie, mooie kleurrijke visuals, hoog aantal mics en dit alles zonder een echte mindfuck, zoals de shivas. Jammer dat ze nu weg zijn en iedereeen nu klaagt over slechte hoffmannetjes in omloop!

Zullen ze nog ten omloop komen? Of zijn ze misschien nog ten omloop? Want dan ga ik in mijn omgeving eens goed rondvragen. Of zijn er misschien vergelijkbare trips in omloop? Zal liquid een goede vervanging zijn? ( weinig lsd ervaring hier, daarom deze vragen )

WILL THE MAYAS RISE AGAIN?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb zelf nooit mayas op alleen rolling stones
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb de maya's nog nooit gzn, alleen nog maar van gehoord dat ze zeer goed waren.
liqiud zou ik met oppassen, omdat je het moeilijk kunt doseren.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.

Toch denk ik echt niet dat de mindfuck aan het soort zegel ligt maar aan de persoon, situatie, dosis, omgeving etc. Ik vond een hele maya op Ruigoord in de piek bv. nog al chaotisch en 'vaag' maar in mijn eigen huis eigenlijk juist heel rustig en overzichtelijk. Niks mis met de zegels die nu rondgaan maar als er nieuwe maya's zouden komen zou ik ze wel willen vinden natuurlijk haha.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha ik zie dat ze zeldzaam beginnen te worden en dat terwijl ik er nog genoeg van heb om minstens een jaar vooruit te kunnen. Kom maar op met die privéberichtjes! :tearsofjoy:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik krijg binnekort weer 100 stuks als het goed is :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kees Klapkaak zei:
Ik krijg binnekort weer 100 stuks als het goed is :grin:
Klik om te vergroten...
ikke va mexico zijn,ikke opperhoofd va mayas zijn...jij mij bevolking op zegeltjes gezet?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kees Klapkaak zei:
Ik krijg binnekort weer 100 stuks als het goed is :grin:
Klik om te vergroten...
Wees vast voorbereid op de pm's! : D
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Kees Klapkaak zei:
Ik krijg binnekort weer 100 stuks als het goed is :grin:
Klik om te vergroten...
Wees vast voorbereid op de pm's! : D
Klik om te vergroten...

Bij deze

ik NSB jullie gewoon door aan de modjes HA-HA-HA :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."