#1
ik ben jaloers op jouw maya's ! ![:hearteyes:]()
vogel zei:Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,
![]()

azgaza zei:Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.
vogel zei:Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,
grappig trouwens tomzor,, die schokkende beelden van je,,,
Beter een vredige hippie als een geslacht kippie,,
Beter nog een gewonde (vergiftigde) sjamaan, ,als onvergiftigd met een baan,,
Beter eet je geen koeievlees,, want anders worden kalfjes wees, , ,
Dus leef nou maar beter als een sjamaan , , ,
Dan een leven als conformistische-burgelijke-onderdaan,,
![]()

you can stop now thankyoubyeExceptionalInsight zei:Kom maar op met die privéberichtjes!![]()
Patrick a.k.a Spaceface zei:Er heerst geen vrede meer in een topic wat toch veel respect zal moeten hebben. Bij deze een ode in nagedachtenis van de Maya's en al de wijsheid die deze ons hebben proberen mee te geven! Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers
-hoezee \\\\o hoezee o// lang leve de maya's-
_Kat_ zei:azgaza zei:Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.
Zo te horen heb jij mogen genieten van Orange Sunshine.![]()
![]()
Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten![]()
Mathijs zei:Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten![]()
Resultaat is eindelijk binnen 213 mics kwam eruit. Mooie zegels vind ik.
Heb alleen het idee dat ze voornamelijk in Duitsland de ronde doen.
Of zijn meer mensen ze tegengekomen inmiddels?
cronos zei:ja verdomme waar blijven die mayas?,wat voor kutzegels tegenwoordig toch
,gewoon om in slaap te vallen,leve zegels van minstens 120 ug,NJAM NJAM!!!!!!
volgende week komen ze, ik kan nie wachtencronos zei:ja verdomme waar blijven die mayas?![]()
dit komt uit de codices...Patrick a.k.a Spaceface zei:Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers
-hoezee \\\\o hoezee o// lang leve de maya's-

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."