Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Mayas

De Mayas

133 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben jaloers op jouw maya's ! :hearteyes:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#2
vogel zei:
Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,
:wave:
Klik om te vergroten...

psycho boy :rolleyes:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.
Klik om te vergroten...

Zo te horen heb jij mogen genieten van Orange Sunshine. :grin: :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
vogel zei:
Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,

grappig trouwens tomzor,, die schokkende beelden van je,,,


Beter een vredige hippie als een geslacht kippie,,
Beter nog een gewonde (vergiftigde) sjamaan, ,als onvergiftigd met een baan,,
Beter eet je geen koeievlees,, want anders worden kalfjes wees, , ,
Dus leef nou maar beter als een sjamaan , , ,
Dan een leven als conformistische-burgelijke-onderdaan,,

:wave:
Klik om te vergroten...

retard
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er heerst geen vrede meer in een topic wat toch veel respect zal moeten hebben :( . Bij deze een ode in nagedachtenis van de Maya's en al de wijsheid die deze ons hebben proberen mee te geven! Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

-hoezee \\\\o hoezee o// lang leve de maya's-
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Kom maar op met die privéberichtjes! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
you can stop now thankyoubye
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Er heerst geen vrede meer in een topic wat toch veel respect zal moeten hebben :( . Bij deze een ode in nagedachtenis van de Maya's en al de wijsheid die deze ons hebben proberen mee te geven! Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

-hoezee \\\\o hoezee o// lang leve de maya's-
Klik om te vergroten...

ik juig mee :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
_Kat_ zei:
azgaza zei:
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.
Klik om te vergroten...

Zo te horen heb jij mogen genieten van Orange Sunshine. :grin: :wink:
Klik om te vergroten...


Huh? watte vietnameze oranje zonneschijn,, , :confused:
Eerst ga je me vertellen dat LSD alleen op de chakra's in het lichaam werkt,,
Dat paddo's beter is ofzo vanwege helderziendheid,,
en die visioenen en inzichten op de LSD dan zijn die niet echtie dan ofzo :confused:

Nou ga je me wijsmaken dat de maya's vietnameze napalm is,,
ik wil wel de enige echte originele zwitsere LSD-25 met de ziel en zaligheid van albert Hofmann erbij,,,,

hoe merk ik het verschil,,,/?
orangesunshine= toch ALD-52 ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:
Klik om te vergroten...

Resultaat is eindelijk binnen 213 mics kwam eruit. Mooie zegels vind ik.
Heb alleen het idee dat ze voornamelijk in Duitsland de ronde doen.
Of zijn meer mensen ze tegengekomen inmiddels?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mathijs zei:
Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:
Klik om te vergroten...

Resultaat is eindelijk binnen 213 mics kwam eruit. Mooie zegels vind ik.
Heb alleen het idee dat ze voornamelijk in Duitsland de ronde doen.
Of zijn meer mensen ze tegengekomen inmiddels?
Klik om te vergroten...

daar heb k nog nooit van gehoord ,, paramatrix
heb je foto van echte blotter ?


T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb geen camera om een foto te maken dus hier eenzelfde plaatje van erowid:



Ps: Het moest Panoramix zijn ipv panaramix, zat niet op te letten
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja verdomme waar blijven die mayas? :smilingimp: ,wat voor kutzegels tegenwoordig toch :( ,gewoon om in slaap te vallen,leve zegels van minstens 120 ug,NJAM NJAM!!!!!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
cronos zei:
ja verdomme waar blijven die mayas? :smilingimp: ,wat voor kutzegels tegenwoordig toch :( ,gewoon om in slaap te vallen,leve zegels van minstens 120 ug,NJAM NJAM!!!!!!
Klik om te vergroten...

Ik wou dat ik zulke visuals had :(
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe, AT zo'n een visuals had ik nu ook niet hoor en dat hoeft voor mij persoonlijk niet,ik had gewoon een momentje heimwee toen ik dat typte hier over die mayas...naar de lente en zomer verleden jaar :hearteyes: ,die mayas hadden toch iets speciaals hoor...zo heerlijk vredig,happiness(lachkicks),visuals,het zonnetje erbij...het was echt van WOWWW.nu heb ik een xtc periode(afhankelijk wat er in stad te krijgen is),voordien was dat matige speed,nu xtc,en soms eens (voor mij persoonlijk mindere) LSD...maar ik kom dat nogal vlug beu die xtc en speed,weet je...niks,maar ook niks kan tegen die mayas...en de werking ervan in de zomer( of warmer weer),is gewoonweg prachtig,ikzelf neem ook grotere dosissen om sterke visuals te krijgen,terwijl mijn vriend niet zo houd van visuals...dat vind hij te sterk of te straf ofzo,met een halve zegel heeft hijvoldoende, gewoon het happy gevoel en dit is voor hem voldoende...
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#15
cronos zei:
ja verdomme waar blijven die mayas? :smilingimp:
Klik om te vergroten...
volgende week komen ze, ik kan nie wachten :hearteyes:
d
davy_xochiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

-hoezee \\\\o hoezee o// lang leve de maya's-
Klik om te vergroten...
dit komt uit de codices...
http://www.youtube.com/watch?v=lWVtOvwSWlk

dagzegels..
http://www.youtube.com/watch?v=Z0EujJzsct8

http://www.dossierx.nl/content/view/586/57/
hier wordt gespeculeerd dat op die maya-fresco, egyptische piramides staan afgebeeld :P

fascinerend volkje toch wel,
iedereen kent waarschijnlijk ook wel de afbeeldingen waarop indianen een paddestoel nuttigen of die half mushroom/mens beeldjes. :)
N
NsmLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nieuw :rock:

l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb jij deze bij je thuis liggen ?
N
NsmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, alleen nog niet laten testen. Maar naar gevoel zijn ze wel 200+ mics. Heb ook hofmannetjes met 2 jaartallen onderaan en ohm teken op achterkant die zijn wel heel licht vergeleken met deze.
Maandag weer trippen :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
200 mics?njam njam :hearteyes:
hopelijk laat je ze eens testen en een tripreporke ofzo...mooie blotterfoto,by the way :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."