Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi iedereen, had het afgelopen jaar 50 hoffmans op de kop kunnen tikken en ze waren echt super ! daar stond je van 1 al van op je kop, maar later toen ze spijtig genoeg op waren had ik nog 25 andere hoffmannetjes (op die print stond ORIGINALS) kunnen kopen en die waren zo teleurstellend slecht dat was echt dik balen. je moest er al 2 a 3 tegelijk van nemen en dan vielen ze wel mee maar waren lang niet zo sterk dan die andere hoff van 1 stuk. kon ik die mayas maar vinden!!! want spijtig genoeg heb ik geen bron meer om te gan grtzz"