Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Mayas

De Mayas

133 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
Bron?
Ik vrees dat u van toeten nog blazen weet
Klik om te vergroten...
Bron zit ik dichtbij, inderdaad.

Geloof wat je wilt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, je hoeft natuurlijk helemaal niet dicht bij de bron te zitten om te weten dat LSD niet op de zegels "gedrukt" wordt. Hoe wou je dat überhaupt gaan doen?

Denk eens na!? Het is karton jezus.. :tearsofjoy: Zelfs al zou het erop gedruppeld worden langs één kant dan zit het er nog gewoon ín..!?

Ik denk ook dat het gelul is :)
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
Exceptional Insight zei:
Het zit er niet op gedrukt. Het is gewoon geabsorbeerd in het karton.
Klik om te vergroten...

Bron?
Ik vrees dat u van toeten nog blazen weet
Klik om te vergroten...

Denk je echt dat LSD op de zegels wordt gedrukt? Hoe zou je dit in godsnaam doen en waarom? Zoals EI al zei, het wordt gewoon geabsorbeerd door de zegels in een bakje met een oplossing van LSD te leggen.

Die Alex Grey's/Ganesha's die eerder gepost zijn heb ik overigens ook. Zal inmiddels wel een andere batch zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Microdots? ;P
Klik om te vergroten...

Hoop die eens tegen te komen ja haha.
Maar inderdaad dat is denk ik de uitzondering, die ook (helaas)erg weinig voorkomt :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is het überhaupt mogelijk om ze er op te drukken? Een beetje lijm smeren en er maar wat kristallen opgooien?

Krijg je wel flinke trips van. :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Hoe is het überhaupt mogelijk om ze er op te drukken? Een beetje lijm smeren en er maar wat kristallen opgooien?

Krijg je wel flinke trips van. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Klinkt als wat lekkers voor mij :hearteyes: :tearsofjoy:

Als ik drukken hoor denk ik aan pillen die ze drukken/samenpersen met een machine. Kan me dat niet voorstellen met lsd, een badje of iets dergelijks lig natuurlijk het meest voor de hand.. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Microdots? ;P
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zojuist test resultaten binnen gekregen van de Alex Grey's/Ganesha's. 49 mics, niks speciaals dus.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Escoban zei:
Zojuist test resultaten binnen gekregen van de Alex Grey's/Ganesha's. 49 mics, niks speciaals dus.
Klik om te vergroten...
is dit geen vergissing, het was vast 149 want hoor iedereen dossisse zeggen tusssen de 140-155 iig
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nope, dude zei 49. Ik heb deze zelf nog niet zo lang. Meer dan anderhalf jaar geleden had iemand al een afbeelding gepost van deze, lijkt me sowieso dat de gene die ik heb en de gene die toen waren gepost, niet van dezelfde batch zijn.

Bovendien heb ik ze al een paar keer opgegeten, als dat 150 mics is, dan heb ik heel spontaan een hele flinke tolerantie voor LSD opgewekt.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
25tolife zei:
W.F.L. zei:
Microdots? ;P
Klik om te vergroten...

Hoop die eens tegen te komen ja haha.
Maar inderdaad dat is denk ik de uitzondering, die ook (helaas)erg weinig voorkomt :(
Klik om te vergroten...


Is gewoon hetzelfde stofje hoor, microdot maakt het niet anders.
Een jaar of 4 geleden had ik er een paar honderd. Ik vind persoonlijk zegeltjes gewoon fijner, die kun je ook nog een keer door de helft knippen.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe dan ook wil ik wel een keer microdots opeten. Voornamelijk omdat het toch wel een onderdeel van me verzameling zou moeten zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxicated zei:
25tolife zei:
W.F.L. zei:
Microdots? ;P
Klik om te vergroten...

Hoop die eens tegen te komen ja haha.
Maar inderdaad dat is denk ik de uitzondering, die ook (helaas)erg weinig voorkomt :(
Klik om te vergroten...


Is gewoon hetzelfde stofje hoor, microdot maakt het niet anders.
Een jaar of 4 geleden had ik er een paar honderd. Ik vind persoonlijk zegeltjes gewoon fijner, die kun je ook nog een keer door de helft knippen.
Klik om te vergroten...

Heb je ook groot gelijk in. Echter is de onderliggende reden dat ze vaak een stuk sterker zijn dan een zegel als ik me niet vergis :hearteyes: Daarom heb ik er persoonlijk interesse in :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze waren gemiddeld sterk, ik heb ze niet laten testen ofzo.
Maarja, als ik sterker wil drop ik nog wel een zegeltje.

Ik had wel een keer een flesje met liquid, 100 druppels.
Nou dat was sterke shit :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxicated zei:
Ze waren gemiddeld sterk, ik heb ze niet laten testen ofzo.
Maarja, als ik sterker wil drop ik nog wel een zegeltje.

Ik had wel een keer een flesje met liquid, 100 druppels.
Nou dat was sterke shit :)
Klik om te vergroten...

Hahah ja dat ken ik ook maar al te goed wauw :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#16
lucky you,ExceptionalInsight :rolleyes: :angry: ,die mayas waren inderdaad de beste :hearteyes: ,hopelijk komen ze terug :rolleyes: :P ,ExceptionalInsight waar woon je ergens?ik zal inbreken in jou huis :angry: :angry: :angry: :rock:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is een vel maya's ja, ik heb twee keer een 5 stripje gehad, ook die dubbele print ja, rode lijntjes op de achterkant en de maya kalender op de voorkant, wel een van de mooiere prints ook, ik vond het pracht zegels :)
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
slechte hoffmannetjes? man van degene die ik gebruikt heb zag ik mensen hun echte gezicht nieteens meer!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mathijs zei:
Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:
Klik om te vergroten...

Resultaat is eindelijk binnen 213 mics kwam eruit. Mooie zegels vind ik.
Heb alleen het idee dat ze voornamelijk in Duitsland de ronde doen.
Of zijn meer mensen ze tegengekomen inmiddels?
Klik om te vergroten...

daar heb k nog nooit van gehoord ,, paramatrix
heb je foto van echte blotter ?


T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb geen camera om een foto te maken dus hier eenzelfde plaatje van erowid:



Ps: Het moest Panoramix zijn ipv panaramix, zat niet op te letten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."