Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Mayas

De Mayas

133 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
true, alles gebeurt tussen je oren :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
jeng zei:
hoi iedereen,

had het afgelopen jaar 50 hoffmans op de kop kunnen tikken en ze waren echt super !

daar stond je van 1 al van op je kop, maar later toen ze spijtig genoeg op waren had ik nog 25

andere hoffmannetjes (op die print stond ORIGINALS) kunnen kopen en die waren zo

teleurstellend slecht dat was echt dik balen.

je moest er al 2 a 3 tegelijk van nemen en dan vielen ze wel mee maar waren lang niet zo sterk

dan die andere hoff van 1 stuk.

kon ik die mayas maar vinden!!! want spijtig genoeg heb ik geen bron meer om te gan :(

grtzz
Klik om te vergroten...


joow van 1 hoor je zoizo wel te gaan lijkt mij, ik ging van n halve lekker kankerhard
N
NsmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn ook geen maya. Volgens mij heten ze Ganesha's
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nsm zei:
Zijn ook geen maya. Volgens mij heten ze Ganesha's
Klik om te vergroten...
Ganesha is een god uit het Hindoeïsme, dit is "Nature of Mind" van Alex Grey.

- In his painting 'Nature of Mind' (part of a series of paintings) Alex tries to present the essence of some of his psychedelic enlightenment peaks and experiences (-stand 1996) mirroring his profound understanding of Buddhist tantra and deep insights into the secret nature of the vajra mind. Even though his picture is on enlightenment (-following the Buddhist views) one should keep in mind, that enlightenment (-of what stage or nature whatsoever) is always 'just' a starting point a basic initiation, not an end-result. It's a precious seed, which, if cultivated carefully, can grow into a realization, meaning that you can keep a certain view on a daily basis and act accordingly without forcing it. This process could take hundreds of lives. In Buddhist terms it makes you a Bodhi-Sattva, somebody, who carries the spirit of enlightenment, but is not completely realized yet. Having this in mind our feelings told us that we've met a Bodhisattva who takes art as his main vehicle and follows in this the tradition of Tibetan thangka painters and artists. We are sure that Alex doesn't pretend and that he is a real spiritual searcher and psychedelic explorer.

Vet plaatje trouwens, en veel zegels zo te zien! Ik ben benieuwd naar de resultaten!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Desalniettemin vette shit, wou dat ik aan zo'n mooi blad kon komen! Ik zal hem echt inlijsten :P
N
NsmLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja wel mooiste sheet die ik ooit heb gehad :grin: Vind het altijd zonde om te af te scheuren, maarja ze zijn natuurlijk niet voor de sier. Heb nog foto van achterkant gemaakt:



Beetje grote resolutie
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
sorry mijn fout ! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nsm zei:


Beetje grote resolutie
Klik om te vergroten...
Dat is wel Ganesha, ja.. vet : D
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aldous zei:
cronos zei:
ja verdomme waar blijven die mayas? :smilingimp:
Klik om te vergroten...
volgende week komen ze, ik kan nie wachten :hearteyes:
Klik om te vergroten...
het was helaas een oude stash! nog (steeds) geen nieuw two bad for all you maya-lovers! :( gelukkig leken ze nog wel net zo sterk! :wave:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mayas?Nog nooit genomen,volgens ik lees waren het goede zegels.
Jammer dat ik geen al te beste zegels heb,Hoffmans van (slechts) 55 ug :(
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gevonden :grin:.
Slechts 2 zegeltjes :( ,maar de persoon in kwestie zei me dat ze heel zeldzaam gekomen zijn en hij had zelf maar 11 mayas-zegels over.
Ik wacht tot het zonnig weer is,benieuwdddddddd :rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bolea zei:
Gevonden :grin:.
Slechts 2 zegeltjes :( ,maar de persoon in kwestie zei me dat ze heel zeldzaam gekomen zijn en hij had zelf maar 11 mayas-zegels over.
Ik wacht tot het zonnig weer is,benieuwdddddddd :rock:
Klik om te vergroten...

Nog een test persoon nodig? :rolleyes: :P

Enjoy! Hoop ze zelf ook nog eens tegen het lijf te lopen. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het weer wordt steeds een beetje beter, ik ga de mijne binnenkort ook maar eens uit het stof halen <3
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ Samen trippen?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
De trotse Maya zegel eigenaren onder elkaar. :P

Anders nemen jullie ze mee naar de meeting? :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
De trotse Maya zegel eigenaren onder elkaar. :P

Anders nemen jullie ze mee naar de meeting? :beer:
Klik om te vergroten...
You wish, als ik wist dat ze zo zeldzaam zouden worden had ik er nooit zo veel weg gedaan :þ
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?
Klik om te vergroten...
Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?
Klik om te vergroten...
Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik al vaker gezegd. En waar baseer je dat op? LSD wordt net zo goed nagemaakt, heb 3 verschillende hofmanns allemaal laten testen op verschillende doses. Precies hetzelfde als de blauwe mitsubishi pil bij xtc. Dit forum pleit toch voor veilig gebruik? Geef mensen dan niet als mod een vals gevoel van veiligheid.
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin. Jij baseert je informatie over opdrukken van LSD op niks of hooguit uit je persoonlijke omgeving. Dat is geen graadmeter.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomz0r zei:
Dit heb ik al vaker gezegd. En waar baseer je dat op? LSD wordt net zo goed nagemaakt, heb 3 verschillende hofmanns allemaal laten testen op verschillende doses. Precies hetzelfde als de blauwe mitsubishi pil bij xtc. Dit forum pleit toch voor veilig gebruik? Geef mensen dan niet als mod een vals gevoel van veiligheid.
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin.
Klik om te vergroten...
Wat? Heb ik als mod nu ineens een voorbeeldfunctie? Ik zeg dat de kans groter is dat het dezelfde zijn, niet dat je zekerheid hebt. Ik baseer dat op eigen ervaring en verhalen van anderen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."