#1
true, alles gebeurt tussen je oren ![:wink:]()
jeng zei:hoi iedereen,
had het afgelopen jaar 50 hoffmans op de kop kunnen tikken en ze waren echt super !
daar stond je van 1 al van op je kop, maar later toen ze spijtig genoeg op waren had ik nog 25
andere hoffmannetjes (op die print stond ORIGINALS) kunnen kopen en die waren zo
teleurstellend slecht dat was echt dik balen.
je moest er al 2 a 3 tegelijk van nemen en dan vielen ze wel mee maar waren lang niet zo sterk
dan die andere hoff van 1 stuk.
kon ik die mayas maar vinden!!! want spijtig genoeg heb ik geen bron meer om te gan![]()
grtzz
Ganesha is een god uit het Hindoeïsme, dit is "Nature of Mind" van Alex Grey.Nsm zei:Zijn ook geen maya. Volgens mij heten ze Ganesha's
Dat is wel Ganesha, ja.. vet : DNsm zei:
het was helaas een oude stash! nog (steeds) geen nieuw two bad for all you maya-lovers!Aldous zei:volgende week komen ze, ik kan nie wachtencronos zei:ja verdomme waar blijven die mayas?![]()
![]()


Bolea zei:Gevonden.
Slechts 2 zegeltjes,maar de persoon in kwestie zei me dat ze heel zeldzaam gekomen zijn en hij had zelf maar 11 mayas-zegels over.
Ik wacht tot het zonnig weer is,benieuwdddddddd![]()
:P 
You wish, als ik wist dat ze zo zeldzaam zouden worden had ik er nooit zo veel weg gedaan :þDrippTone zei:De trotse Maya zegel eigenaren onder elkaar. :P
Anders nemen jullie ze mee naar de meeting?![]()
Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.tomz0r zei:Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?
ExceptionalInsight zei:Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.tomz0r zei:Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?
Wat? Heb ik als mod nu ineens een voorbeeldfunctie? Ik zeg dat de kans groter is dat het dezelfde zijn, niet dat je zekerheid hebt. Ik baseer dat op eigen ervaring en verhalen van anderen.tomz0r zei:Dit heb ik al vaker gezegd. En waar baseer je dat op? LSD wordt net zo goed nagemaakt, heb 3 verschillende hofmanns allemaal laten testen op verschillende doses. Precies hetzelfde als de blauwe mitsubishi pil bij xtc. Dit forum pleit toch voor veilig gebruik? Geef mensen dan niet als mod een vals gevoel van veiligheid.
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."